Appartement Angela

6.5Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.5Voldoende

• 5.5Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Elke dag schone handdoeken bij Appartement Angela op Kos. De kamers hier zijn eenvoudig ingericht met een klein balkon. Er is goede Wifi en een zwembad voor verkoeling. Er kan hier wel harde muziek zijn tot ‘s avonds laat. Op 10 minuten lopen van het centrum van Kos-Stad. Ook vind je aan de overkant van het complex een supermarkt.

238 reviews over Appartement Angela

• 2018
    7Debby19-09-2018

Het was de moeite waard , een super vakantie!

Het personeel is vriendelijk, een fiets huren 3.50 euro voor een dag, naast het hotel of schuin aan de overkant. Een tip: neem vochtige schoonmaakdoekjes mee. De kamer was bij ons niet schoongemaakt, koelkast was vies, etensresten van vorige mensen lag nog op de aanrecht, de tegels, deur, douchecabine in de badkamer niet schoon. Eerst heb ik alles schoongemaakt en toen kon de vakantie beginnen. Althans dat dacht ik. Koelkast lekte, stopcontact was stuk, maar er werd bij melding wel gelijk iets aan gedaan. De bedden zijn hard en had ik om een dun matrasje gevraagd, voor bovenop het matras en dat werd gelijk geregeld. Hierdoor heerlijk geslapen. Iets wat ik op de wasbak in de badkamer had staan was verdwenen. Dit gaf wel een naar gevoel, een melding gedaan bij de receptie en de schoonmaakster heeft het terug gegeven. Daarna toch maar de koffers op slot gedaan met inhoud. Voorkom diarree en zoek goede restaurants uit, zijn niet duur.

• 5Hans13-09-2018

Bij vakantie hoort rust; die krijg je hier niet!

Wat ons opvalt is dat het huidige management slecht opgewassen is tegen sommige jeugd die midden in de nacht en in de vroege ochtend keiharde muziek gaat draaien waardoor ouderen en gezinnen met kinderen in hun slaap worden gestoord. Voor ons daarom de eerste en laatste keer in deze accommodatie en dat geldt voor meerdere gasten hebben we inmiddels begrepen! De kamers zijn erg ruim, maar er is onvoldoende bestek en servies aanwezig om een keer zelf te kunnen koken. De matrassen zijn keihard. Het personeel is erg (te) vriendelijk. Er is een prachtig zwembad wat goed wordt onderhouden, echter de achtertuin waar wij op uitkeken zag er niet best uit. We komen elk jaar naar Kos en stellen geen hoge eisen maar we gaan de volgende keer toch op zoek naar een lokatie die beter bij ons past. Het zou de reisorganisaties sieren als ze op hun websites vermelden dat Angela niet geschikt is voor vakantiegangers die van hun rust willen genieten.

• 4luka06-09-2018

Erg rumoerig en onaardige receptioniste

Toen we aankwamen, bleek onze kamer dubbel geboekt te zijn, waardoor we de eerste nacht in een nadere kamer moesten verblijven. We hadden ons er overheen gezet en hebben de kamer bekeken en bleken er nog koffers te staan van de vorige gasten. We zijn toen meteen naar de receptie terug gelopen en hebben dit tegen de receptioniste verteld. Zij zei dat wij onze koffers meteen de kamer uit moesten halen, en als er iets van de vorige gasten gestolen bleek te zijn dat wij dan een probleem zouden hebben. Wij waren geschrokken van deze beschuldiging, maar lieten het verder met rust. Na enig overleg hebben ze toch de andere koffers uit de kamer gehaald en mochten wij onze gewoon laten staan. De volgende dag moesten wij met onze koffers door het gebouw slepen om naar onze echte kamer te gaan. Deze was veel kleiner en viel erg tegen. We hadden een balkon aan de andere kant en omdat we met ze drieën waren was er een klein en slecht bed bijgezet.

• 6Familie11-08-2018

Simpel maar prima

Klein, verouderd, gehorig maar schoon. Badkamer word helemaal nat tijdens het douchen, dat is minder. Elke dag behalve maandag word er schoongemaakt en nieuwe handdoeken gebracht door een zeer vriendelijke schoonmaakster. Airco tegen betaling, 5 euro per dag. Zwembad prima, wel veel chloor waardoor zwemkleding verkleurd. Hoefden geen handdoeken te leggen op de bedden, meeste jeugd pas rond uur of 11 te zien bij het zwembad. Veel Nederlandse groepen jongeren, geen last van gehad. De nachtwaker hield alles goed in de gaten en als er overlast was werden de jongeren aangesproken. Mike achter de bar een harde werker, tosties en drankjes. Supermarkt aan de andere kant straat, super vriendelijke mensen die goed Engels spreken. De voetpaden naar de haven slecht begaanbaar, afstand naar de haven ongeveer 7 minuren lopen. Prima vakantie gehad

Met oudere kinderen

• 8Peggy14-07-2018

Geweldig

We hebben een zeer leuke tijd gehad in dit complex. Er waren wel heel veel Hollandse jongeren maar daar hadden wij geen last van. Het is ook een beetje gehorig. 6x per week werd er schoongemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig maar verwacht geen luxe. Er is een winkeltje aan de overkant waar je o.a. elke dag vers brood kan kopen het personeel is zeer vriendelijk. De ligging is prima, op een lekkere loopafstand van centrum en strand. Er is genoeg te zien op weg naar de drukte. Lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 7Karin21-06-2018

Prima eenvoudig appartement, wel gehorig

Prima schoon maar sober appartement. Wel erg gehorig. Iedere stoel die verschoven wordt die hoor je. Verder van vroeg tot laat harde muziek bij bar/zwembad. Dit hoor je ook als je in je appartement bent. Voor mij was dit te onrustig. Zwembad en ligbedden prima verzorgd. Naar het strand of centrum is ca 10 minuten lopen. Als je slecht ter been bent of gebruik moet maken van een rolstoel dan zou ik dichter bij het centrum een locatie kiezen. De stoepen zij slecht begaanbaar. Het personeel is vriendelijk.

• 6reusel05-02-2018

liever in het centrum

Aardige mensen van de service en de bar

• 2017
    8Ria Baars12-05-2017

Leuk appartement heel gezellig De mensen zijn erg vriendelijk het enige wat minder was is de herrie die sommige maken als ze terug komen van het stappen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Mara_N07-11-2015

Prima appartement

Toen we aankwamen bij het appartement was er een dubbele boeking waardoor onze zespersoonskamer al vergeven was. Hier waren we niet erg blij mee, maar in ruil kregen wij een tweepersoons en vierpersoonskamer (zonder extra bijbetaling) die naast elkaar lagen en dit was achteraf veel beter, dit was dus goed geregeld. Het is een prima complex met een iets ouderwetse kamerinrichting, maar wel schoon. De schoonmakers kwamen elke dag. Het zwembad was ook prima, met meestal genoeg lege bedjes. De stad en het strand waren prima aan te lopen, zo'n 10/15 minuten. Ook voelde je je in de straat 's nachts veilig (als je met een groepje liep). Het is mogelijk om airco en een kluisje te huren. Het kluisje is alleen in de hal en niet op je kamer, dat is iets minder omdat mensen dan kunnen zien wat je erin doet. Voor de prijs is het appartement zeker aan te raden.

• 8Odette05-09-2015

Wederom super!

Wat een heerlijke ligging van deze accommodatie. 5 minuten van het centrum, minimarkt aan de overkant van de ingang, supermarkt op 50 meter in de straat, bakker op 150 meter. Heerlijk zwembad. De ligbedden zijn wat doorgezakt en worden langzaam vervangen voor harde witte plastic ligbedden. De appartementen zijn ruim en super super schoon. Ze zijn gedateerd en moeten eigenlijk gerenoveerd worden, maar zolang de schoonmaak hun werk blijven doen zoals ze het doen, kan het ons niet schelen. De bedden zijn erg hard (en wij houden van harde bedden, moet je nagaan ....) Al het personeel is zo gastvrij en vriendelijk. Helaas was Angelo (barman overdag) afwezig ivm ziekte maar zijn zoon Mike heeft hem waardig opgevolgd. De avondbarman van dit jaar heet Dionysis maar vonden wij niet zo'n succes. We hopen dat er volgend jaar weer een leuke, sociale avondbarman gevonden wordt. Want de gezelligheid in deze gezellige bar valt of staat daarmee. Wij komen hier vast terug ... We kunnen niet wachten ..

15 tips over Appartement Angela

• Jolande van Toorn, 22-09-2013

In het hoogseizoen is dit een accomodatie waar veel jongeren komen, waardoor er veel geluidsoverlast is, wat wij als zeer storend hebben ervaren. Kos stad zelf is een superleuke locatie om je vakantie door te brengen, als je fietsen huurt ben je zo op leuke stranden! En er zijn legio eetgelegenheden in de buurt,m.n. Phantom kun je lekker eten!

• Rico, 06-08-2013

Ga overdag lekker op het strand liggen bij Filarakia. Een simpel dagje strand verandert daar in een groot feest, elke dag weer!

• Marcella van Hoek, 10-06-2013

filarakia en voor fietsen Motor Harley. Zijn met een dagjes boot geweest, heerlijk eten; Artsangel Michael.

16 vragen over Appartement Angela

• naomi savci, 02-07-2018

Bestek

Wat zit er allemaal in de keuken qua benodigdheden? Is er genoeg bestek, pannen enz.

• hennie, 26-08-2016

wifi

is er ook wifi op de kamer

• Trudie, 23-08-2016

Keuken

Wat zit er allemaal aan apparatuur in de keuken magnetron ,koffie apparaat waterkoker ?
    BVD

Appartement info