Appartement Angela

6.5Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.5Voldoende

• 5.5Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Elke dag schone handdoeken bij Appartement Angela op Kos. De kamers hier zijn eenvoudig ingericht met een klein balkon. Er is goede Wifi en een zwembad voor verkoeling. Er kan hier wel harde muziek zijn tot ‘s avonds laat. Op 10 minuten lopen van het centrum van Kos-Stad. Ook vind je aan de overkant van het complex een supermarkt.

238 reviews over Appartement Angela

• 7Femke29-07-2014

Prima appartement

Nette, ruime kamers. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte van het complex. Het keukentje had een 2-pits stelletje die een beetje kapot was, waardoor je niet wist welke van de twee aan stond. De badkamer was wel klein en een lage douche-bak met alleen een douche-gordijn, hierdoor werd heel de wc nat na een douche en stond de halve badkamer onder water. Het zwembad is best groot, maar wel te weinig bedjes voor heel het complex. Er werden gelukkig geen bedjes gereserveerd 's morgens vroeg. Een fiets is wel aan te raden, want het is stiekem toch best ver lopen naar de Bar-street

• 8Hilde05-07-2014

Top complex en goede ligging!

Net terug van een topvakantie op Kos. 10 dagen in app. Angela verbleven. Was goed geregeld, 6x schoongemaakt (alleen de maandag niet). Zwembad is schoon en groot, genoeg ligbedjes. Badkamer is wat klein, maar goed te doen. Airco is 5 euro per dag, hebben wij niet gedaan 's avonds voor het slapen de deur open en dan lucht het lekker door. De bar was helemaal in oranje sferen aangekleed, erg leuk! In het complex zowel jongeren als vaste klanten die er jaren komen. Centrum en strand op loopafstand, maar wij hebben voor een week fietsen gehuurd. Dit is echt super, aan de overkant van Angela speciaal ingerichte fiets en-/motorparkeerplaats. Angelo en Mylena die de bar zowel overdag als s avonds doen erg aardig! Cheeseburgers en tosti's zijn aan te raden. Verder recht tegenover Angela een kleine supermarkt met wederom aardig personeel, een stel die de winkel runt (praten uitblinkend engels). Prijs kwaliteitverhouding is goed.

• 8Hansje01-06-2014

In mei geweest. In september terug!

Over Angela Appartementen: Fijne accommodatie. Schone kamers, goede bedden. Gezellige bar. Heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen 5 minuten lopen ben je in het gezellige stadje en het strand paar minuten verder lopen.

Heerlijk uitrusten op Kos. Gezellig strand met veel terrassen, waarbij de wifi, de ligbedden en de parasols gratis is. Het stadje is heel gezellig, veel terrassen en gezellige toeristenwinkeltjes. Genoten van de espresso ijskoffie. (Frappe veel te sterk). Heerlijk gefietst. En de mensen zijn heel vriendelijk.

• 8arcin13-03-2014

Goed appartement met gezellige bar.

Goed appartement met gezellige bar.

• 8Jolande van Toorn22-09-2013

Leuk complex net even buiten centrum Kos stad

Appt Angela is een mooi opgezet complex met een leuk zwembad met gratis ligbedden.Ligt aan de rand vd stad, maar in 10 minuten sta je bij de haven. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het heeft geen restaurant, echter bij de bar was n kleine kaart voor de lunch en we hebben er heerlijke tosti's gegeten! De kamers zijn ruim en schoon en werden 6x p/wk schoongemaakt.

Met oudere kinderen

• 7Anne12-09-2013

Simpel jongerenhotel

De ligging is ideaal, je bent zo in de haven en bij het strand. De inrichting is vrij simpel, alleen mist er in de keuken wat keukengerei (in totaal 2 messen en 3 glazen is niet zo makkelijk).

• 5petje4611-09-2013

2x geweest, maar voor ons niet meer..

Na hier vorig jaar geweest te zijn, en het goed bevallen is, waren we het eens dat we hier naar terug zouden gaan.. Helaas was het niet meer zoals we het vorig jaar achter ons gelaten hadden. Douche was vies, overal platgeslagen muggen, overal haar... douchekop was afgebroken, water spoot er ook achteruit.. wc was te klein zat met gezicht in de wasbak, bedden kraken gigantisch, als je je al omdraait moet je al bang zijn de de buren wakker worden... wel melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Ventilatie in de douche was ook top haha. Personeel was wel aardig, appartement is achterstallig onderhouden, of iig in ons appartement. recht boven de bar. Schoonmaken werd wel gedaan maar met een griekse slag, ik durf te wedden dat de muggen er nu nog hangen, incl 1 die ik dood heb gemaakt :) Locatie is overigens wel perfect, je loopt of fietst zo t centrum in.

• 9Rico06-08-2013

Vriendelijkheid en gezelligheid!

Net terug van 10 dagen in Angela. We hadden een studio aan de achterzijde. Na 23:00 uur luidruchtig zijn kan je een paar eieren opleveren van de Griekse buren. Studio was knus en werd elke dag goed schoongemaakt. Badkamer wel krap, met name de douche. Schoonmaaksters zijn heel vriendelijk (zeker als je wat achterlaat op je kussen). Overdag heerlijk relaxen in het schone zwembad en tussendoor lekker een tosti eten bij Angelo aan de bar. Wat een kanjer is dat! Alles is erop gericht om het de gast naar de zin te maken. De ligging is iets buiten het centrum dus een fietsje huren is wel aan te bevelen.

Voor mij in de toekomst wellicht wederom Angela!

• 7Heleen16-07-2013

Prima appartement

Prima appartement, wordt goed schoon gemaakt. Inderdaad veel lawaai s'nachts van de jongeren die thuis komen. Dus oordoppen mee ;-) Prijs/kwaliteit prima. Gegeten bij Spiros, lekker en hele aardige mensen en dichtbij! Op de fiets lekker naar het strand en uitgaan is dichtbij.

Met oudere kinderen

• 6Monica15-07-2013

Leuk voor jonge lui niet als 30 plus

Echt jongerenhotel! Zeer gehorig en slechte kwaliteit bedden. Airco is te huur voor 5 euro per dag dus houd hier rekening mee anders niet te doen. Het is dat we hier voor 4 dagen waren anders had ik me over laten boeken. Want aan slapen kom je hier niet toe alle jongeren tussen 18 en 25 komen komen zeer luidruchtig terug. Positieve punten ligt midden in centrum dus alles op loopafstand te doen . Is een kleiner appartementencomplex dus iedereen kent elkaar. Wat wel echt een tip is als je het appartementencomplex uitloopt naar links richting stad kom je als eerste restaurant taverna spiros tegen dit is echt een aanrader als je echt goed grieks wilt eten!! Verder is personeel hotel wel erg vriendelijk

15 tips over Appartement Angela

• Jolande van Toorn, 22-09-2013

In het hoogseizoen is dit een accomodatie waar veel jongeren komen, waardoor er veel geluidsoverlast is, wat wij als zeer storend hebben ervaren. Kos stad zelf is een superleuke locatie om je vakantie door te brengen, als je fietsen huurt ben je zo op leuke stranden! En er zijn legio eetgelegenheden in de buurt,m.n. Phantom kun je lekker eten!

• Rico, 06-08-2013

Ga overdag lekker op het strand liggen bij Filarakia. Een simpel dagje strand verandert daar in een groot feest, elke dag weer!

• Marcella van Hoek, 10-06-2013

filarakia en voor fietsen Motor Harley. Zijn met een dagjes boot geweest, heerlijk eten; Artsangel Michael.

16 vragen over Appartement Angela

• naomi savci, 02-07-2018

Bestek

Wat zit er allemaal in de keuken qua benodigdheden? Is er genoeg bestek, pannen enz.

• hennie, 26-08-2016

wifi

is er ook wifi op de kamer

• Trudie, 23-08-2016

Keuken

Wat zit er allemaal aan apparatuur in de keuken magnetron ,koffie apparaat waterkoker ?
    BVD

Appartement info