Appartement Angela

6.5Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.5Voldoende

• 5.5Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Elke dag schone handdoeken bij Appartement Angela op Kos. De kamers hier zijn eenvoudig ingericht met een klein balkon. Er is goede Wifi en een zwembad voor verkoeling. Er kan hier wel harde muziek zijn tot ‘s avonds laat. Op 10 minuten lopen van het centrum van Kos-Stad. Ook vind je aan de overkant van het complex een supermarkt.

238 reviews over Appartement Angela

• 8Yvonne15-07-2015

Genoten, maar let op wel jongerenhotel!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in appartement Angela. Wij verbleven met onze twee kinderen in een appartement met uitzicht op het zwembad. Prijs kwaliteit verhouding prima. Ruim appartement, 6 dagen van de week wordt er schoongemaakt en krijg je schone bedden. Het enige negatieve voor ons waren de (vooral Nederlandse) jongeren die voor veel geluidsoverlast zorgden. Bijv. 's nachts in het zwembad zwemmen, gillen enz. Voor de rest echt een aanrader! Wij hadden fietsen gehuurd, want de afstand naar het strand was stiekem toch best ver.

Met oudere kinderen

• 9rien vogelzang12-07-2015

weer een fijne vakantie gehad!

de kamers worden 6 van de 7 dagen schoongemaakt, zwembad is goed, alleen zouden er meer parasols mogen zijn, ook is er nu wel een beetje achterstallig onderhoud in te halen, want je moet douchen op z'n grieks, dus alles wordt nat. hopen er weer een keer naar toe te kunnen, want we waren hier nu voor het 3de keer. Hopelijk is Angelo dan weer beter, betere barman kan je niet hebben.

• 8Riek en Wim11-06-2015

Is wel toe aan div achterstallig onderhoud

• 6Carlijn199416-02-2015

Verschrikkelijk

Het is een verouderd complex. In de zomer alleen maar jongeren. Kijk eens naar de uitzending van Red Mijn Vakantie en je weet genoeg. Het personeel is heel aardig en behulpzaam, maar de huisbaas (die boven in woont) is verschrikkelijk. De buurvrouw begint al te schreeuwen als je wat harder aan het praten bent. De appartementen zijn nodig aan vernieuwing toe. Vooral de badkamers en bedden zijn oud of kapot. Het zwembad heeft een klein kindergedeelte. Er zijn weinig parasollen aanwezig, en te weinig ligbedjes als je in de zomer komt. Er is wel een poolbar met heerlijke snacks. Het is gelegen op zo'n 15 minuten lopen van het centrum en 5 minuten met de fiets. Tegenover zit een klein winkeltje met de liefste mensen ooit. Verderop zit een grote supermarkt. We hebben te veel betaald voor deze vakantie. Kom je met vrienden of vriendinnen om te feesten en hoef je geen luxe, dan is dit prima.

Met vrienden

• 7simon17-01-2015

Krijg niet waar je voor geboekt hebt

In de reisbrochure staat een mooi appartement, maar als je aankomt heb je 90% kans dat je een zeer verouderd appartement krijgt. Al douchend kun je gelijk naar de WC omdat dit strak naast elkaar zit en na het douchen je de WC droog moet maken anders loop je het hele appartement onder de natte voetsporen. Personeel is wel vriendelijk maar het schoonmaken hebben ze geleerd om met de Franse slag te doen. In het appartement kan je niet voor je eigen eten zorgen om dat er een gammel 2 pit elektrisch kookplaatje staat en als je die aanzet gaan allebeide pitten aan, dus niet gescheiden.

Anders

• 7meneer Lemke12-10-2014

Eenvoudige prima accomodatie, super locatie!

De eerste indruk is wel even wennen, het is namelijk erg sober en eenvoudig ingericht. De badkamer is aan de kleine kant en ziet er niet meer zo helder uit. Er wordt elke dag schoongemaakt en het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. De lokatie is super, centraal gelegen in het centrum op loopafstand naar haven en centrum en strand. Met de fiets is het helemaal ideaal.

