Appartement Angela

6.6Hoeveelheid ruimte
7.1Zwembad
6.5Hygiëne

Appartement Info

Elke dag schone handdoeken bij Appartement Angela op Kos. De kamers hier zijn eenvoudig ingericht met een klein balkon. Er is goede Wifi en een zwembad voor verkoeling. Er kan hier wel harde muziek zijn tot ‘s avonds laat. Op 10 minuten lopen van het centrum van Kos-Stad. Ook vind je aan de overkant van het complex een supermarkt.

238 reviews over Appartement Angela in het Nederlands

• 7jenneke20-08-2019

prima hotel en ligging

prima appartement voor deze prijs. Geen luxe , maar wat je nodig hebt is er. Het enige minpuntje is toch de badkamer. Erg klein met een krappe douche. Verder is het personeel erg aardig, en het is appartement is schoon en handdoeken en lakens werden regelmatig verwisseld. De ligging is ideaal. Bij het hotel zelf is s avonds niet veel te doen in de periode dat wij er waren. Maar Kosstad is verder genoeg te doen!

7Hoeveelheid ruimte
    7Zwembad
    7Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9R. Vogelzang18-08-2019

App. is voor iedereen natuurlijk verschillend maar voor ons uitstekend. Dit jaar waren de keukenblokken gerenoveerd. Volgend jaar zijn de badkamers aan de beurt. Elke dag schone handdoeken en badlakens. Zwembad was als vanouds weer lekker warm. Gasten die hier komen moeten zelf eens nadenken over hun eigen gedrag, want veel van de kapotte zaken, hebben gasten voor je veroorzaakt en kunnen vaak na de vakantie-periode verholpen worden. Hebben hier zelf meegemaakt, dat 3 gasten hun app. " verbouwd" hadden. Zijn uiteraard uit hun app. gehaald onder politie-begeleiding en konden hun vakantie ergens anders voortzetten. Personeel is vriendelijk en wil iedereen helpen. Voor ons echt een reden om zo snel mogelijk weer terug te gaan naar dit appartement.

8Inrichting
    10Hoeveelheid ruimte
    10Zwembad
    10Hygiëne

• 1Jonneke07-06-2019

Nooit meer. Smerige boel.

Waardeloos. Zeer smerig en veel geluidsoverlast . Douchekop die hangt, vlekken in de kussens, schimmel in de koelkast. Te goor om op te noemen.

2Ligging
    1Prijs/kwaliteit
    1Inrichting
    1Hoeveelheid ruimte
    2Zwembad
    1Hygiëne

• 9Tineke Wolff17-05-2019

Een mooie eenvoudig super locatie app

Een mooie locatie mooi geprijsd heerlijk bed en super douche eenvoudig maar schoon

9Inrichting
    9Hygiëne

Alleenreizend

• 9Wout vd Veer07-04-2019

Angela een mooi en goed appartement

Een goed en Schoon app complex en een goede prijs verhouding

10Ligging
    10Prijs/kwaliteit
    8Inrichting
    10Hygiëne

• 2018
    8Marianne24-10-2018

Ontspannend weekje in het najaar met 2gr

Op het laatste moment geboekt met mijn dochter. In deze periode een heel rustig hotel. Wij kregen een appartement met 2 kamers in het hoofdgebouw op de 2e etage met uitzicht op het zwembad. Ruimte was voldoende. Geen luxe maar netjes. Badkamer- Zoals vaak een douchekop die niet blijft hangen. Super irritant. Ligging is perfect, 10 min lopen - 5 min fietsen van Kos centrum. Ook aan de juiste kant van het eiland voor kitesurfing. Hier waait het meer als aan de andere kant van het eiland. Heerlijk en gezellig gegeten bij het visrestaurant aan de haven.

