Appartement Black Diamond

Appartement
7,9

18 reviews over Appartement Black Diamond in het Nederlands

appartement oke,meer kan je niet verwachten.

Ria
16-9-2019

We zijn 19 dagen in Black Diamond , wat ons tegenviel was dat we door de buschauffeur gedropt werden , en hij vertelde 30mtr.lopen dan ben je er. Nou dat waren wel 300 meters, terwijl er 25 meter verderop een heleboel bussen werden geparkeerd, en iedere avond werden ze gestart, voor de avondritten.Ik had aan touroperator gevraagd of we wel bij het appartement konden komen ,daar wij zelf op internet kijken waar we zitten. Was geen probleem ook gevraagd is er een kluisje, nee nou dat was er dus wel. Voor de prijs die we betaalde oke, de handdoeken werden om de dag verschoond, lakens maar 2 keer en werden met de bedden verwisseld ,wij hebben een foefje om dat te ontdekken. Het restaurant was te doen maar alles komt uit de magnetron, gezelligheid is er niet, een achtergrond muziekje en een kaarsje op tafel zou leuk zijn. als het echt donker word gaan pas de lampen aan. Het zwembad is mooi,in het weekend waren er honden in een hondenren.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima prijs kwaliteit verhouding. Rustig gelegen.

Wim Beumer
5-8-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding. Verwacht geen luxe. Wij hebben met onze zoon van 12 jaar een heerlijke vakantie gehad. Voor de geoefende fietser is de afstand naar het centrum prima te doen met de fiets, maar een scooter of auto is echt wel aan te raden. Ook als je het eiland verder wil verkennen. Het appartement is wel verouderd maar daar hadden wij geen last van. Het minimale was aanwezig. Stevige bedden, heel klein badkamertje, airco voor 5,- per dag.
Wij zaten direct aan het zwembad. Perfect. Geen handdoeken race... heerlijk rustig. De eigenaresse Soulaa wil alles voor je doen en is zakelijk maar heel aardig. Een griekse avond doen ze daar niet. Bij het complex kun je wel prima de hele dag eten. Wij troffen veel alleenstaande ouders met kinderen aan en veel Nederlanders. Een grote supermarkt is redelijk dicht bij en een nieuwe Lidl zal binnenkort geopend worden.

Heerlijke vakantie gehad...we komen graag terug!

Miranka van der Lee
3-8-2019

Mooi appartementencomplex met zwembad en restaurant waar je de hele dag allerlei lekkere gerechten kunt bestellen. Je kan een kluisje en airconditioning huren. Het zwembad en bijbehorende toiletten en douche worden keurig schoon gehouden. De kamers zijn prima, groot genoeg en genoeg kastruimte. Keuken is voor Griekse gebruiken prima. De matrassen zijn inderdaad heel hard, maar ik had er gelukkig baat bij aangezien ik rugklachten heb en hier tijdens mijn verblijf nauwelijks last van heb gehad....maar misschien kan een topdekmatras van traagschuim al voor veel mensen een verlichting bieden. Er wordt om de andere dag schoongemaakt en worden schone handdoeken gebracht. De eigenaresse en haar zoon zijn prima hosts met een goed gevoel voor humor. Niks is hen teveel....zelfs niet het maken van een afspraak bij een goede tandarts in Kos die me van mijn klachten afhielp. Via de receptie kan je fietsen, auto, buggy huren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Weinig luxe

Ivona
24-7-2019

Ligt echt ver van het centrum. In de buurt geen winkels of restaurants. Je bent echt afhankelijk van een fiets of auto. Fietsen vonden wij best ver. Ongeveer 20 minuten, terugweg is best pittig. Prijs taxi is 8 euro. Het appartement is redelijk. In verband met de ligging zou ik hier niet meer terugkomen.

Prima voor een klein budget.

Summer77
21-7-2019

Redelijk net complex, ver van het centrum van Kos stad en het strand. Het is 15 a 20 minuten fietsen in de warmte en dat elke dag opnieuw niet echt vakantie gevoel. Auto huren is ook een optie. Ook vanwege het wat roekeloze verkeer is fietsen niet zo relaxed. Bedden zijn echt pijnlijk hard. De kamers zijn echt wel aan een goede renovatie toe. Veel oud beschadigd meubulair en koelkast. Het wordt om de dag schoongemaakt en dan ook schone handdoeken. Weinig keuken gerei. Verder is het redelijk te doen. Kamers zijn moeilijk te verduisteren. Het is gelijk licht om 5 a 6 uur. Verder is iedereen aardig en behulpzaam. Er is goed eten. (Helaas geen pita gyros. Dat is wel wat gek in Griekenland) Als je een klein budget hebt is dit een prima plek voor een fijne vakantie. Wij zoeken volgend jaar naar wat meer comfort 🙂

