Appartement Black Diamond

7.8Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.8Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

19 reviews over Appartement Black Diamond

• 7Ria16-09-2019

appartement oke,meer kan je niet verwachten.

We zijn 19 dagen in Black Diamond , wat ons tegenviel was dat we door de buschauffeur gedropt werden , en hij vertelde 30mtr.lopen dan ben je er. Nou dat waren wel 300 meters, terwijl er 25 meter verderop een heleboel bussen werden geparkeerd, en iedere avond werden ze gestart, voor de avondritten.Ik had aan touroperator gevraagd of we wel bij het appartement konden komen ,daar wij zelf op internet kijken waar we zitten. Was geen probleem ook gevraagd is er een kluisje, nee nou dat was er dus wel. Voor de prijs die we betaalde oke, de handdoeken werden om de dag verschoond, lakens maar 2 keer en werden met de bedden verwisseld ,wij hebben een foefje om dat te ontdekken. Het restaurant was te doen maar alles komt uit de magnetron, gezelligheid is er niet, een achtergrond muziekje en een kaarsje op tafel zou leuk zijn. als het echt donker word gaan pas de lampen aan. Het zwembad is mooi,in het weekend waren er honden in een hondenren.

• 8Anouk28-06-2019

Super leuk, rustig en kleinschalig complex

Black diamond is een leuk kleinschalig en rustig appartementencomplex. Er zit een lekker zwembad bij met voldoende ligbedjes. Er was altijd wel plek! Daarnaast zit er een restaurantje bij waar je heerlijk kunt ontbijten, lunchen of avondeten. Ook hebben ze drinken, cocktails, chips en ijsjes voor niet al te veel geld. Van de kamer moet niet te veel verwacht worden. Maar alles wat je nodig hebt is er. Ook kan bij het hotel fietsen en scooters gehuurd worden. Een fiets / scooter /auto is wel nodig om naar Kos-stad te gaan. Dit is te ver om te lopen. Hou er rekening mee dat er in de buurt van het appartementencomplex geen restaurantjes zitten. Wij hebben voor de lage prijs een heerlijke vakantie gehad en de manager Soulaa is ook super vriendelijk! Als je niet teveel luxe wenst is black diamond zeker een aanrader!

• 2018
    10Bianca25-07-2018

Gemoedelijk, rustig en gastvrijheid op nummer 1

Heel fijn, kleinschalig en gemoedelijk complex. Je voelt je hier echt welkom. Heerlijk eten voor een goede prijs! Eigenaar zeer gastvrij. Fijn zwembad waar je lekker beschut onder de palmbomen lgt. Geen geren voor een bedje. Je komt hier echt tot rust. Twee dagen een auto huren is voldoende om het hele eiland te zien. Huur voor de hele periode een fiets voor de kleine afstanden, 20€ voor een week. Kos stad is 10 minuten fietsen, het snelst is via de grote weg, ook goed te doen in het donker. Strand is 5 minuutjes fietsen, maar als je iets verder fietst, naar Tigaki, dan heb je een mooier strand met leuke strandtentjes. Tip: beachbar Kingsize! Platani is 5 minuten fietsen, daar ligt de beste banketbakker van het eiland met overheerlijk gebak en frappé. Asklepion is vlakbij en ook met de fiets goed te doen. Supermarkten op fietsafstand.

• 10INGRID RADEMAKER05-06-2018

Fantastische mensen met warm hart

Kleinschalige en persoonlijk familiebedrijf. Dochter Soula is de drijvende kracht. Met humor en persoonlijke benadering wil iedere medewerker er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Voor hele kleine prijzen kan je hier goed eten, met dieetwensen wordt rekening gehouden. Ga niet naar Black Diamond wanneer je all-inclusive wenst met anoniem personeel. Of wanneer je een moderne strakke hotelkamer met dito badkamer verwacht. Hier krijg je een warm welkom, schone kamer met goed bed, ietwat krappe badkamer met goede douche, toilet en wastafel en iedere 2 dagen schone handdoeken, 2 balkons boven, 1 buitenplaats beneden.

• 2017
    8Verrassing28-09-2017

Verrassingsreis ..... verrassend goed!

Wij hadden een verrassingsreis geboekt en wisten niet waar wij terecht kwamen. Het was een eenvoudig doch schoon appartement. Goede bedden en alles wat er nodig was. Om de dag schone bedden en handdoeken. Er was geen huishoudpakketje zoals spons, afwasmiddel, theedoek etc. . Ook was er geen shampoo, douche en zeepmonster. Maar dat kost daar niets Dus zelf even gekocht. Bij het zwembad wat klein maar fijn was was een soort kantine bij voor een overheerlijk ontbijt, lunch, drankjes of diner. De keuken was echt uitstekend qua prijs kwaliteit. Heerlijke salades en ook lekkere Griekse gerechten werden er bereid. Er was alleen geen zeezicht maar die zoeken wij wel op. Kos is een heerlijk eiland om te fietsen. Er waren 2 balkons. 3 bedden. Dus voor ons in totaal een dikke acht.

• 8Sandra Vollebregt29-07-2017

Dichtbij Kos stad

Klein appartement. Kleine douche. Bedden goed. Veel muggen! Fiets huren om de omgeving te verkennen is super. Badhanddoek in het fiets mandje laten. Lekker overal op de fiets naar toe voor ontbijt of diner. Strandjes goed bereikbaar. Niet veel zwerfkatten die tijdens het diner komen bedelen voor eten. Zij krijgen van tevoren eten van de Griekse mensen. In Los stad is op zaterdag avond een Griekse avond. Echt een aanrader. Als je met een boot een dagtocht gaat maken hou er dan rekening mee dat je als je in een rustige periode gaat dat ze je bij een andere boot indelen. Dat vonden wij minder maar ja. Soms moet je water bij de wijn doen. Vriendelijke hotel manager. Wij werden aan de weg afgezet en moesten zelf naar het appartement lopen. Niet zo netjes. Fietsen huren is niet duur. Over een extra dagje bij boeken doen ze ook niet moeilijk.

• Oude reviews

7Ilse 01-08-2015

Prima accomodatie

Net terug na twee heerlijke weken in Kos. Wij hebben gekozen voor het twee kamer appartement bestaande uit een kleine woonkamer met een keukentje, vervolgens een smalle gang met links de badkamer en rechts een kast en vervolgens een slaapkamer. De keuken was prima, badkamer was erg klein, en vooral de douche waar je weinig ruimte in had, bedden sliepen prima. Ook hadden wij zowel voor als achter een balkon. Vanaf ons balkon aan de voorkant keken wij uit op het zwembad en het restaurant/barretje. Het zwembad was perfect, vrij groot, met ligbedden en nooit veel mensen. Daarnaast was ook de eigenaresse en haar zoon ontzettend vriendelijk!! Wij hebben er voor gekozen om fietsen te huren, hiermee kun je binnen 5/10 minuten de supermarkt en iets verder ook de bakker bereiken. Het centrum van kos-stad lag op 15 minuutjes en was dus ook prima te doen. Met de fiets kun je ook naar het busstation rijden. Al met al een heerlijke vakantie in een prima appartemenr gehad!

• 9Lex Hilhorst15-10-2014

Zeer klantvriendelijk hotel!

Black Diamond Hotel is een gastvrij hotel en familiebedrijf net buiten de drukte van Kos-stad. Wij hebben er 2 weken doorgebracht in een 2-kamer appartement (met een zeer goede airco) dat aan alle (eenvoudige) wensen voldeed. Met 2 balkonnetjes aan voor- en achterzijde (zon en schaduw). De bedden waren –voor Griekse begrippen- redelijk. Verder een schitterend en schoon zwembad, aan de rand waarvan wij elke ochtend van een prima ontbijt naar keuze genoten. Een tamelijk uitgebreide menukaart, waarvan de gerechten geweldig werden klaargemaakt door Georgia Reísh. Aanraders: de Lam Chops (lamskoteletten) en de Fish Plaki (een hele vis uit de oven; schoongemaakt, maar wel graten zelf verwijderen :-). Voor de charmante Shoula Reísh (manager) was geen moeite te veel om het je naar de zin te maken. Georgia Kritikou maakte onze kamers perfect schoon. Dank aan Antonios (receptie en zwembadbar) voor de perfecte gin/tonics. Tenslotte: Vasilis zorgt voor het onderhoud. Dank allemaal! Lex en Dietske

• 8Jose en Jos30-09-2014

Eenvoudig, Gezellig en rust gevend

Goed onderhouden tuin en zwembad. Gezellige en gastvrije bediening. Eigenaresse was super vriendelijk. Keuken uitrusting was bedroevend maar de naastgelegen cafe restaurantje aan het zwembad bood een gevarieerd menu keuze.. Ontbijt lunch en diner waren elke dag goed verzorgd. Prijs kwaliteit was in orde. Scooter is echt noodzakelijk en aan te raden. Fietsen is heftig gezien de mooie bergen in de omgeving.

6 tips over Appartement Black Diamond

• Ria. 2019 oktober., 08-10-2019

Is voor kleine kinderen een glijbaan en ligt in een gek hoekje , ook geen kinderbadje .

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Huur vooral een scooter of een auto. Anders kom je het complex niet af. Kos wordt een fietseiland genoemd. Maar daar begrijp ik niets van: niet zelden lopen toeristen uitgeput naast hun huurfiets omdat de heuvelachtige omgeving fietsend teveel kracht vergt. Bovendien is fietsen hier ronduit gevaarlijk, zeker op doorgaande wegen en in de avond. Mijn tip: scootertje huren en lekker wegrijden. Op een eiland van 12 bij 40 kilometer kun je namelijk nooit echt verdwalen.

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Black Diamond ligt in the middle of nowhere en is voor kleine kinderen niet aan te raden. Het is een perfecte plek voor iedereen die rust zoekt, zichzelf goed kan vermaken, genoegen neemt met basic en niet bang is er op uit te trekken per gehuurde scooter of een auto. Goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding.

3 vragen over Appartement Black Diamond

• de Jager, 28-05-2019

onze vakantie

is het 2 kamerappartement op de 1e etage, wie weet dat, bedankt.

• Ivona, 28-01-2019

Fietsen

Is het mogelijk bij dit appartement fietsen te huur ?

• Lotte Bakker, 16-01-2018

Bedden

Hoe zijn de bedden? En zijn er ook tweepersoonsbedden met een matras?

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakker