Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme)

Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme)
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Apollon Windmill (vh. Boheme) voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme) in het Nederlands

Fantastisch wil graag terug.

Diana de kok
14-6-2018

Vriendelijk ontvangst.

Mooie kamer hij was ruim met voldoende opruim mogelijkheden en een ijskastje plus televisie.

Ik was zeer verrast zat in gerenoveerd gedeelte wat echt schittert was. Voor al de planten die ook nog in aanleg waren.

We moesten naar het naast gelegen Apollon hotel voor het eten wat echt voortreffelijk was en uitgebreid personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Enigste min puntje was dat je de douch niet goed afgesteld kreeg nadat het drukker werd maar dat mag de pret niet drukken.

Kos stad zelf was makkelijk bereikbaar wij hadden een fiets gehuurd en dan ben je er met 10 minuutjes.

Ook een quad gehuurd om het eiland te verkennen . En dan kom je zelfs schildpadden tegen.

Dus al met al geef ik het een 10 met een griffel.

Goed hotel!

Marije Maas
6-6-2018

Wij zaten in het Apollon Windmill hotel. ( Voorheen Boheme hotel.)

Wij zaten in het nieuwe gedeelte wat gerenoveerd is. De andere 2 gebouwen worden volgend winter gedaan. Het nieuwe gedeelte ziet er heel mooi uit. Kamers zijn netjes, badkamer netjes! Gratis wifi heb je in de lobby beneden. Als je op de kamer wilt kost dat geld. Als je geluk hebt dan ontvangt de gratis wifi ook de kamer!

Voor ontbijt/lunch/diner moesten wij naar het hotel ernaast (apollon). Allemaal goed, ook warm eten en dat is het belangrijkst! Mensen die in het restaurant werken houden alles goed schoon en gevuld. Zoals wij zagen was het daar bij het zwembad heel druk en lagen alle bedjes al vol handdoeken om 9uur. Apollon windmill veel rustiger en meer plek in Mei! In windmill kan je drinken, ijs en snacks halen.

Leuk maar niet weer.

Maria
2-10-2017

Alles was ok. Apollon was leuk, eten kon beter maar er was altijd wel iets wat je lust en prijs/kwaliteit wisten we wat te verwachten. Minder waren de kamers. Echt vies was de badkamer en de bedden kneiterhard. Er was ook het een en ander stuk maar dit werd meteen verholpen. Maar ja, over het algemeen was het prima, Maria en Catherina werkend achter bar Boheme en bij restaurant waten geweldig. Appolon gezellige bar, miste wel de avondanimatie ondanks dat we daf wisten.Prachtige tuin en zwembad bij Boheme heerlijk rustig. Strand leuk maar bij Kos stad mooier. Boheme wordt deze winter compleet gerenoveerd en dat is wel nodig in het hoofd gebouw.

Oud maar rustig

Lia
17-9-2017

Vriendelijk personeel, kamers oud, opletten voor mensen die niet in een bad kunnen, er is geen douche.

Bij ons lag de sproeier in bad, geen haak, werd gelijk opgelost.

Wel gedateerd en schimmel in de badkamer.

Wij hadden een familiekamer, twee flinke kamers met genoeg opbergruimte en vier bedden, matrassen als beton.

Schuifpui en balkonnetje, met tafeltje en vier stoeltjes.

Wat heel vervelend was dat je na zeven uur niks meer kon krijgen en je daarvoor naar het Apollon Hotel moest waar je ook moet eten.

Eten daar was heel goed.

En ook daar vriendelijk personeel.

Wat wel jammer was, we kwamen laat aan in Kos en het was al donker, eerst werd het Apollon aangedaan, alles mooi verlicht en bestraat, toen werden wij er 200 mtr verder uitgezet, op een donkere straat we zagen niks geen hotel, we vroegen aan de chauffeur waar is het hotel, hij wees alleen maar naar het slecht verlichte, met putten bezaaide padje, langs allerlei rommel dus we zijn maar gaan lopen met koffers, na ongeveer 50 mtr aan gekomen bij een hoop vuilnis en containers, daar linksaf geslagen en daar was Boheme,

Er waren alleen maar twee trappen, dus koffers gezeuld, dat was wel minder.

Maar zwembad was netjes, en bedden genoeg.

Al met al een leuke vakantie gehad!

Bus nr. twee stopt een eindje verderop en vervoerd je voor 1,50 naar Kos stad.

Terug ook dezelfde bus maar dan kaartje kopen bij het hokje dan 1,10

Strand vies en vuil, dus niet aantrekkelijk.

Als je kan fietsen zijn er mooiere stranden, maar te voet te ver en ook veel privestranden van hotels daar kom je niet op.

