Aparthotel Anastasia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer na de aardbeving

Kos 2017
29-7-2017

De dag van aankomst vond helaas de aardbeving plaats. Ondanks de scheuren in het gebouw en het kapotte/lege zwembad vond de Nederlandse receptioniste dat wij hier gewoon konden overnachten, terwijl zij zelf het appartement niet meer in durfde. Overigens behandelde zij ons alsof wij een stuk grof vuil waren.

Vanuit de reisorganisatie werd ons vertelt dat het gebouw niet meer veilig was en dat je erin kon op "eigen risico ivm instortingsgevaar". Ook werden de scheuren in de muren de volgende dag gestuukt en geverfd, zodat de nieuwe gasten niet zouden merken wat voor ravage de aardbeving had aangericht. Wij zijn erg teleurgesteld in de klantvriendelijkheid van de receptioniste!!

Top hotel met top personeel!

Sam
26-7-2017

Wauw, alleen maar respect voor al het geweldige personeel dat hier werkt!

Vorige week toen de aardbeving plaats vond waren wij in het hotel.

Ondanks dat de aardbeving midden in de nacht plaats vond, het hotel schade had, de meeste waarschijnlijk thuis ook schade hadden en vooral, ondanks dat zij dit ook echt niet gewend waren en de angst net zo diep moest zitten, was al het personeel er continu alleen maar voor alle gasten!!

Doordat het hotel eerst weer goedgekeurd moest worden om weer te betreden, moesten we van 01.30 uur tot 10.00 uur buiten wachten. Continu was er personeel van Anastasia Hotel om vragen aan te stellen en bleven er dekens, eten en drinken uitgedeeld worden!

Ook erna deden ze er alles aan om ons op te vangen.

Naast dat er geweldige, zorgzame mensen werken, heeft het hotel fijne kamers met balkon en een fijn zwembad!

Het hotel ligt vlakbij een supermarktje en het strand en de haven/boulevard is maximaal 15 min lopen.

Zeker een aanrader om naartoe te gaan op vakantie!

klasse

adv
8-7-2017

10 minuten lopen van centrum Kosstad, alleen ontbijt mogelijk.

zeer goed

chzuidam
7-1-2017

ik zou het niet weeten kamers zijn goed en het zwembad

Kan beter

Nick
1-10-2016

Goed : Receptie (Betty), Super Schoonmaaksters ..Appartement gedateerd maar schoon en fris meer heb je niet nodig.

Slecht: Wifi tegenbetaling en werkt voor geen meter! Avond portier niet klantvriendelijk. Nachtportier is wegbezuinigd. Dimitri mag ook wel een cursus klantvriendelijk gaan volgen dan zal de omzet bij het barretje minimaal met 1000% stijgen. Totaal geen sfeer bij het zwembad en de bar.

Tip voor de eigenaar het internet verbeteren als je per gast 1 Euro per dag meer rekent kan het internet gratis zijn ...Deze methode gebruiken ze bij alle hotels /appartementen. En Dimitri op cursus sturen.

Het is een geweldig appartement

Mieke Bohmer
23-9-2016

Het appartement wat we hadden was heel goed, vriendelijke werksters.

Prettig verblijf

Jony
28-8-2015

Afgelopen zomer verbleven in het appartementencomplex Anastasia. Samen met mijn vriend en nog een stel verbleven wij in een 3- kamer app. Redelijk ruim app, ieder een aparte slaapkamer. De keuken was oké, koelkast + vriesvakje, genoeg ruimte om te zitten en boodschappen op te bergen. De badkamer was aan de kleine kant en als je douchte werd alles nat, maar daar in tegen was de schoonkaak keurig (fris ruikende badkamer, opgemaakte bedden, de afwas werd gedaan en om de dag kregen we schone handdoeken).

Met de ligging van het app hadden wij veel geluk, keken uit op het zwembad en hadden een ruim balkon. Muziek erbij mocht.. alleen na 23:00 moest je wel rekening houden met het geluid. We zijn één keer gewaarschuwd. Zwembad is fijn, voldoende bedjes om op te liggen en aan de bar hebben ze een leuk menukaartje om smiddags wat te eten en te drinken.

Centrum is op loopafstand, z'n kleine 10 minuten.

Ook de supermarkt is om de hoek (de Carrefour).

Al met al een leuk verblijf!! :)

Hotel geen aanrader

j. van de Wardt
18-8-2015

Het hotel is geen aanrader. Erg kleine kamer en nog kleinere badkamer. Onze kamer lag aan de drukke weg waardoor je niet op het balkon kon zitten.

In het hoogseizoen veel jongeren die geen rekening houden met andere waardoor er veel overlast was.

De ligging is prima, je kunt overal lopend naar toe.

Jammer dat er geen koelkastje was op de kamer . Veder een prima vakantie gehad maar zal daar niet meer boeken.

matig

iris
12-8-2015

net terug gekomen van een 10 daags verblijf in hotel Anastasia. opzich goed hotel, alleen de kamers de bedden en het ontbijt waren echt heel matig. Kamer: onze hotelkamer lag aan een weg, niet echt het beste wat je kan overkomen. de douchekop hing op heuphoogte omdat de andere stang kapot was. de kluis was kapot, en de bedden waren superhard. Daarbij was er geen minibar of iets aanwezig in de hotelkamer, oke mag ik misschien ook niet verwachten maar in een warm land misschien ook weer wel. Het onbijt: was nou ook niet echt denderend. Verder wel een leuk verblijf gehad, ook omdat er bijna alleen maar jongere in het hotel verblijven. de ligging is verder goed prima lopend en met de fiets te doen. ohja:) Betty echt een topper!! (nederlandse receptioniste). Alleen de receptioniste die s'ochtens aanwezig was kan beter ander werk gaan zoeken denk ik wat een chagerijn!!!!

Leuk

Maria
27-7-2015

Aardig appartement. Kamers zijn ruim.

We hebben een aantal aanbieders voor Anastasia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Anastasia in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Anastasia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Anastasia scoort een 7.59 uit 10 op basis van 148 reviews.