Hotel Atlantis

7.5Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.5Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantis Kos is perfect gelegen aan het strand. Tijdens je verblijf kun je bij Aparthotel Atlantis gebruik maken van de all-inclusive formule. Er is een zwembad om af te koelen met daarbij een restaurant. Kos is het leukst om te verkennen met de auto of met de fiets. Kos-stad en de barretjes liggen op ongeveer 20 minuten lopen.

Contact

1052 reviews over Hotel Atlantis

• 6M11-10-2019

Teleurstellend, we hadden er meer van verwacht.

Wanneer je al een keer eerder in Turkije bent geweest, stelt de all inclusive hier niks voor. Elke dag hetzelfde. Het buffet in het restaurant is echt krap opgesteld. Gerenoveerde kamers zijn zeer slordig afgewerkt. De schoonmaak vergat regelmatig het wc papier bij te vullen. Er zijn geen stopcontacten beschikbaar in de kamer. Heel veel katten op het resort. De strandbedjes horen bij het hotel, maar moet je 3,00 per stuk voor betalen. Kos-stad ligt op 10 min fietsen en is zeker de moeite waard. Een boottocht met "Princess Diana" is ook super leuk om te doen en kost maar 25,00 p.p. incl lunch. Kos is leuk voor 1 vakantie, maar wij zullen niet zo snel weer terugkeren en zeker niet naar dit hotel.

• 6Dhr R.15-09-2019

Pas op met wifi kopen.

Appartementen raken wat verouderd, voor wifi op kamer moet worden betaald. ( 5 euro voor 25 uur ) Echter bij uitzetten van je wifi en zelfs bij volledig uitzetten van je tablet of telefoon loopt de tijd door. Weg geld en opnieuw code halen bij receptie en betalen.

• 9Marjolijn18-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Hotel heeft een mooie ligging, direct aan het strand. Animatieteam was fantastisch, kinderen vermaakten zich de hele dag. Hebben iedere dag geluncht en gedineerd in de taverne aan het zwembad, maar dat was omdat wij zelf liever niet in een groot restaurant zitten. Er was altijd plek. Gaan zeker nog eens terug!

Met jonge kinderen

• 6Schipper13-08-2019

Nooit meer .kunnen niet tippen aan Turkije eten

Druk hotel met veel te kleine zwembaden van 1 meter diep. En niet schoon .en slechte all inn formule drankjes smaken naar niks strandt mooi maar betalen voor de bedden .echt heel erg verouderd de kamers .animatie is echt triest .nee voor dit geld is Turkije 10 x luxer en beter

• 9hsb08-08-2019

Geweldig hotel! Zou zo weer teruggaan.

De ligging van het hotel is uitstekend. Mooie tuin met prachtige zwembaden. De bungalows zijn ruim en schoon. Kos-stad is lopend prima te bereiken (en anders huur je zo een fiets of auto). Het eten is geweldig, personeel is vriendelijk. Zelfs in het hoogseizoen zijn er genoeg ligbedden beschikbaar. Het animatieteam doet het erg leuk.

Met oudere kinderen

• 8Fenna06-08-2019

Heel goed hotel met erg vriendelijk personeel!

Hele goeie animatie! Elke dag wat te doen. Mooie grote tuin met 2 zwembaden. Genoeg bedjes en ruime kamers.

• 9Van der schoot guy29-07-2019

Zeer goede vakantie gehad daar kom nog terug

Heel leuk hotel mooi gelegen vlak aan strand en mooie tuin 15 min wandelen tot centrum van kos. Goede all inn en zeer vriendelijke mensen die er werken je kan er zalig fietsen langs de kust lijn en binnen land

• 7Maico17-06-2019

Top verblijf met slecht eten

Met een vriend samen naar dit hotel geweest, bij aankomst (‘s avonds laat) goed ontvangen en wij konden nog iets eten in het hotel. Wij zaten in een bungalow buiten het grote gebouw met kamers, dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Dit lag aan het strand en hier werden veel andere jongeren geplaatst, iets wat voor ons ideaal was. Voor mensen met gezinnen lijkt me dit minder prettig, muziek tot ‘s avonds laat muziek en veel lawaai.

