Appartement Artemis

371 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Celine,
12-11-2018

Een heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. De kamer werd elke dag schoongemaakt en super tevreden over de schoonmaak. Het enige minpuntje was dat het zwembad heeel koud was, haha, maar was zeker groot genoeg. Het ontbijt en de lunch was goedkoop en superlekker. Kos-stad is 10 min lopen en je kan heerlijk eten in alle restaurantjes. De Bar Jacksons was een leuke bar met pooltafel dicht bij het hotel. Drankjes en hapjes heerlijk en goedkoop. Kort om, wij komen hier zeker weten terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

Debora Santinge,
31-10-2018

Geweldig appartement, schoon lief en bekwaam personeel.

Kos stad op loopafstand. Strand aan de overkant. Super locatie

Gereisd met vrienden in september 2018

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Jacqueline,
7-10-2018

Fijne bedden

Mooi strand met goede bediening en strandstoelen

rustig gelegen

goede schoonmaak

vriendelijk personeel

weinig water uit de kraan

loopafstand (15 minuten) tot Kos Stad

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Donker, sfeerloos appartement met slecht uitzicht

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch!

Roel en Sjoukje,
18-9-2018

Heerlijk verblijf hier gehad.

Prima, lux, ruim en rustig appartement met zelfs 2 balkons. De beach was fantastisch, leuke muziek, absoluut niet storend en dat terwijl wij muziek niet nodig vinden..Verstelbare ligbedden met stoel en krukje en emmertje voor afval. Netjes en keurig met attent personeel zowel bij de receptie als op t strand.

Een klein verbeterpuntje puntje: beter licht in keuken gedeelte en handvaten aan kastdeuren.

Komen graag hier terug!!

Gereisd met partner in september 2018

Prima locatie, maar niet weer terug.

Toet,
15-9-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Het was schoon en lekker rustig. Prijs-kwaliteit, dan vinden we de prijs aan de hoge kant. Gezien het 3 jaar geleden helemaal opgeknapt is moeten ze dat echt weer bij gaan houden wil het niet echt verpaupert eruit gaan zien. stuk tussen app en strand is een beetje saai en leeg. s'Avonds werkelijk niets te beleven in het app. Handdoek-service betekent om de 3 dagen een schone handdoek, niet iedere dag.

Lekker wandelen naar de stad is prima te doen. Fietsen is erg hectisch en druk. Zeker ook een auto huren voor 1 dag, dan heb je het hele eiland gezien. Ga wel je eigen gang want anders zit je op de mega toeristische stukken, waar je niet wil zitten, en zijn zoveel mooie andere dingen te zien. 2 supermarkten in de buurt, neem de supermarkt rechtsom, die is toch was frisser als die linksom. Restaurantjes buiten de stad zijn zeker zo goed als in de stad maar wel wat goedkoper. Ontbijt erg eenvoudig

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad hier!

Laura,
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Artemis TIME TO SMILE!

Het complex is brandschoon, en al het personeel heel erg vriendelijk. Wij voelden ons direct thuis! Groot appartement met goede faciliteiten, een heerlijke douche en comfortabele bedden! De bedden waren extra lang.

Er is een fijn zwembad waar altijd voldoende bedjes beschikbaar zijn, ook in de middag.

Om de hoek kan voor 15 euro (voor een week) fietsen gehuurd worden. Twee keer vallen en je bent op het strand! Kos stad is 15 min lopen, of 5 minuten fietsen. Ideale locatie! Ook een auto huren via het hotel is makkelijk en goed geregeld. Wij zijn een dagje naar de andere kant van het eiland geweest. Prachtige stranden hier!

Gereisd met partner in augustus 2018

Artemis is Greece....

Ruud van Aalst.,
19-5-2018

Met hele familie daar verbleven i.v.m. huwelijk jongste dochter. Fantastische kamers. Schoon. Groot. Strand aan het einde van de tuin. Super. Alles aanwezig. Klasse personeel! Enorm goeie service, ook toen we door een acute hernia van oudste dochter langer moesten blijven. Zelden personeel meegemaakt dat zo behulpzaam is.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Aletta,
16-5-2018

Een heerlijk appartementencomplex. Modern, compleet gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Wifi mag redelijk genoemd worden. Overal stopcontacten, in deze moderne tijd van oplaadapparatuur echt een genot. De kamers zijn groot, bedden uitstekend en de service van het personeel is ook zeer goed. Niets is teveel gevraagd. Zwembad is van prima formaat en er zijn genoeg bedden en parasols aanwezig. Geen vroege handdoekleggers te vinden want er is plaats genoeg, zowel in de zon als in de mooie schaduwplekken. Pluspunt voor ons: er is een wasmachine en droger beschikbaar (tegen betaling). Fietsverhuur is bij de buren, ook daar goede service tegen redelijke prijs. Iets verder richting het centrum een heerlijk restaurant SunSet. Aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Modern appartement met goede service

Loes,
1-5-2018

Een twee kamer appartement in Artemis was erg groot, modern en luxe afgewerkt. Badkamer schoon en groot genoeg. Er is veel sfeer aangebracht door te werken met licht en mooie details. Overal handige stopcontacten en 2 fijne balkons. Geen gebruik gemaakt van de keuken, maar ook deze was goed voorzien. Schoonmaak was zeer goed en aardig. Het personeel aan de receptie en bij het zwembad erg aardig en gastvrij. Ontbijt was elke dag goed geregeld. Voldoende keuze en qua warme producten dagelijkse afwisseling.

De ligging van het appartementencomplex vonden wij ideaal. Binnen 2 minuten ben je aan zee, bij de strandbar die bij het complex hoort. Binnen 10 minuten lopen bij Kosstad en ondertussen kom je leuke tentjes tegen.

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Gereisd met partner in april 2018

Prima ligging,heerlijk strand.

Annette raven,
29-4-2018

Erg genoten bij Artemis.goed concept.

Gereisd met partner in juni 2017

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.