Appartement Artemis

374 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

Al 16 x in kos waarvan 13 x in artemis

Lenie dubbeldam
5-7-2019

Super apartement en heel vriendelijke mensen net familie

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima appartement met prima ligging maar saai

Wilma
31-5-2019

Mooie ruime kamers en een fijne inloopdouche. De regendouche zat echter te ver naar de muur maar de losse handdouche was goed te gebruiken. De handdoeken werden niet iedere dag verschoond wat ik voor de douchehanddoeken niet prettig vind. Na overleg en veel praten werden deze toen toch iedere dag verschoond. De bedjes bij het zwembad zijn prima maar het is er zo saai. Ook in de ontbijtruimte en bar ontbreekt het aan aankleding. Echt heel kaal allemaal. Ook werd er naast het gebouw veel gebouwd. De fietsen waren prima en in 10 minuutjes sta je dan ook in het centrum waar het super leuk toeven is met heel veel restaurantjes.

Fijne plek voor een geslaagde vakantie

Bob
29-5-2019

Heerlijke vakantie gehad in dit complex. De Time to Smile formule was ons in Playa del Ingles goed bevallen en ook hier troffen we een mooi complex met een fijne ruime kamer met goede lange bedden en voorzieningen. Er is een mooi zwembad, waar gelukkig geen handdoek leggers zijn en een eigen stuk strand. Meeste kamers hebben geen bijzonder uitzicht. Alles is op loop/fiets afstand en er genoeg te doen. Alles perfect? Ons gebouw had een centrale gang die enorm gehorig is. Peuters die vroeg in de ochtend die roepen en rennen lijken wel direct naast je bed te staan. (snap die ouders ook niet). Het groen, de tuin naar het strand, het kan beter en netter. Hier en daar zie je wat zaakjes die onderhoud nodig hebben. Diverse buitenlampen waren tijdens ons verblijf kapot. Dat is slordig en zijn juist de puntjes op de i die bij "Time To Smile Play del Ingles" allemaal wel op orde waren. Ondanks deze minpuntjes een absolute aanrader dit Appartement

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk genoten!

Celine
12-11-2018

Een heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. De kamer werd elke dag schoongemaakt en super tevreden over de schoonmaak. Het enige minpuntje was dat het zwembad heeel koud was, haha, maar was zeker groot genoeg. Het ontbijt en de lunch was goedkoop en superlekker. Kos-stad is 10 min lopen en je kan heerlijk eten in alle restaurantjes. De Bar Jacksons was een leuke bar met pooltafel dicht bij het hotel. Drankjes en hapjes heerlijk en goedkoop. Kort om, wij komen hier zeker weten terug!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig!

Debora Santinge
31-10-2018

Geweldig appartement, schoon lief en bekwaam personeel. Kos stad op loopafstand. Strand aan de overkant. Super locatie

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Jacqueline
7-10-2018

Fijne bedden Mooi strand met goede bediening en strandstoelen rustig gelegen goede schoonmaak vriendelijk personeel weinig water uit de kraan loopafstand (15 minuten) tot Kos Stad Prijs kwaliteit staat niet in verhouding Donker, sfeerloos appartement met slecht uitzicht

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch!

Roel en Sjoukje
18-9-2018

Heerlijk verblijf hier gehad. Prima, lux, ruim en rustig appartement met zelfs 2 balkons. De beach was fantastisch, leuke muziek, absoluut niet storend en dat terwijl wij muziek niet nodig vinden..Verstelbare ligbedden met stoel en krukje en emmertje voor afval. Netjes en keurig met attent personeel zowel bij de receptie als op t strand.
Een klein verbeterpuntje puntje: beter licht in keuken gedeelte en handvaten aan kastdeuren. Komen graag hier terug!!

Gereisd Met partner in september 2018

Prima locatie, maar niet weer terug.

Toet
15-9-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Het was schoon en lekker rustig. Prijs-kwaliteit, dan vinden we de prijs aan de hoge kant. Gezien het 3 jaar geleden helemaal opgeknapt is moeten ze dat echt weer bij gaan houden wil het niet echt verpaupert eruit gaan zien. stuk tussen app en strand is een beetje saai en leeg. s'Avonds werkelijk niets te beleven in het app. Handdoek-service betekent om de 3 dagen een schone handdoek, niet iedere dag. Lekker wandelen naar de stad is prima te doen. Fietsen is erg hectisch en druk. Zeker ook een auto huren voor 1 dag, dan heb je het hele eiland gezien. Ga wel je eigen gang want anders zit je op de mega toeristische stukken, waar je niet wil zitten, en zijn zoveel mooie andere dingen te zien. 2 supermarkten in de buurt, neem de supermarkt rechtsom, die is toch was frisser als die linksom. Restaurantjes buiten de stad zijn zeker zo goed als in de stad maar wel wat goedkoper. Ontbijt erg eenvoudig

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad hier!

Laura
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Artemis TIME TO SMILE! Het complex is brandschoon, en al het personeel heel erg vriendelijk. Wij voelden ons direct thuis! Groot appartement met goede faciliteiten, een heerlijke douche en comfortabele bedden! De bedden waren extra lang. Er is een fijn zwembad waar altijd voldoende bedjes beschikbaar zijn, ook in de middag.

Om de hoek kan voor 15 euro (voor een week) fietsen gehuurd worden. Twee keer vallen en je bent op het strand! Kos stad is 15 min lopen, of 5 minuten fietsen. Ideale locatie! Ook een auto huren via het hotel is makkelijk en goed geregeld. Wij zijn een dagje naar de andere kant van het eiland geweest. Prachtige stranden hier!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Artemis is Greece....

Ruud van Aalst.
19-5-2018

Met hele familie daar verbleven i.v.m. huwelijk jongste dochter. Fantastische kamers. Schoon. Groot. Strand aan het einde van de tuin. Super. Alles aanwezig. Klasse personeel! Enorm goeie service, ook toen we door een acute hernia van oudste dochter langer moesten blijven. Zelden personeel meegemaakt dat zo behulpzaam is.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.