Appartement Artemis ****

8,7

361 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

Bijzonder fijn appartement!

William, 20-12-2017

Het 'Time to Smile' komt hier goed tot zijn recht. Appartement is ruim, koel, strak, praktisch en schoon! Ruime slaapkamer met 2 mega boxsprings, prachtige inloopdouche en grote wastafel. Woonkamertje met goed meubilair en een dubbel balkon (slaapkamer en woonkamer). Handdoeken werden dagelijks verschoont, ons bed werd ook dagelijks opgemaakt/verschoont.

Nadeel is wel, aan onze kant stond de zon er niet op, dus handdoeken drogen ging niet echt lekker. Maargoed, noem het een nadeel :)

Het zwembad is groot genoeg met ligbedden en een bar, drukke straat merk je niets van. Stukje lopen en je komt uit bij de Artemis Heaven Beach bar, prachtige bar met echt goed eten. Serveren ook bij de ligbedden op het strand.

Advies is wel om een fiets te huren, (kan bij de buren) want het is niet ver lopen, maar scheelt toch wel tijd. Dagje een buggy huren is ook een aanrader en ook dit kan bij de buren!

Bijzonder goed !

Michel van Beek, 15-10-2017

Eigenlijk alles goed !

Ligt wel langs een drukke weg, maar m.n. in de laagbouw, ondervindt men daarvan geen hinder.

Lekker dicht bij Kos-stad (loopafstand). Heel erg dicht bij het strand.

Schitterende, vooral schone, ruime kamers, met voor ons enigszins ongemakkelijke meubels. Prima bed. Fijn zwembad. Zeker kindvriendelijk.

Niet goedkoop, maar wel heel goed.

Ieder jaar weer heerlijk!

Ans, 14-10-2017

Een geweldig appartement, kom hier al 11 jaar, goed gelegen, mooie kamers en hele fijne eigenaars en personeel. Voelt als thuiskomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Artemis voor je op een rij gezet:

mooi app.en heerlijke bedden,grote badkamer

p verduijn, 11-10-2017

dat de muziek heel hard staat op het strand en niet fijn is om daar te gaan liggen,ook nu met de ouderen

Heerlijk genieten met alle comfort

Renee, 29-9-2017

Een heerlijk appartement met balkon zonder zon. De eerste week (37 gr.) was dat lekker, de tweede week met veel wind wat minder. Geweldige douche, lekkere koffie en een prima bed.

Geweldig appartement dicht bij het strand

Arie V., 22-9-2017

Artemis Time to Smile, je kreeg die lach de hele week niet van mijn gezicht wat is dit appartement goed gerenoveerd zeg, was het 5 jaar geleden nog wat oudbollig zonder bank met een heel kleine tv en een grote maar oude badkamer deze keer zag het er heeeeel anders uit. Een geweldige badkamer een inloop douche met een regen en gewone douche, alles was opnieuw betegeld met moderne tegels, heel het appartement was geverfd in eigentijdse kleuren en ook de verlichting was van deze tijd, de keuken was aangepast en de slaapkamer heeft heerlijke goede grote bedden en niet onbelangrijk de Wifi doet het goed echt een genot om hier je vakantie te mogen door brengen. Ook de mensen van de receptie en schoonmaak waren allemaal even vriendelijk en opgewekt. Was er dan helemaal niets meer te zeuren ? we zijn tenslotte Nederlanders, wat mijn betreft vond ik het aantal stickers in het appartement overal voor wat overdreven en de waterkraan liep waarschijnlijk door waterbesparing niet al te hard ook de tuin was een beetje een zooitje na een feest maar wat echt jammer is dat de beglazing van het balkon niet doorzichtig is zodat je zittend naar beneden kan kijken. Maar als je naar Kos op vakantie wil zou ik zeker Appartement ARTEMIS aanbevelen.

Geweldig!

S. Henzen, 19-9-2017

Heerlijk mooi, schoon, netjes appartement. Heerlijke bedden, airco op de slaapkamer en in het woon/keuken gedeelte. Lekkere stortdouche. Ontbijt was simpel maar prima en voor iedereen wat wils. Lieve vriendelijke mensen, geen bedjes reserveren bij het zwembad, lekker op je luchtbed in het zwembad. Fiets verhuur naast het appartement en zo heerlijk naar de stad en van alles en nog meer. We komen zeker terug! We Love Kos en zeker dit appartement.

Hier komen we nog een keer

Willeke, 18-9-2017

Een heel schoon complex met vriendelijke bediening en schoonmaakdienst .

Heerlijk ruime en schoen appartementen met een inloopdouche. Ook TV met Nederlandstalige zenders

Ook het eigen strand is erg schoon en met een heel vriendelijke bediening (ook aan het einde van het seizoen.

Er is een goede kleine kaart tot 16.00 uur.

Wel iets verder lopen van het centrum, maar een fietsverhuur is naast het complex.

Jolanda, 5-9-2017

Schoon ruim 2-kamer appartement met 2 balkons met zitjes. Nespresso-apparaat, magnetron, waterkoker, kluisje, inloopdouche. Waren hier eind augustus-begin september. Geen airco nodig want door altijd verkoelende wind geen last van hitte. Geen muggen of wespen. Klein complex dus niet massaal. Zwembad niet groot maar wel prima voor het aantal gasten. Lekkere hapjes en drankjes bij de bar en ook bij de beachbar bij het zandstrand dat je bereikt na 2 minuten lopen. Heerlijke zee. Wel snel diep en kiezels als je de zee inloopt. Waterschoentjes zijn handig. Strandbedjes en parasol zijn gratis maar het wordt wel op prijs gesteld dat je een drankje bestelt. Ze hebben overigens heerlijke cocktails! Bijzonder aardige gastvrije mensen. Linksaf op 5 minuten lopen zit een goede supermarkt en overal kun je goedkoop fietsen huren. Vanuit Kos vertrekken bussen naar vele plaatsen op het eiland. Tip: naar bergdorpje Zia. Is 21 km = 2 euro. Restaurant Tsambala is r.a. na 300 m links t.o. brandweer, Top

Keurig met een mooie kamer en dicht bij zee

Angela dekker, 16-8-2017

Eigenlijk was alles mooi en schoon mooie kamer en zwembad .

We hebben een aantal aanbieders voor Artemis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Artemis scoort een 8.68 uit 10 op basis van 369 reviews.