• 8fransrijckholt06-10-2014

Eenvoudig,simpel,fijn,

App.is eenvoudig ingericht,in sept. Rustig 55+ publiek,ligging in stille straat, app. Is niet luxe ! Maar wel proper ! Voor kleine kinderen is er niks . Zwembad is leuk met ligstoelen. Minimarkt tegenover is fijn , fietsverhuur om de hoek, fietsen op kos is heel leuk ! En goedkoop, en goede fietsen ! 7 min lopen naar haven , en strand App. Heeft mini TV, kookplaatje, geen waterkoker! ,magn. Broodrooster Houten ,keuken,stoelen dus geen fijne leesstoel! Maar op kos ben je buiten in de zon .er is redelijk wifi in hal. Je app.wordt bijna elke dag schoongemaakt, handdoek wissel 3x p.w.

• 8Annemarie22-09-2014

Prima prijs kwaliteit verhouding

Door de onterecht negatieve informatie van het programma RedMijnVakantie die wij hoorden 2 dagen voordat we zouden vliegen hebben wij in eerste instantie geprobeerd een andere locatie te boeken/om te boeken. De in het programma geschetste situatie over het personeel ( zou niet behulpzaam zijn)en de locatie (zou vies zijn) hebben wij niet herkend. Er werd allen op maandag niet schoongemaakt, verder alle dagen schone handdoeken en schone kamer. Personeel zeer beheulpzaam en vriendelijk

• 8Richard16-09-2014

Heerlijk appartement in rustig deel van de stad

Kleinschalig familiecomplex met een gunstige ligging. Strand en centrum op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Er is een fijn zwembad met ligbedden en poolbar. Het complex is goed onderhouden. Aan de overkant is een minimarket met ruim assortiment.

Met jonge kinderen

• 6Gerrit15-09-2014

Teleurstelling bij aankomst

We hadden in sept 2014 voor 12 dagen een twee persoons app. gehuurd. Bij aankomst werden we geplaatst in een uitgewoond 1 kamer app. op de begane grond, aan de achterzijde van het gebouw. Douche, toilet, klein smerig en lekkend. Overige spullen verouderd. Doorlopend balkonnetje met uitzicht op lelijke muur en tuintje met afval, katten en kakkerlakken. We hebben direct geklaagd en men bood ons na twee overnachtingen een beter twee persoons app. aan (complex was vol..) Van vele mensen hoorden we dat zij hetzelfde was overkomen. Tijdelijk even in een app. achterzijde begane grond waar je niet wilt zitten, waarna je na een klacht wat beters krijgt. Overigens geen excuses bij de receptie. We vonden de overige app. matig (verouderd) met veel te kleine douche-toiletruimte. Pluspunten goede ligging, uiterst vriendelijk personeel, gezellige bar en zwembad, buitenkant goede uitstraling.

15 tips over Appartement Angela

• Jolande van Toorn, 22-09-2013

In het hoogseizoen is dit een accomodatie waar veel jongeren komen, waardoor er veel geluidsoverlast is, wat wij als zeer storend hebben ervaren. Kos stad zelf is een superleuke locatie om je vakantie door te brengen, als je fietsen huurt ben je zo op leuke stranden! En er zijn legio eetgelegenheden in de buurt,m.n. Phantom kun je lekker eten!

• Rico, 06-08-2013

Ga overdag lekker op het strand liggen bij Filarakia. Een simpel dagje strand verandert daar in een groot feest, elke dag weer!

• Marcella van Hoek, 10-06-2013

filarakia en voor fietsen Motor Harley. Zijn met een dagjes boot geweest, heerlijk eten; Artsangel Michael.

16 vragen over Appartement Angela

• naomi savci, 02-07-2018

Bestek

Wat zit er allemaal in de keuken qua benodigdheden? Is er genoeg bestek, pannen enz.

• hennie, 26-08-2016

wifi

is er ook wifi op de kamer

• Trudie, 23-08-2016

Keuken

Wat zit er allemaal aan apparatuur in de keuken magnetron ,koffie apparaat waterkoker ?
    BVD

Appartement info