All inclusive formule was goed, de hele dag door kon op verschillende plekken eten en drinken gehaald worden, alleen aan het strand moest extra betaald worden. Het eten was een verschikking, vaak lauw en bij vlees bijvoorbeeld veel vet. Bij de lunch bij het zwembad wel verse broodjes gyros die erg lekker waren, dit was het enige lichtpuntje voor ons ;)

De ligging aan het strand is geweldig en Kos Stad is zowel lopend als per fiets goed te bereiken! Met beter eten zou dit een tophotel zijn!

• 7Janet Tak12-06-2019

Leuk hotel!

Atlantis is een groot hotel met meerdere gebouwen. Wij zaten in een bijgebouw met familiekamers.

Onze kamer was op de begane grond en we hadden een terrasje. Er was zelfs een klein keukenblok met koelkastje. Enige nadeel was dat de badkamer helemaal achterin de kamer was, daarvoor de slaapkamer voor de ouders en bij binnenkomst de slaapkamer van de kinderen. Als je dus ‘s avonds nog op het terras wil gaan zitten en je kinderen zijn snel wakker als je door hun kamer loopt heb je een probleempje 😊

Het eten was goed en redelijk gevarieerd. Het zwembad is leuk en ook de animatie laat zich goed horen.

Met jonge kinderen

• 9Ina Broeke09-06-2019

Genoten met een grote G

Daar mijn man en ik al meerdere malen in dit hotel waren hadden we een verzoek ingediend om samen met mijn 2 broers en hun vrouwen bij elkaar in de buurt drie bungalowtjes aan het strand konden krijgen , Aan dat verzoek is voldaan, de bungalows zijn gedateerd maar zo gezellig en superschoon en zo van je huisje het strand op wat wil een mens nog meer. Het eten was weer heerlijk en gevarieerd voor elk wat wils, de medewerkers TOP. De ligging is heerlijk strand zee en zon en Kosstad op loopafstand van ongeveer 25 min. En anders de bus met 5min. ben je in de stad taxi kost €7. Kortom wij met zijn zessen hebben genoten met en grote G.

69 tips over Hotel Atlantis

• Jorinde, 16-05-2014

De bedden zijn vrij hard, maar je schijnt een topper te kunnen krijgen. Wifi is tegen betaling, maar werkt niet. Niet doen dus. Verder geen op- of aanmerkingen.

• sowa elke, 18-06-2014

Er zijn tal van plaatsen waar je een fiets, quad of auto kan huren aan democratische prijzen. Zeker doen : Kos is een prachtig eiland; bezoek zeker Zia, een bergdorpje en ook de verrukkelijke baaien met gezellige terrasjes bij Kefalos. Overal wordt je vriendelijk ontvangen.

• Marion, 17-07-2012

Strand bedje 3euro, wel ticket kopen bij de receptie. Zeer zeker naar het Lido waterpark gaan (gratis toegang)) en er gaat in de ochtend om 10.45 bus heen en 16.45 weer terug. Wij hadden wel een overvolle bus. Leuke glijbanen en een super golfbad. Tip excursie eilandentrip, super dag gehad! Strand is met kiezels, neem waterschoenen mee!

51 vragen over Hotel Atlantis

• johanna van den Boom, 08-09-2018

stopcontact op kamer

Zit er een bruikbaar stopcontact in de kamer of douche?

• Alie, 16-04-2018

Alinn

Krijg je ook een bandje om?

• Fabian, 22-03-2018

Familie kamer

Ik heb gehoord dat er in de familie kamers niet overal een deur zit tussen de 2 ruimtes....iemand daar ervaring mee? En zitten de familie kamers in het hoofdgebouw of zijn dat de bungalows?

Groetjes Fabian

Petrea, 15-08-2018

Ik had dezelfde vraag, kan je nu zelf antwoord geven Fabian? :)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Post service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats