Appartement Astron Suites

Appartement
9,4

14 reviews over Appartement Astron Suites in het Nederlands

Dit was een heerlijke week ontspannen

Mariël,
27-11-2018

De ligging van dit hotel is super! Dichtbij het strand en aan de boulevard! De kamers zijn groot, schoon en mooi en modern ingericht. Personeel was super aardig en behulpzaam. Het enige minpunt(je) was ons uitzicht, maar dat was dan ook het enige. Als ik weer op Kos ben zal ik zeker hier weer overnachten! Een aanrader.

Fantastisch in alle opzichten

Bettyanne en Brigitte,
8-11-2018

Prima appartement met hele goede bedden, centrale ligging alles op loopafstand .

Wordt elke dag schoongemaakt, Nespresso apparaat aanwezig.

Vriendelijke eigenaar en een prima ontbijt

Geweldig!!

Jan en Angelina Brouwers,
4-11-2018

Supermooi modern verblijf, goede service, iedere dag schoonmaak, centrale ligging bij stad, strand en leuke restaurants. Vriendelijke gastvrije benadering van het personeel. Gaan volgend jaar terug naar dit mooie verblijf.

Geweldig!!!

Angela Pieterse,
1-9-2018

Een mooi nieuw appartementencomplex op een perfecte locatie. Vlakbij centrum, strand, maar in een zijstraatje waarbij de omliggende appartementen door de locals bewoond worden.

Hele vriendelijke eigenaren. Mooie ruime kamers (wij zaten in een 2k-appartement met onze kinderen), fijn balkon (aanrader als je kan kiezen: kamer 205, stukje uitzicht zee, zicht op de straat met klein beetje reuring).

Ontbijtbuffet heerlijk, voldoende keuze. Prima koffie, fruit, yoghurt, melk, broodjes etc.

Als ik een minpuntje moet vertellen....de stoeltjes op het balkon...maar dat zijn nu eenmaal in alle hotels/app.complexen eenvoudige kuipstoeltjes.

Tips lekkere restaurants: Albertos(100 m), Gusto (100m, iets luxer en duurder), Kapari (oude centrum, top Mezes!), Mama Rosa (500m, lekkerste pizza's)

De 3-eilandentocht is top op de Odyssee (wij via getyourgide.nl geboekt, veel goedkoper tov touroperator. Fietsen, scooter huren bij bijv Ideal, prima!!!

Fantastisch!

Suus,
21-8-2018

Wat een prachtig gerenoveerd en vooral heel schoon hotel! De appartementen zijn prachtig, klein keukentje en badkamer, maar brandschoon. Goeie boxspring bedden.

Geweldig personeel, Costas kan je alles vragen, hij is zo vriendelijk en zorgt dat alle gasten zich zo welkom en thuis voelen.

Het zwembad op het dakterras is erg klein, dat is het enige nadeel. Met maar 18 strandbedjes moet je snel zijn. Strand is op loopafstand en ook zit je zo in het centrum. We komen zeker terug!

mooi appartement

fam van drunen,
10-8-2018

Astron suites is een net en mooi appartementencomplex met goede voorzieningen, bedden zijn prima, kamer is verzorgd en zijn mooi ingedeeld. de deuren sluiten daar als kluizen, overlast van geluid wordt hierdoor nagenoeg tot 0 gereduceerd.

het zwembad ligt op het dak een heeft een mooie uitkijk over de haven en de zee. je kijkt ook uit over de daken van de andere gebouwen dit is een wat minder zicht maar is realistisch.

het ontbijt is wat summier, toch wordt er geluisterd naar opmerkingen waardoor het de volgende dag direct een stuk aangenamer en uitgebreider is, het is niet slecht maar het werd eentonig.

kos stad is m.i. wel veranderd, het gemoedelijke gezellige griekse wordt steeds meer een commerciële vakantiebestemming. eten kan je er overal wel goed, toch krijgt taverne Alberto gelegen op loopafstand waar je uitkijkt over zee een dikke 10, zowel het personeel als de kaart begrijpen de behoefte van de vakantieganger, top.

Geweldig

Pascalle,
19-7-2018

8 dagen hebben wij verbleven bij Astron Suites in Kos. Heel leuk en aardig personeel, elke dag een schone kamer met nieuw dekbed en nieuwe handdoeken. Receptie 24 uur open met altijd iemand die je kan helpen. Goede zachte bedden en genoeg ruimte. Paar min lopen en je zit midden in Kos Stad, en ook maar paar minuten lopen en je bent bij het strand. Via het hotel hebben wij fietsen gehuurd, we werden toen opgehaald met een busje en naar het fietsbedrijf gebracht, daar de fietsen gekregen voor de hele dag en toen weer terug gebracht, en daarna weer naar Astron Suites gebracht. En dat allemaal voor 5 euro. Super leuke vakantie gehad en heel erg aan te raden.

Super fantastisch!

Jantine,
8-6-2018

Een perfecte locatie en een super appartement. Na jaren Astron nu Astron Suites, alles nieuw een super Bed en Badkamer, perfecte schoonmaak. Het keukentje is van alles voorzien, combie magnetron, dubbele kookplaat en zelfs een nespresso apparaat alleen wel jammer dat er geen plek is om het neer te zetten op het mini aanrechtje! De receptie wordt bezet door mensen met hart voor de gast, altijd vriendelijk. Weten waar ze het over hebben en altijd bereid je te helpen. We hebben uiteraard fietsen gehuurd en 16 dagen van'"ons" Kos en zijn altijd vriendelijke bevolking genoten.

Heel fijn schoon hotel goede ligging.

Rita,
2-6-2018

Neem je vriendelijkheid mee dan krijg je het dubbel terug😊bijzonder vriendelijke mensen heel goed ontbijt schoon en behulpzaam personeel. Zwembad super op het dak. Een aanrader!

Uitstekend complex met goede service.

John Croese,
21-10-2017

Astron suites en appartments is een nieuw complex. Het is van dezelfde eigenaar als hotel Astron. Het in juli geopende complex is geheel nieuw opgebouwd. Alle kamers hebben een luxe uitstraling en zijn voorzien van uitstekende bedden. De service van al het personeel is uitstekend en het schoonmaken is perfect. Boven op het dak bevind zich een zwembad met snackbar. Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal. Dit complex behoort zeker tot de betere appartementen met daarbij een mogelijkheid voor ontbijt, wat voor Griekse begrippen uitgebreid is. Zelf koken is niet aan te raden, kan wel maar er zijn binnen loopafstand diverse goede en niet dure restaurants.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astron Suites in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astron Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.