Appartement Astron Suites

7 reviews over Appartement Astron Suites in het Nederlands

Super fantastisch!

Jantine
8-6-2018

Een perfecte locatie en een super appartement. Na jaren Astron nu Astron Suites, alles nieuw een super Bed en Badkamer, perfecte schoonmaak. Het keukentje is van alles voorzien, combie magnetron, dubbele kookplaat en zelfs een nespresso apparaat alleen wel jammer dat er geen plek is om het neer te zetten op het mini aanrechtje! De receptie wordt bezet door mensen met hart voor de gast, altijd vriendelijk. Weten waar ze het over hebben en altijd bereid je te helpen. We hebben uiteraard fietsen gehuurd en 16 dagen van'"ons" Kos en zijn altijd vriendelijke bevolking genoten.

Heel fijn schoon hotel goede ligging.

Rita
2-6-2018

Neem je vriendelijkheid mee dan krijg je het dubbel terug😊bijzonder vriendelijke mensen heel goed ontbijt schoon en behulpzaam personeel. Zwembad super op het dak. Een aanrader!

Uitstekend complex met goede service.

John Croese
21-10-2017

Astron suites en appartments is een nieuw complex. Het is van dezelfde eigenaar als hotel Astron. Het in juli geopende complex is geheel nieuw opgebouwd. Alle kamers hebben een luxe uitstraling en zijn voorzien van uitstekende bedden. De service van al het personeel is uitstekend en het schoonmaken is perfect. Boven op het dak bevind zich een zwembad met snackbar. Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal. Dit complex behoort zeker tot de betere appartementen met daarbij een mogelijkheid voor ontbijt, wat voor Griekse begrippen uitgebreid is. Zelf koken is niet aan te raden, kan wel maar er zijn binnen loopafstand diverse goede en niet dure restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Astron Suites voor je op een rij gezet:

een nieuw en uitstekend appartementen complex

Adri met maatje
25-9-2017

Vriendelijk personeel staan gelijk voor je klaar voor vragen en een praatje niets is teveel, fijne week gehad ontbijt voor ieder wat wils .

Super hotel!

Nathalie
5-9-2017

Hotel is net zo mooi als op de foto's! Alles tot in de puntjes afgewerkt, vriendelijk personeel, super mooi uitzicht vanaf zwembad.

Geweldig

Audrey
2-9-2017

Modern mooi schoon vriendelijk personeel

Mooie nieuwe appartementen in centrum Kos-Stad

Karin Franssen
28-8-2017

Alles gloednieuw. We hadden een-3-kamer appartement; genoeg ruimte, Iedere kamer airco ventilator en kluis (alles gratis!) en flatscreentv. Luxe douche iedere dag schoonmaak. Groot balkon.

Wij hadden zij zeezicht. Wi-fi zeker niet optimaal Boven op dak mooi zwembad met bubbels en schitterend uitzicht.. Alles niet al te groot, soms te weinig bedjes. Bij zwembad eetgelegenheid, beperkte keuze, Vriendelijk personeel (soms te). Locatie perfect, staat zo bij de haven en Kanaristreet binnen 5 minuten aan het Lambi strand. Samenvattend: Astron Suites is aan te bevelen voor als je overal dicht bij wil zitten en van luxe en comfort houdt. Minder aan te raden voor gezinnen met kinderen Astron Suites geeft aan dat hun hotel compleet veilig is en dat de trillingen na de afgelopen aarbeving niet vreemd zijn, Its normal zeggen ze. Dus gewoon gaan!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Astron Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astron Suites in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astron Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Astron Suites scoort een 9.43 uit 10 op basis van 7 reviews.