16 vragen over Appartement Angela

• naomi savci, 02-07-2018

Bestek

Wat zit er allemaal in de keuken qua benodigdheden? Is er genoeg bestek, pannen enz.

• hennie, 26-08-2016

wifi

is er ook wifi op de kamer

• Trudie, 23-08-2016

Keuken

Wat zit er allemaal aan apparatuur in de keuken magnetron ,koffie apparaat waterkoker ?
    BVD

• Sofiegoudriaan, 21-07-2015

Handdoeken en bedlinnen

Zijn er handdoeken en bedlinnen aanwezig in het appartement? Zo ja, kosten deze geld of zijn ze gratis? Alvast bedankt!

Mara_N, 07-11-2015

Bedlinnen was volgens mij aanwezig en gratis. De handdoeken weet ik niet meer zeker maar volgens mij waren deze ook aanwezig en gratis.

We hebben een aantal aanbieders voor Angela voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Tjingo
    Tjingo

• Alexia, 31-08-2014

Oh oh red mijn vakantie

Oh oh help wij gaan over 2 weken heen! Moeten we ons nu echt zorgen maken?

Alexia, 31-08-2014

Ik bedoel natuurlijk na deze uitzending van red mijn vakantie! Ha ha

• Hansje, 22-02-2014

Zon op balkon / herrie?

We hebben in mei een studio geboekt. Iemand een tip welke kamer we moeten hebben voor ochtend zon? Ik lees ook veel over herrie? Hoe is dat is mei?

Hansje, 01-06-2014

Ochtendzonnetje in mei: kamer aan de straatkant, doch niet voor half 9. Herrie: geen.

• emsepems, 29-07-2013

wifi?

wie weet of hier ook wifi is? Ik neem namelijk mijn tablet mee.

Michelle, 04-08-2013

Er is in het hotel geen gratis Wi-Fi. Je kunt bij de receptie een ticket kopen met inloggegevens en dan kun je inloggen. Een uur internetten kost 2 euro.

emsepems, 05-08-2013

Bedankt micelle89, fijn dat er wel wifi is. Een goede optie is een lekker terrasje met wifi opzoeken voor een drankje of griekse salade!

• hans, 25-04-2013

welke appartement

de appartementen aan het zwembad ,heb je daar geen last van de muziek van de bar,lijkt me heel gehorig

Martijn, 09-05-2013

Muziek is inderdaad redelijk duidelijk aanwezig. Voor de jongeren geen enkel probleem, voor de ouderen die meer rust zoeken zal ik dit niet aanraden. Storend is het echter niet

• angeliquetemmink, 19-08-2012

supermarkt harri

wie kan mij helpen aan het adres van Harrie 's supermarket aan de overkant van Angela 's Ik heb heel internet al afgezocht de straat weet ik maar nu het nummer nog ik wil ze heel graag bedanken . En een hart onder de riem steken hun katje overleed vanochtend en ze waren zo verdrietig .... Alvast bedankt

brenda_10, 29-08-2012

hallo Angelique,zoek niet verder,maar neem even kontakt op met Angela.zij helpen jou beslist verder. Succes.

• van schepen, 07-08-2012

fohn in de badkamer

weet iemand of er een fohn aanwezig is in de badkamer?

gr van schepen

ilona, 08-08-2012