Appartement Artemis

Appartement Artemis
8,7

29 tips over Appartement Artemis

Petra , 10-7-2015
Ga niet op begane grond zitten
Marc, 5-5-2015
Huur zeker een fiets ... bijvoorbeeld bij Motor Harley (goede service, prima prijs).
A. Strausz, 24-8-2014
Eten bij Sunset, dichtbij (twee minuten lopen), goed eten en de twee kelners zijn erg gastvrij.

We hebben een aantal aanbieders voor Artemis voor je op een rij gezet:

y_vermeulen, 24-8-2014
In de haven liggen boten waar je excursies kunt boeken. Dat is een stuk voordeliger dan via je reisorganisatie, scheelt de helft. Wij hebben met de boot Friederike de 3 eilandentocht gedaan. Overtocht naar Bodrum hebben wij niet gedaan omdat het heeeeel lang wachten is voor je in Turkije door de douane bent. Huur een fiets (voor € 5,- per dag) en ga ook eens naar Tigaki, dat is een leuke badplaats, met mooie stranden. Het is maar 12 km. en een leuk tochtje. Ook een aanrader!
Brouwers, 22-7-2014
Een Fiets huren om de leuke winkeltjes in de buurt een bezoeken en de fijne restaurantjes te ontdekken
Claudia , 25-6-2014

Fietsen huren kon al voor 12 euro een hele week, aanrader!

Brommer huren voor 10 euro pd, is vaak goedkoper dan taxi, bijv naar Waterpark.

nelleke , 24-6-2014
Voor de sushi liefhebbers eten bij wok 'n roll iets na de haven en een boot tripje is ook zeker aan te raden ! Zijn trouwens allemaal ongeveer het zelfde. Niet bij de reis organisatie boeken maar bij de boot zelf in de haven boeken is de helft goedkoper.
Hij & Zij, 27-5-2014
Ga eens zitten bij George Garden schuin aan de overkant, vooral als je (even) genoeg hebt van de harde muziek (o.m. bij zwembad en Beachclub) en de uitbundige gastvrijheid op sommige plaatsen..
Hij & Zij, 26-5-2014

Aardige restaurants vlakbij Artemis: rechtsaf Angelina en ? (t.o. supermarkt Konstantinos). Ga ook eens zitten bij George Garden a.d. overkant, vooral als je genoeg hebt van harde muziek en de uitbundige verwelkomingen. Linksaf is er ook 'n grote AB supermarkt (2 etages). Kun je redelijk goed kunt lopen ligt Kos-stad op loopafstand.

Artemis ligt aan een drukke weg maar de buurt is aardig rustig; je hoort vogeltjes en krekels (maar ook wel honden en (verderop) hanen.

loes68, 20-9-2013
Duiken, in de haven van Kosstad ligt een boot waar je je kan aanmelden.

We hebben een aantal aanbieders voor Artemis voor je op een rij gezet: