Appartement Athina

9.1Fenomenaal

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

9.1Fenomenaal

• 8.4Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

359 reviews over Appartement Athina

• 10Ad en Thea25-09-2019

TOP vakantie!

Voor de 4e keer naar Athína geweest en alweer geboekt voor volgend jaar. Elke keer is het weer thuiskomen voor ons. Gastvrijheid voorop en een relaxte sfeer. Verder commentaar is overbodig, zie onze review van 21 juli 2018!

• 10F Rugenbrink20-06-2019

Altijd thuiskomen

Het is hier altijd weer geweldig om terug te keren. Vanaf ontvangst tot aan vertrek word je in de watten gelegd. Staat er iets niet op de kaart...gewoon even vragen en de volgende dag is het vers voor jou gemaakt. Op basis van de accomodatie heb ik kindvriendelijkheid iets minder beoordeeld, echter ook hier doet de familie alles aan om het ze naar de zin te maken. Dus op basis daarvan verdiend kindvriendelijkheid ook een 10! Hygiëne is zeer goed, alles ziet er keurig uit. Eten en drinken erg goed en met liefde klaargemaakt!

Met jonge kinderen

• 10J.Baas16-06-2019

Katarina, dochter en schoonzoon doen er alles aan om het je naar de zin te maken, lieve hartelijke mensen. Wij hadden een gerenoveerde 2 kamerappartement, naar alle tevredenheid. Bedden lagen prima. Het werd goed schoon gehouden. Je kunt er ook heerlijk zwemmen in een schoon zwembad met gratis ligbedden. De maaltijden zijn heerlijk en heel betaalbaar. Houd je van drank dan ben je er ook op je plek want ze zijn niet zuinig met schenken.Het ligt centraal ten opzichte van het centrum van Kos stad , 5 minuten fietsen en als je niet zo snel wandelt een kwartier voor je in het centrum bent, met een gezellige haven vol restaurants en winkels. Kos is winderig. Het ligt aan je eigen instelling of je je er aan ergert maar s’nacht hoor je blaffende honden en kraaiende hanen, dit is niet elke nacht maar wel geregeld 😂 dus al met al zijn wij er nu voor de tweede keer geweest ,en zijn zeker van plan om volgend jaar weer daar te vertoeven.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9J Baas19-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Katarina , en dochter met schoonzoon, zijn lieverds. Van s’morgens tot s’avonds altijd vriendelijk. Gerenoveerde Appartement was prima. Wij hadden de ruime appartement waardoor wij in aparte ruimte konden slapen ivm snurken 😊 bedden lagen goed ,netjes schoon gemaakt en schone handdoeken. Koffiezetapparaat deed er lang over dus na melding meteen een ander apparaat gekregen die het geweldig deed. Je kunt daar ook genieten van lekkere maaltijden , en niet duur 👍🏼Schoon zwembad. En ligt op 5 minuten van het centrum, wat je met de fiets die je kunt huren bij het appartement kunt huren en daar ook wordt afgeleverd dus ook dat is makkelijk 😁 Wij gaan dit jaar in mei en verheugen ons er nu al weer op. In september waten er mensen die al jaren daar kwamen dat begrijpen wij nu wel .

• 2018
    9Arjan mulder18-09-2018

Fantastisch!

Alles was perfect! Super leuke mensen en een relaxe sfeer.. Katharina en het personeel waren zeer behulpzaam.. komen er zeker volgend jaar weer!

• 9Erika12-09-2018

Heerlijke plek om vakantie te vieren met Katerina die perfect voor haar gasten zorgt.

Geboekt bij neckermann

• 9Loesje29-08-2018

Prima

Prima hotel, waar voor je geld. Gunstig gelegen, lekker zwembad, ruime parkeergelegenheid en ook belangrijk; schoon!

• 5Paul17-08-2018

Eens maar niet meer.

Je moet het leuk vinden om in een Nederlandse enclave te zitten. En als je het ook leuk vind wat de buren tegen elkaar zeggen dan is dit dé plek voor jou!

