Aparthotel Anastasia

GriekenlandKosKos-Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Anastasia voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 143 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer aparthotel infoTonen op kaart

160 Reviews over Anastasia

• 1.20-09-2021

Slechte hygiëne en slechte service.

Mijn ervaring met Hotel Anastasia was helaas erg slecht. Bij aankomst in mijn kamer zag ik dat de badkamer niet schoongemaakt was (overal lagen haren, modder, schimmel, etc, om maar te zwijgen over het toilet). Toen ik bij de receptie vroeg of ik er schoonmaakmiddel voor kon krijgen, kon de receptionist dit nergens vinden. Ik moest wachten op de schoonmakers tot in de ochtend om de badkamer schoon te laten maken. Daarna was de badkamer wat schoner, op de schimmel na. De airco werkte heel slecht, waardoor de kamer constant heel heet was. Het bed was erg hard en ingedeukt aan één kant. De kamers waren erg gehorig (je kon gesprekken van de buren gewoon horen). Het hotel gaf de gasten elke ochtend een ontbijtpakket (geen buffet i.v.m. Corona). Het hotel had het pakket al samengesteld, hier had je geen keuze in. Dit pakket bestond uit 3 sneetjes brood met beleg en een bakje yoghurt. Helaas heb ik niks positiefs te zeggen over het hotel.

• 7Gwendolyn27-10-2019

Het was oké

Het hotel was oké. We hadden een kamer geboekt maar kregen een appartement/kamer. De kamer was simpel maar de bedden voor een hotel bijzonder goed. De badkamer kon schoner en veiliger, hier en daar waren wat dingen kapot. De ligging is wel een stukje lopen van de bedrijvigheid af en een auto is wel aan te raden. Deze konden wij naast het hotel parkeren, maar wellicht in de zomer periode niet. Zwembad was klein maar prima, daar wij toch geen zonners en zwemmers zijn.

• 8C.Rolevink25-10-2019

Prima.

Basic appartement. Goede schoonmaak. Elke dag schone handdoeken en lakens. Super. Gratis WiFi en airco. Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Misten wasrek.

• 8Henshel25-09-2019

Volgend jaar weer

Wij zaten in het appartement gedeelte...prima appartement niks te klagen ..centraal gelegen..nergens ver vandaan gewoon prima

• 9Anita22-09-2019

Heerlijk gastvrij hotel, ze helpen je bij dagjes uit of auto/fiets huren en vertellen wat mooie plekjes zijn om naar toe te gaan. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Zwembad wordt dagelijks bladvrij gemaakt en om de dag vloer van zwembad gereinigd. Schoonmaak van de kamers is uitstekend.

• 8Isa26-08-2019

Heel last minute deze vakantie geboekt maar het was top!! Wel veel jongeren maar geen last van gehad. Zit super snel lopend in de stad en op het strand. Als je bij het strand een stuk door loopt kun je voor 2,50 hele dag strand bedjes huren en krijg je er een gratis koude water fles bij. Kos is echt top!!!

• 7Kampstra05-07-2019

Eenvoudig maar schoon met aardig personeel

Eenvoudig, wel schoon, aardig personeel. We mochten kiezen uit 3 kamers!

• 10Josephus16-06-2019

Fantastisch en zeker weer terug!

Voor de derde keer ben ik in hotel Anastacia KOS(stad) voor 10 dagen geweest, met ontbijt, tegen een spotprijs! Na de aardbeving in 2017 is het hotel compleet gerenoveerd, met name het receptiegebouw. Ik had dan ook aldaar mijn werkelijk schitterende appartement. 2persoons kamer met 4 bedden(!) voor alleengebruik. Ook de badkamer met hangend toilet en douchekabine met glazen wand. Alles top! Ik wil er beslist in september dit jaar weer terug.

• 6Lejon05-06-2019

nooit meer

Jammer dat er op het vliegveld niemand van touroperator was.Wij werden aangesproken met P15 en daar konden wij het mee doen.De kamer is te klein voor n grote koffer.Ontvangst was alleraardigst. De gordijnen schenen door dag en nacht.Niet zo fijn voor de dames.s'morgens werd je al vroeg gewekt door het zonlicht.De airco is gratis maar voor het kluisje moet je € 20,00 betalen ( 8 dagen )

• 8R.F. Mensink26-05-2019

prima appartement

beetje gedateerd maar schoon appartement, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. keukengerei is niet veel maar je kan voor weinig uit eten in kosstad zelf. wij hadden eerst een appartement aan de wegkant, waar je veel geluidshinder ervaart van de weg. S´ochtends om 6 uur werden we daar al wakker van. we kregen de volgende dag een appartement aan de zijkant, dan hoor je sóchtends bijna niets. Het zwembad ziet er schoon uit, ligbedden daar zijn helaas niet te doen. Maar ga je naar het strand dan heb je gratis ligbedden en parasol, daar lig je een stuk beter op. Neem wel een grote handdoek mee want de matrasjes zijn allemaal van plastic en dat wordt heel erg heet. ligging anastasia is prima, twee straatjes door en je zit aan de haven cq stad. Je hoeft in ieder geval geen taxi te nemen om in de stad te komen. wij hebben een prima vakantie gehad, leuke stad!

Aparthotel Anastasia info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)