Aparthotel Alexandra Beach ****

Aparthotel Alexandra Beach ****

Aparthotel Alexandra Beach

17 tips over Aparthotel Alexandra Beach

rene, 27-6-2015
Als je in dit hotel een standaard kamer boekt, dan heb je geen koelkast en televisie.
rene, 23-6-2015
Als je hier dus een kamer boekt, en je wil een koelkast en tv, let dan op!, dat je geen standaardkamer boekt.
Patrick en Karin , 24-8-2014
Met een kleine investering (o.a koelkast, stoeltjes tafel en douchegordijn) kan dit hotel nog een hoger cijfer krijgen. Voor een romantisch diner moet je bij restaurant Aldente zijn. Waterschoenen zijn geen overbodige luxe, Een bezoekje aan Therma en Kefalos (met de auto of bus) zijn aan te raden.

sama, 10-8-2014
Ga in de stad lekker eten bij Nikos Place. Bij het grote plein aan de haven ga je aan het eind naar links en het eerste restaurantje aan de rechter kant. Nog authentiek Grieks. Alles vers gemaakt.
Miranda, 27-7-2014
Huur een fiets of scooter bij David, zijn heel behulpzaam. Het zit naast het hotel.
Henk Denekamp, 26-7-2014
Bezoek de Griekse avond in Zhia, De Thermen even voorbij Agios Fokas en een droogvallend zoutmeertje achter Tigaki. Tevens is Asklepio ook erg leuk.

p.schoone, 6-10-2013
Laat je niet verleiden tot het boeken van excursies bij de hostess maar doe dit in een agency in Kos stad. Dit kan je tientallen euro's schelen.!! Wij spraken bijvoorbeeld mensen die voor E45,-pp een ticket voor een 3 eilandentrip betaald hadden bij de hostess, wij betaalden E25,00pp bij een agency.Er zijn waanzinnig grote prijsverschillen !
margo, 5-10-2013

Huur meteen fietsen bij je boeking en boek je eten voor in het vliegtuig van te voren via Internet. Scheelt leuk in je portemonnee.

We nemen de volgende keer een tweekamer appartement. De koelkast maak t veel herrie 's nachts,

J.Snel, 17-9-2013
minimaal.fiets nodig om naar het centrum te gaan,te ver om te lopen.
Kim, 18-8-2013
Boek excursies in de haven, dit is veel goedkoper dan via het reisbureau.