Met oudere kinderen

• 10Thea & Ad21-07-2018

TOP vakantie

Voor de derde keer naar Athina apartments geweest, deze keer met onze kinderen en kleinkinderen. Katerina de eigenaresse, haar kinderen Athina, Manolis, schoonzoon Pasxalis en alle andere medewerkers doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Het was echt thuiskomen. Afgelopen winter zijn het restaurant, de bar, keuken en toiletten vernieuwd. Ook ligt er overal een nieuwe vloer inclusief rondom het mooie grote zwembad met hele fijne ligstoelen en kussens waar het goed toeven is. Je kunt er heerlijk ontbijten, lunchen etc. Er wordt geregeld een BBQ gegeven, heerlijk eten en erg gezellig! Kos stad is op loopafstand goed te doen. Ook kunnen er ter plaatse fietsen worden gehuurd. Kortom, wij hebben een TOP vakantie gehad met z’n allen!

• 8Cuzoen01-07-2018

Fijne accomodatie

Lieve eigenaresse Katharina doet enorm haar best voor haar gasten, samen met Athina, de dochter en vriend, alsmede Manolos en vriendin. Mooi complex, recent opgeknapt met goed formaat zwembad, apart kinderbad en veel bedden. Wat ons, als gezelschap van 4, minder goed bevallen is, is het, vooral in de nacht, constante geblad van honden, gejank van katten en verkeerslawaai (in mindere mate omdat dit inharent is aan de ligging). Vwb de appartementen, deze zijn ruim en schoon. Om de dag muv weekend schoonmaak en schone handdoeken. De bedbodems zij n prut en icm matras te hard en gehorig ! Dat moet beter kunnen. Ook de nieuwe douches hebben nog geen wand of gordijn, dus na douchen is groot deel badkamer nat. Voor ons was dit bezoek 1 malig. Omdat touroperator tussentijdse opvulling toestaat van kamers, was er veel wisseling van gasten voor korte periode. Hier zaten zeer rumoerige figuren (Engelse en Griekse) bij. Jammer .

13 tips over Appartement Athina

• P.v.d.Bosch, 12-08-2012

Mooi complex, lekker rustige omgeving en toch dicht bij het centrum van Kos

• Sjon en Astrid, 25-08-2012

Wil je lekker eten? Ga naar Taverna Sun-Set, Kanaristraat 51 richting Faros. Ontzettende leuke eigenaar en aardige ober, altijd goed gehumeurd en ze vliegen voor hun gasten. Gezellig restaurant met een mooi verlichte fontijn in de taverne. Elke dag verse vis of vlees. Zalige biefstuk-fillet. Een stuk verderop is Mike's Taverne. Ook erg gezellig door de vele soorten kruidenplanten en schildpadden-verzameling. Ook pizzeria Mamarosa, Kanaristraat 48 is een aanrader.

• Ellen, 15-08-2012

Kos-Stad is erg leuk, gezellige restaurantjes en kroegen. Strand bij Blue Phoenix is top, heerlijke strandbedden. Boek alleen niet je appartement bij Athina.

14 vragen over Appartement Athina

• Henk, 30-06-2018

wifi

is er ook wifi op de kamer en moet je daar voor betalen.

• tibe1999, 29-07-2015

fiets

moet je zelf de fietsen huren of zitten die bij het app.inbegrepen

Nicole, 04-08-2015

Tegenwoordig moet je die zelf huren.Kan prima aan het eind van de straat waar Athina zit.

• Anneke, 08-07-2014

Appartement .12

Wij gaan 11-9-2014 naar Athina. Wij zijn daar al 2x eerder geweest en het is heel goed bevallen. Wij zaten in appartement 12 en nu willen wij graag weer in dat appartement verblijven maar het reisburau kan ons niets garanderen. Heeft iemand een tip hoe wij eventueel contact kunnen leggen om te vragen of wij in die periode in appartement 12 kunnen verblijven.

Astrid, 27-07-2014

App. Athina heeft een eigen FB pagina, waar je deze vraag kunt stellen aan Katerina of Athina.

Appartement info

• RokenToegestaan