7Inrichting
    8Hygiëne
    8Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

7Ron en Marie-Janne05-10-2018

Prijs kwaliteit in prima verhouding

kamers zijn basic voor deze bestemmingen, d.w.z Meubilair en sanitair oud en krakkemikkig maar nog wel functioneel. Geen privacy op de balkons vooral door het ontbreken van tussenwandjes, hierdoor op de hogere etages heel veel windoverlast. Bedlinnen en handdoeken worden heel veel verschoond ( en gewassen tussen de gaten )

5Inrichting
    7Hygiëne
    7Zwembad
    7Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

8Mieke30-09-2018

Goede accomodatie, wel tijd voor renovatie

Vriendelijk personeel en vrolijke werksters. Bijna dagelijks trekken de dames een dweil door je kamer en krijg je lekker dikke handdoeken een schoon laken. Fijn zwembad, in het geheel is alles wel wat verouderd. Sterke wifi! Supermarkt aan de overkant.

8Hygiëne
    9Zwembad

Met vrienden

5Joran26-09-2018

Ruim maar extreem gehorig

Ruim appartement met ruim balkon. Schoon, maar wel wat gedateerd. Bedden stevig, maar wel oke. Keiharde muziek die elke nacht pas stopte tussen 0.00 en 3.00 uur. Supermarkt (klein) recht aan de overkant. Op loopafstand van het centrum

5Hygiëne
    2Zwembad
    6Prijs/kwaliteit
    8Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

4Amy20-09-2018

Nooit meer

Een dikke vette afrader, dit appartementencomplex. Het personeel was erg onvriendelijk, de kamer klein, oud en daardoor viezig, met name de badkamer. Bij aankomst hingen er nog slierten zwarte haren aan de douchekop. De schoonmaakster was aardig en deed haar best, maar kon niet voorkomen dat er na de schoonmaak nog steeds viezigheid op de grond lag. Het zwembad is lekker en verkoelend met fijne ligbedden. Wel keiharde muziek, soms tot 02:00 uur s nachts, en s ochtends om 09:00 alweer de schoonmaaksters die naar elkaar liepen te tetteren op de gang. Voor je hygiëne en je rust hoef je hier dus niet naar toe. In vergelijking met de andere mooie appartementen waar we voor hetzelfde geld in hebben gezeten, kiezen we volgende keer voor een ander.

3Prijs/kwaliteit
    2Inrichting
    2Hoeveelheid ruimte
    1Hygiëne

15 tips over Appartement Angela

• Jolande van Toorn, 22-09-2013

In het hoogseizoen is dit een accomodatie waar veel jongeren komen, waardoor er veel geluidsoverlast is, wat wij als zeer storend hebben ervaren. Kos stad zelf is een superleuke locatie om je vakantie door te brengen, als je fietsen huurt ben je zo op leuke stranden! En er zijn legio eetgelegenheden in de buurt,m.n. Phantom kun je lekker eten!

• Rico, 06-08-2013

Ga overdag lekker op het strand liggen bij Filarakia. Een simpel dagje strand verandert daar in een groot feest, elke dag weer!

• Marcella van Hoek, 10-06-2013

filarakia en voor fietsen Motor Harley. Zijn met een dagjes boot geweest, heerlijk eten; Artsangel Michael.

16 vragen over Appartement Angela

• hennie, 26-08-2016

wifi

is er ook wifi op de kamer

• hans, 25-04-2013

welke appartement

de appartementen aan het zwembad ,heb je daar geen last van de muziek van de bar,lijkt me heel gehorig

Martijn, 09-05-2013

Muziek is inderdaad redelijk duidelijk aanwezig. Voor de jongeren geen enkel probleem, voor de ouderen die meer rust zoeken zal ik dit niet aanraden. Storend is het echter niet

• Peter, 17-07-2012

Avond zon zwembad

Vorige keer in appartement Pavlos gezetten en hier was het erg prettige dat er na dat je van het strand kwam (16.00 uur) nog tot 19.00 uur zon had bij het zwembad.

Weet iemand of dit ook hier het geval is?

Bedankt!

WR, 22-07-2012

Je kan tot 8 uur het zwembad van App. Angela gebruiken.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6