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gewoon goed

Maudi
9-7-2019

Leuk hotelletje, alleen de bedden waren keihard, ik las het al eerder en zocht er niet veel achter maar ik had het erg onderschat, ze waren heel erg hard. Verder heb ik hier heerlijk tot rust kunnen komen met een aardige eigenaar waarvoor niks teveel gevraagd is en met lekker eten, zowel in de ochtend als in de avond. Wifi was bij mijn kamer niet optimaal, deed het soms niet en soms deed mijn 4g het bij mijn kamer ook niet, niet vreselijk belangrijk maar ik zou in de avond liever niet naar t zwembad willen om mijn familie eventjes te spreken. Taxi was goedkoop en je was binnen 10 minuten in de stad. Ik heb een goeie rustige vakantie hier gehad.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk, rustig en kleinschalig complex

Anouk
28-6-2019

Black diamond is een leuk kleinschalig en rustig appartementencomplex. Er zit een lekker zwembad bij met voldoende ligbedjes. Er was altijd wel plek! Daarnaast zit er een restaurantje bij waar je heerlijk kunt ontbijten, lunchen of avondeten. Ook hebben ze drinken, cocktails, chips en ijsjes voor niet al te veel geld. Van de kamer moet niet te veel verwacht worden. Maar alles wat je nodig hebt is er. Ook kan bij het hotel fietsen en scooters gehuurd worden. Een fiets / scooter /auto is wel nodig om naar Kos-stad te gaan. Dit is te ver om te lopen. Hou er rekening mee dat er in de buurt van het appartementencomplex geen restaurantjes zitten. Wij hebben voor de lage prijs een heerlijke vakantie gehad en de manager Soulaa is ook super vriendelijk! Als je niet teveel luxe wenst is black diamond zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Top voor iedereen!

L. Gorsse
12-11-2018

De appartementen van Black Diamond zijn erg leuk!
Het zijn kleine kamertjes met een kleine badkamer maar het is er prima vertoeven! Je hebt een leuk balkon of een terrasje waar je heerlijk kan zitten in het eiland briesje wat altijd aanwezig is :) Het personeel is erg behulpzaam en lief en proberen alles zo naar wens mogelijk te maken. Schoonmaak is om de dag wat prima te doen is!

Een nadeel: het ligt best nog een stukje van het centrum van Kos stad en de stranden. Lopend is het (zeker in de volle zomer) niet goed te doen. Op de fiets ben je er binnen tien minuten tot een kwartiertje!

Al met al is het een enorme aanrader! Voor jong en oud!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gemoedelijk, rustig en gastvrijheid op nummer 1

Bianca
25-7-2018

Heel fijn, kleinschalig en gemoedelijk complex. Je voelt je hier echt welkom. Heerlijk eten voor een goede prijs! Eigenaar zeer gastvrij. Fijn zwembad waar je lekker beschut onder de palmbomen lgt. Geen geren voor een bedje. Je komt hier echt tot rust. Twee dagen een auto huren is voldoende om het hele eiland te zien. Huur voor de hele periode een fiets voor de kleine afstanden, 20€ voor een week. Kos stad is 10 minuten fietsen, het snelst is via de grote weg, ook goed te doen in het donker. Strand is 5 minuutjes fietsen, maar als je iets verder fietst, naar Tigaki, dan heb je een mooier strand met leuke strandtentjes. Tip: beachbar Kingsize! Platani is 5 minuten fietsen, daar ligt de beste banketbakker van het eiland met overheerlijk gebak en frappé. Asklepion is vlakbij en ook met de fiets goed te doen. Supermarkten op fietsafstand.

Fantastische mensen met warm hart

INGRID RADEMAKER
5-6-2018

Kleinschalige en persoonlijk familiebedrijf. Dochter Soula is de drijvende kracht. Met humor en persoonlijke benadering wil iedere medewerker er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Voor hele kleine prijzen kan je hier goed eten, met dieetwensen wordt rekening gehouden. Ga niet naar Black Diamond wanneer je all-inclusive wenst met anoniem personeel. Of wanneer je een moderne strakke hotelkamer met dito badkamer verwacht. Hier krijg je een warm welkom, schone kamer met goed bed, ietwat krappe badkamer met goede douche, toilet en wastafel en iedere 2 dagen schone handdoeken, 2 balkons boven, 1 buitenplaats beneden.

Gereisd Met partner in mei 2018

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Black Diamond in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Black Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.