Hotel Aqua Blu Boutique & Spa

9.5Fenomenaal

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 850p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna

10 reviews over Hotel Aqua Blu Boutique & Spa

• 10Jan06-09-2015

Top accomodatie

Super Hotel waar je thuis bent. Geweldig personeel, die je echt het vakantie gevoel geven!! Hadden zelf kamer met eigen zwembad wat helemaal top was, maar ook al heb je dit niet dan is het grote zwembad ook helemaal goed. Genoeg bedden en reserveren via handdoeken is verboden en werkt perfect, er is genoeg ruimte! Volop rust Strand dichtbij, inderdaad 50 meter en Kos stad centrum op 10 minuten fietsen! Voor ons een hotel waar wij zeker terug komen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10jan dejongh14-07-2014

Prima voor een weekje rust

Bijzonder vriendelijk en toegewijd personeel, prima eten en kamers. Wel best meteen fiets huren om naar Kos-stad te geraken. Enig minpunt : strandaccomodatie is meer "basic". Hotel om naar terug te keren

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Lelly26-12-2013

Top hotel

Pluspunt: Super vriendelijk personeel, mooi zwembad, dicht bij zee (privé strand), bushalte dichtbij, erg chique, rustig, alleen volwassenen, mooie ligbedden, bedjes hoeven niet gereserveerd te worden, lekker eten.

Minpunt: Best ver van centrum (Kos-stad), er staan veel weinig winkels leeg (crisis), Lambi zelf is saai, zwembad water KOUD, heel KOUD (in één hele week misschien drie mensen in het water gezien). Privé zwembaden zeker niet privé, wij kijken vanaf ons balkon en zagen een man naakt in het privé zwembad staan.... leuk

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8P.H. de Weerd16-09-2013

Heerlijk hotel, geen kids, rust en service 10+

Prachtig hotel, mooie kamers, fantastisch zwembad, zeer behulpzaam en servicegericht personeel. Prachtig uitzicht. Vlak bij Kos-stad, 10 minuten op de fiets. Als u rust in een luxe omgeving zoekt, dan vindt u het hier. Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9mevrouw De Vaal12-08-2013

Geweldig!!

Tophotel, goede service en super behulpzaam personeel. Adults only hotel dus alleen volwassenen. Toen wij er waren waren er voornamelijk saaie mensen. Gezelligheid; nee, rust; volop

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Jordi16-07-2013

Aqua Blu <3

I would like to start by saying that this hotel is an ABSOLUTE must-go-to. The hotel succeeds in creating memorable experiences under the leadership of Maria Strati and her staff members. The hotel is beautiful and situated at a perfect location. The rooms are new and well maintained and the suites with private pool are a very good option. The kitchen of the hotel, under the leadership of Stamatis Marmarinos, is excellent. We stayed at the hotel for two weeks and we only ate elsewhere for 1 night. The staff members, especially Dimitri, Erik, Joy and Fillipos, have an extremely high level of service and have created true value for us as guests. The Spa is of high quality and the variety of treatments has ensured that we made a daily visit. This hotel was a real enjoyment! We never visit the same location twice, but this hotel is an exception to the rule; we return at the end of October.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10coronadoro17-04-2013

fantasties hotel

toen arriveerde gelijk een rondleiding door het hele hotel welkomst drank gewoon kiezen van de bar kaart de eerste avond er gegeten werkelijk top bediening overal top bij het zwembad kreeg je gelijk handdoeken kamers en bedden super mooi design

Gereisd met partner in april 2013

• 9Bos01-10-2012

Perfecte plek voor een relaxte en luxe vakantie

Aqua Blu is een rustig gelegen prachtig en nieuw hotel net buiten Kos stad (ong. 1 - 2 km). Je bent met een paar minuten in het gezellige centrum met de bus, fiets of taxi. Fietsen kun je voor een paar euro via de receptie huren. Wij hadden een standaard kamer, maar deze was compleet en luxe ingericht. Deze werd goed schoongemaakt en 2 x per dag krijg je schone handdoeken. Het zwembad (niet verwarmd) met bubbelbad was groot genoeg en er zijn voldoende ligbedden. Het strand is erg klein en is vooral leuk voor het uitzicht. Het eten was goed en erg gevarieerd. Halfpension vonden wij zeker de moeite waard. Wij vonden de prijzen van het drinken wel erg hoog en gebruikten daarom de ruimte van onze minibar om zelf wat drankjes bij de supermarkt aan de overkant van de weg in te slaan. De service is erg goed, ging voor ons soms iets te ver (servet op je schoot leggen, glas bijvullen als het nog net niet leeg is ed.) maar na een paar dagen werd het personeel wel wat 'losser'.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Henricus24-06-2012

Prachtig ingericht en zeer modern design hotel

Een heel rustig gelegen kleinschalig hotel met 53 werkelijk prachtig ingerichte luxe kamers. Tot in detail is alles vormgegeven zowel in het hotel als bij het zwembad, lounge sfeer en mooie ligbedden. Lekker buiten ontbijten en dineren bij een ondergaande zon. Directe omgeving is niet spectaculair, maar wel aan zee en op korte afstand van Kos stad ( 10 minuten met de fiets ) Of huur een auto en kijk in de omgeving naar de fijne zandstranden. Een aanrader voor wie luxe en rust wenst.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Niek Jansen 10-06-2012

Geweldig boutique hotel

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke week gehad. Geweldig hotel, super vriendelijke service en heerlijke keuken Prachtige kamers en een hele mooie zonsondergang, Romantisch, klein en klasse hotel. Goede spa en Haman!

Gereisd met partner in juni 2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen