15 tips over Appartement Angela

• Jolande van Toorn, 22-09-2013

In het hoogseizoen is dit een accomodatie waar veel jongeren komen, waardoor er veel geluidsoverlast is, wat wij als zeer storend hebben ervaren. Kos stad zelf is een superleuke locatie om je vakantie door te brengen, als je fietsen huurt ben je zo op leuke stranden! En er zijn legio eetgelegenheden in de buurt,m.n. Phantom kun je lekker eten!

• Rico, 06-08-2013

Ga overdag lekker op het strand liggen bij Filarakia. Een simpel dagje strand verandert daar in een groot feest, elke dag weer!

• Marcella van Hoek, 10-06-2013

filarakia en voor fietsen Motor Harley. Zijn met een dagjes boot geweest, heerlijk eten; Artsangel Michael.

• petje46, 11-09-2013

Ohja die gast van t winkeltje er tegenover is duur, ga een stukje verder en je staat bij een grotere goedkopere winkel :)

We hebben een aantal aanbieders voor Angela voor je op een rij gezet:

• Hansje, 01-06-2014

Fiets huren? Wij huurde een fietsen op de hoek bij de "dolfijnen rotonde". Wat een ellende. Dag later fietsen gehuurd bij Nederlands fietsenverhuur. Wat een verademing!!!

• ashley&irene, 18-12-2012

Kos is echt geweldig Ga als je in Kos bent zeker naar de hamam in Tigaki, een echte aanrader! heerlijk de hele middag worden verwend.

• WR, 22-07-2012

Neem de fiets en ga op zoek naar een leuk strand of neem de boot langs één van de leuke eilandjes. Zowel om te shoppen als om te zwemmen een aanrader!

• Lisa Staal, 12-07-2012

Restaurant Avlogyros. Vraag Angelo (barman, die naast bij het appartement ook bij dit restaurant werkt) voor directies! Hele lekkere gyros en aardige bediening. Typisch Grieks restaurant.

• brenda_10, 10-05-2012

de stad is ook erg aantrekkelijk, met ook hier weer veel eetgelegenheden.ga ook een dagje naar rhodos met de vleugelboot, of bodrum.je kunt van hier uit vele kanten op!! en 's avonds lekker stappen in de Bierstraat tot in de vroege uurtjes.dit is echt KOS.

• Annemarie, 22-09-2014

Niet in het hoogseizoen met kinderen naar toe. Op loop afstand van strand , haven en Kos Stad !

• Richard, 16-09-2014

In de zomer minder geschikt voor gezinnen omdat veel jongerenreizen hier boeken.

• fransrijckholt, 06-10-2014

Huur fiets voor hele week, is fijn Strandstoelen zijn gratis , alleen drankje nemen !

• Gerrit, 15-09-2014

Appartement voorzijde heeft mooi uitzicht op zwembad maar balkon is erg warm en er kan geluidsoverlast van de bar zijn. Achterbalkon is lekker koel.

• Yvonne, 15-07-2015

Strand Old River. De leuke kleine restaurantjes in de zijstraatjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Dagje naar Bodrum is ook een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Angela voor je op een rij gezet:

• Riek en Wim, 11-06-2015