Heerlijke vakanie gehad

Wendy Schets-Soethout
8-7-2017

Boheme is een rustig appartementencomplex, met erg vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig maar prima, ze worden goed schoongehouden.

Je kunt kiezen voor de rust bij Boheme of voor de drukte bij het naastgelegen Apollon. De perfecte combinatie.

Oude reviews (archief)

Prima hotel

Claudette
7-10-2016

1e ervaring met Griekenland en dus Hotel Boheme..1e indruk was wat minder...gedateerde kamers...sobere badkamer (hoofdgebouw)..na 4 dagen konden we na de bijgebouwen bij t zwembad...Geen overbodige luxe maar prima....Faciliteiten bij t naastgelegen Hotel Apollon zijn zeer goed....Eten is er heerlijk...leuke bar...super personeel...Op de fiets naar Kos stad kleine 10 minuten...Prima te doen...Kwaliteit en prijs voor dit hotel is Prima...zou er zeker terug gaan.

Eenvoudig maar heel gezellig

Marjan
17-9-2016

Kamer is heel simpel, geen tv, geen fohn, geen luxe badkamer. Was even schrikken bij binnenkomst maar het went zo snel. Het hele hotel is gewoon heel basic, maar heeft wel sfeer vanwege de hele aardige mensen die er werken. De dame aan de bar is zo verschrikkelijk lief en gastvrij en ook de dames asn de receptie zijn heel lief.

Zwembad is prima, drinken, snacks en kun je bij de bar halen en eten doe je bij Appollon.

Niet met vrienden gaan

priscillazeeman
25-9-2014

Ik ben hier geweest met vrienden en dat is geen aanrader. Er zitten vooral mensen uit Oost-Europa met kinderen. Jongeren zijn ver te zoeken..

Bovendien was het eten echt heel smerig en moest je daarvoor lang in de rij staan. Het personeel was ook niet klantvriendelijk. De laatste dag van de vakantie moesten we het all-in bandje inleveren, omdat we er anders zogezegd een dag te lang gebruik van zouden maken ??

Het centrum is best ver fietsen, opzich wel te doen, maar dat is in de brandende zon geen pretje..

's Ochtends moet je je handdoek al neerleggen vanwege het gebrek aan parasols. Het zwembadwater was ook ontzettend smerig.

De kamer was schoon en we hebben niet veel last gehad van ongedierte. Gelukkig ook geen zeurende buren gehad!

Kom hier zekers nog weer terug

petrag_7@hotmail.com
6-9-2014

Appartement deed aan onze verwachtingen wat wij geboekt hadden en was een zeer relaxte accommodatie, laagbouw en lag 50 meter van de weg achter huizen en 1,5 km van het centrum. Rustig zwembad groot genoeg en fijne strandbedtjes en altijd ruimte genoeg om de schaduw op te zoeken of de zon onder de parasols. Ontbreekt niets aan! behulpzaam personeel die elke dag je kamer deden en schone handdoeken neerlegde. Het is een onderdeel van het naastgelegen Apolo hotel waar je ook gebruik van mag maken. Daar meer erg druk en wordt entert ment georganiseerd en is de eetzaal. Je kiest dus zelf voor drukte daar of rust bij Bohème. Eten was soms minder en soms heerlijk maar met keurig en netjes en alles wordt steeds weer aangevuld. Kok loopt rond en de floormanager houd alles goed in de gaten.

24 uur wiffi die bij erge drukte weinig tot geen ontvangt had!!!

Voor ons was dit een geslaagde vakantie en een adres wat we zekers weer zullen boeken.

Nooit meer

Hanna Balk
15-8-2014

Laat je niet misleiden door 'appartement'. Hotelkamer was zeer oud, slecht onderhouden, zeer warm en vies. Het eten in Apollon was erbarmelijk. Vet, veel varkensvlees, rauwe rode en witte kool, zure rauwe groenten, zure en/of vette salades, karige toetjes, lauwe laffe drank. Overwegend Poolse hotelgasten. High tea is een lachertje, stukje gedroogd pizza, sandwich met ham/kaas en koekje. Bediening niet altijd vriendelijk. Na 3 dagen moest ik cocktails betalen, hoezo all inclusief. Zwembad (en tuinen) zijn prima alleen te weinig ligbedden en parasols en te weinig schaduwplekken. Strand nabij is verlaten, geen ligbedden/parsols/horeca. Kos is een heel leuk eiland maar overweeg je er naar toe te gaan verblijf dan niet in hotel Boheme/Apollon. Prijs/kwaliteit verhouding ver onder peil. All inclusief betekend voor ons, luxe, verwend worden, in de watten worden gelegd, goed eten, gastvrijheid en je welkom voelen. Dit alles hebben wij helaas niet mogen ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme) in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollon Windmill (vh. Boheme) scoort een 7.17 uit 10 op basis van 84 reviews.