Appartement Artemis

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Jacqueline
7-10-2018

Fijne bedden

Mooi strand met goede bediening en strandstoelen

rustig gelegen

goede schoonmaak

vriendelijk personeel

weinig water uit de kraan

loopafstand (15 minuten) tot Kos Stad

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Donker, sfeerloos appartement met slecht uitzicht

Fantastisch!

Roel en Sjoukje
18-9-2018

Heerlijk verblijf hier gehad.

Prima, lux, ruim en rustig appartement met zelfs 2 balkons. De beach was fantastisch, leuke muziek, absoluut niet storend en dat terwijl wij muziek niet nodig vinden..Verstelbare ligbedden met stoel en krukje en emmertje voor afval. Netjes en keurig met attent personeel zowel bij de receptie als op t strand.

Een klein verbeterpuntje puntje: beter licht in keuken gedeelte en handvaten aan kastdeuren.

Komen graag hier terug!!

Prima locatie, maar niet weer terug.

Toet
15-9-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Het was schoon en lekker rustig. Prijs-kwaliteit, dan vinden we de prijs aan de hoge kant. Gezien het 3 jaar geleden helemaal opgeknapt is moeten ze dat echt weer bij gaan houden wil het niet echt verpaupert eruit gaan zien. stuk tussen app en strand is een beetje saai en leeg. s'Avonds werkelijk niets te beleven in het app. Handdoek-service betekent om de 3 dagen een schone handdoek, niet iedere dag.

Lekker wandelen naar de stad is prima te doen. Fietsen is erg hectisch en druk. Zeker ook een auto huren voor 1 dag, dan heb je het hele eiland gezien. Ga wel je eigen gang want anders zit je op de mega toeristische stukken, waar je niet wil zitten, en zijn zoveel mooie andere dingen te zien. 2 supermarkten in de buurt, neem de supermarkt rechtsom, die is toch was frisser als die linksom. Restaurantjes buiten de stad zijn zeker zo goed als in de stad maar wel wat goedkoper. Ontbijt erg eenvoudig

Tjingo

Heerlijke vakantie gehad hier!

Laura
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Artemis TIME TO SMILE!

Het complex is brandschoon, en al het personeel heel erg vriendelijk. Wij voelden ons direct thuis! Groot appartement met goede faciliteiten, een heerlijke douche en comfortabele bedden! De bedden waren extra lang.

Er is een fijn zwembad waar altijd voldoende bedjes beschikbaar zijn, ook in de middag.

Om de hoek kan voor 15 euro (voor een week) fietsen gehuurd worden. Twee keer vallen en je bent op het strand! Kos stad is 15 min lopen, of 5 minuten fietsen. Ideale locatie! Ook een auto huren via het hotel is makkelijk en goed geregeld. Wij zijn een dagje naar de andere kant van het eiland geweest. Prachtige stranden hier!

Artemis is Greece....

Ruud van Aalst.
19-5-2018

Met hele familie daar verbleven i.v.m. huwelijk jongste dochter. Fantastische kamers. Schoon. Groot. Strand aan het einde van de tuin. Super. Alles aanwezig. Klasse personeel! Enorm goeie service, ook toen we door een acute hernia van oudste dochter langer moesten blijven. Zelden personeel meegemaakt dat zo behulpzaam is.

Zeker voor herhaling vatbaar

Aletta
16-5-2018

Een heerlijk appartementencomplex. Modern, compleet gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Wifi mag redelijk genoemd worden. Overal stopcontacten, in deze moderne tijd van oplaadapparatuur echt een genot. De kamers zijn groot, bedden uitstekend en de service van het personeel is ook zeer goed. Niets is teveel gevraagd. Zwembad is van prima formaat en er zijn genoeg bedden en parasols aanwezig. Geen vroege handdoekleggers te vinden want er is plaats genoeg, zowel in de zon als in de mooie schaduwplekken. Pluspunt voor ons: er is een wasmachine en droger beschikbaar (tegen betaling). Fietsverhuur is bij de buren, ook daar goede service tegen redelijke prijs. Iets verder richting het centrum een heerlijk restaurant SunSet. Aanrader!

Modern appartement met goede service

Loes
1-5-2018

Een twee kamer appartement in Artemis was erg groot, modern en luxe afgewerkt. Badkamer schoon en groot genoeg. Er is veel sfeer aangebracht door te werken met licht en mooie details. Overal handige stopcontacten en 2 fijne balkons. Geen gebruik gemaakt van de keuken, maar ook deze was goed voorzien. Schoonmaak was zeer goed en aardig. Het personeel aan de receptie en bij het zwembad erg aardig en gastvrij. Ontbijt was elke dag goed geregeld. Voldoende keuze en qua warme producten dagelijkse afwisseling.

De ligging van het appartementencomplex vonden wij ideaal. Binnen 2 minuten ben je aan zee, bij de strandbar die bij het complex hoort. Binnen 10 minuten lopen bij Kosstad en ondertussen kom je leuke tentjes tegen.

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Prima ligging,heerlijk strand.

Annette raven
29-4-2018

Erg genoten bij Artemis.goed concept.

Bijzonder fijn appartement!

William
20-12-2017

Het 'Time to Smile' komt hier goed tot zijn recht. Appartement is ruim, koel, strak, praktisch en schoon! Ruime slaapkamer met 2 mega boxsprings, prachtige inloopdouche en grote wastafel. Woonkamertje met goed meubilair en een dubbel balkon (slaapkamer en woonkamer). Handdoeken werden dagelijks verschoont, ons bed werd ook dagelijks opgemaakt/verschoont.

Nadeel is wel, aan onze kant stond de zon er niet op, dus handdoeken drogen ging niet echt lekker. Maargoed, noem het een nadeel :)

Het zwembad is groot genoeg met ligbedden en een bar, drukke straat merk je niets van. Stukje lopen en je komt uit bij de Artemis Heaven Beach bar, prachtige bar met echt goed eten. Serveren ook bij de ligbedden op het strand.

Advies is wel om een fiets te huren, (kan bij de buren) want het is niet ver lopen, maar scheelt toch wel tijd. Dagje een buggy huren is ook een aanrader en ook dit kan bij de buren!

Bijzonder goed !

Michel van Beek
15-10-2017

Eigenlijk alles goed !

Ligt wel langs een drukke weg, maar m.n. in de laagbouw, ondervindt men daarvan geen hinder.

Lekker dicht bij Kos-stad (loopafstand). Heel erg dicht bij het strand.

Schitterende, vooral schone, ruime kamers, met voor ons enigszins ongemakkelijke meubels. Prima bed. Fijn zwembad. Zeker kindvriendelijk.

Niet goedkoop, maar wel heel goed.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Artemis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.