Appartement Astron Suitesstersterster

8.9Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

8.9Fantastisch

• 8.8Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Astron Suites

• 9Anke03-09-2019

Prima

Fijne mensen. Erg behulpzaam.auto gehuurd via het hotel. Werd sochtends keurig gebracht. Mooie kamers, wij hadden 3-4 persoon met zijn 2e. Met 4 personen in deze kamer is wel erg klein. Airco is top. Balkon is ook mooi... de ligging is perfect.. zwembad op het dak. Prima, niet heel groot. Ik vraag mij af of er genoeg plaats is in het hoogseizoen om te liggen (eigen invulling). We hadden geen ontbijt, maar kregen bij aankomst een mooi aanbod, dus uiteindelijk wel gedaan. Veel het zelfde niet extreem groot, maar wel erg lekker..dus dat was prima. Erg fijn personeel en erg schoon en netjes...

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Stawi15-08-2019

Super en relaxed

Alles is mooi en schoon. Uitzicht op de rommelige binnenplaats, maar boeit ons niet. Slaap gedeelte is groot maar eet gedeelte is zeer klein, en je kan echt niet koken. Koelkast is inimimi, dus als je wat wil bewaren 3 flessen en hij zit vol. Dat is echt het enige minpuntje. Personeel is zeer behulpzaam. En de Grieken ook zeer vriendelijk. Veel te doen in Kos stad en veel te zien. Lekker fietsen ( 5 euro p.d.) huren of scooter, buggy auto. Voor redelijke prijzen. We.hebben met zn 7en gegeten in een echt Grieks restaurantje voor 60 euro. Dus pak een zijstraat en niet langs de haven route, scheelt enorm in prijs. Oh qua herrie.....nergens last van.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ria11-08-2019

Top vakantie in Kos stad👌

Zeer goed appartementen complex personeel erg vriendelijk en behulpzaam,heerlijk ontbijtbuffet, alles echt super schoon, handdoeken service en kamer schoonmaak dagelijks en handdoeken ook bij het zwembad gratis verkrijgbaar. Top locatie echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ferry en Irma09-08-2019

Fantastisch!

Geweldig appartement met twee slaapkamers. Wij waren met vier personen. Super schoon, elke dag schone handdoeken, heerlijk ontbijt en onwijs lief en aardig personeel zijn zo behulpzaam. Wij zaten in kamer 305 totaal geen last van jongeren of herrie en mooi balkon en goede bedden. Als ik 1 minpuntje mag noemen is in de ochtend rond 08:00 uur het schuiven met stoelen/bedden ik denk bij het zwembad op vier hoog daar word je wakker van. Maar verder echt top! Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Joyce Sangers08-07-2019

Fantastische.

Heerlijk appartementen complex. Goed en ruim ontbijt buffet tot 10:00 uur. Het personeel is zo vriendelijk en gastvrij. Alles ziet er netjes en schoon uit elke dag nieuwe handdoeken. Als je een scooter huurt kan je leuk naar psalidi beach en tigaki beach. Als je de staat oversteekt ben je op lambi beach en kiezelstrand. De staat uitlopen en dan ben je bij de haven en het centrum. Alles in de buurt, top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Petra Petersen03-07-2019

Geweldig

Geweldig appartement schoon centraal dicht bij strand en centrum. Geen geluidsoverlast. Wij zaten op de eerste verdieping aan straatkant. Prima ontbijt. Aardig personeel. Zeer schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Staf29-06-2019

Nooit meer.

Mooi hotel, goed gelegen en vriendelijk personeel. De kamer echter was klein, onvoldoende plaats voor kleding in kast te brengen, en indien men in ijskast of kast moest, steeds zaken verplaatsen om ergens aan te kunnen. Wij hadden kamer 213, dit met zicht op een vuile binnenkoer, en steeds onze gehele vakantie een blaffende hond om 6.30 u 's morgens. 's Nachts rumoerige jongeren op balkon en in de gangen Op kamer verpestende geur van riolering alsook op piepklein balkonnetje. Nooit kunnen van gebruik maken, te klein. Geen variatie in ontbijt. Wij hadden een 2 persoonskamer met 1 groot bed, weinig ruimte tussen het andere meubilair, misschien een kamer met 2 slaapkamers beter?

Gereisd met partner in juni 2019

• 8R. Mulder06-06-2019

Uitstekend hotel in een rumoerige omgeving

Het hotel en de kamers zijn zeer netjes en schoon. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. het ontbijt is goed. Jammer, dat de ligging aan een rumoerige straat is. Ook 's nachts regelmatig veel geluid vanuit de straat. het hotel ligt op loopafstand van centrum, haven en strand. Dus alles heerlijk in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Willem16-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nieuwe klein appartementencomplex met ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Studio zeer mooi ingericht, wel klein balkon. Midden in woonwijk, dus tijdens ontbijt zicht op het dagelijkse Griekse gebeuren. Twee straten met winkeltjes en restaurantjes vlakbij. Volop mogelijkheden om aan zee te dineren. De haven en strand binnen 5 minuten. Zwembad en ligstoelen boven op het dak met vrij uitzicht rondom.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    10Mariël27-11-2018

Dit was een heerlijke week ontspannen

De ligging van dit hotel is super! Dichtbij het strand en aan de boulevard! De kamers zijn groot, schoon en mooi en modern ingericht. Personeel was super aardig en behulpzaam. Het enige minpunt(je) was ons uitzicht, maar dat was dan ook het enige. Als ik weer op Kos ben zal ik zeker hier weer overnachten! Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

0 tips over Appartement Astron Suites

1 vraag over Appartement Astron Suites

• F. van Galen, 05-10-2017

douche ruimte

Is er een douche wand / cabine in de douche ruimte aanwezig ?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres10 Themistokleous, 853 00(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website