Appartement Artemis

373 reviews over Appartement Artemis in het Nederlands

Artemis is Greece....

Ruud van Aalst.
19-5-2018

Met hele familie daar verbleven i.v.m. huwelijk jongste dochter. Fantastische kamers. Schoon. Groot. Strand aan het einde van de tuin. Super. Alles aanwezig. Klasse personeel! Enorm goeie service, ook toen we door een acute hernia van oudste dochter langer moesten blijven. Zelden personeel meegemaakt dat zo behulpzaam is.

Zeker voor herhaling vatbaar

Aletta
16-5-2018

Een heerlijk appartementencomplex. Modern, compleet gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Wifi mag redelijk genoemd worden. Overal stopcontacten, in deze moderne tijd van oplaadapparatuur echt een genot. De kamers zijn groot, bedden uitstekend en de service van het personeel is ook zeer goed. Niets is teveel gevraagd. Zwembad is van prima formaat en er zijn genoeg bedden en parasols aanwezig. Geen vroege handdoekleggers te vinden want er is plaats genoeg, zowel in de zon als in de mooie schaduwplekken. Pluspunt voor ons: er is een wasmachine en droger beschikbaar (tegen betaling). Fietsverhuur is bij de buren, ook daar goede service tegen redelijke prijs. Iets verder richting het centrum een heerlijk restaurant SunSet. Aanrader!

Modern appartement met goede service

Loes
1-5-2018

Een twee kamer appartement in Artemis was erg groot, modern en luxe afgewerkt. Badkamer schoon en groot genoeg. Er is veel sfeer aangebracht door te werken met licht en mooie details. Overal handige stopcontacten en 2 fijne balkons. Geen gebruik gemaakt van de keuken, maar ook deze was goed voorzien. Schoonmaak was zeer goed en aardig. Het personeel aan de receptie en bij het zwembad erg aardig en gastvrij. Ontbijt was elke dag goed geregeld. Voldoende keuze en qua warme producten dagelijkse afwisseling.

De ligging van het appartementencomplex vonden wij ideaal. Binnen 2 minuten ben je aan zee, bij de strandbar die bij het complex hoort. Binnen 10 minuten lopen bij Kosstad en ondertussen kom je leuke tentjes tegen.

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Prima ligging,heerlijk strand.

Annette raven
29-4-2018

Erg genoten bij Artemis.goed concept.

Bijzonder fijn appartement!

William
20-12-2017

Het 'Time to Smile' komt hier goed tot zijn recht. Appartement is ruim, koel, strak, praktisch en schoon! Ruime slaapkamer met 2 mega boxsprings, prachtige inloopdouche en grote wastafel. Woonkamertje met goed meubilair en een dubbel balkon (slaapkamer en woonkamer). Handdoeken werden dagelijks verschoont, ons bed werd ook dagelijks opgemaakt/verschoont.

Nadeel is wel, aan onze kant stond de zon er niet op, dus handdoeken drogen ging niet echt lekker. Maargoed, noem het een nadeel :)

Het zwembad is groot genoeg met ligbedden en een bar, drukke straat merk je niets van. Stukje lopen en je komt uit bij de Artemis Heaven Beach bar, prachtige bar met echt goed eten. Serveren ook bij de ligbedden op het strand.

Advies is wel om een fiets te huren, (kan bij de buren) want het is niet ver lopen, maar scheelt toch wel tijd. Dagje een buggy huren is ook een aanrader en ook dit kan bij de buren!

Bijzonder goed !

Michel van Beek
15-10-2017

Eigenlijk alles goed !

Ligt wel langs een drukke weg, maar m.n. in de laagbouw, ondervindt men daarvan geen hinder.

Lekker dicht bij Kos-stad (loopafstand). Heel erg dicht bij het strand.

Schitterende, vooral schone, ruime kamers, met voor ons enigszins ongemakkelijke meubels. Prima bed. Fijn zwembad. Zeker kindvriendelijk.

Niet goedkoop, maar wel heel goed.

Ieder jaar weer heerlijk!

Ans
14-10-2017

Een geweldig appartement, kom hier al 11 jaar, goed gelegen, mooie kamers en hele fijne eigenaars en personeel. Voelt als thuiskomen.

mooi app.en heerlijke bedden,grote badkamer

p verduijn
11-10-2017

dat de muziek heel hard staat op het strand en niet fijn is om daar te gaan liggen,ook nu met de ouderen

Heerlijk genieten met alle comfort

Renee
29-9-2017

Een heerlijk appartement met balkon zonder zon. De eerste week (37 gr.) was dat lekker, de tweede week met veel wind wat minder. Geweldige douche, lekkere koffie en een prima bed.

Geweldig appartement dicht bij het strand

Arie V.
22-9-2017

Artemis Time to Smile, je kreeg die lach de hele week niet van mijn gezicht wat is dit appartement goed gerenoveerd zeg, was het 5 jaar geleden nog wat oudbollig zonder bank met een heel kleine tv en een grote maar oude badkamer deze keer zag het er heeeeel anders uit. Een geweldige badkamer een inloop douche met een regen en gewone douche, alles was opnieuw betegeld met moderne tegels, heel het appartement was geverfd in eigentijdse kleuren en ook de verlichting was van deze tijd, de keuken was aangepast en de slaapkamer heeft heerlijke goede grote bedden en niet onbelangrijk de Wifi doet het goed echt een genot om hier je vakantie te mogen door brengen. Ook de mensen van de receptie en schoonmaak waren allemaal even vriendelijk en opgewekt. Was er dan helemaal niets meer te zeuren ? we zijn tenslotte Nederlanders, wat mijn betreft vond ik het aantal stickers in het appartement overal voor wat overdreven en de waterkraan liep waarschijnlijk door waterbesparing niet al te hard ook de tuin was een beetje een zooitje na een feest maar wat echt jammer is dat de beglazing van het balkon niet doorzichtig is zodat je zittend naar beneden kan kijken. Maar als je naar Kos op vakantie wil zou ik zeker Appartement ARTEMIS aanbevelen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Artemis scoort een 8.71 uit 10 op basis van 373 reviews.