Aparthotel Alexandra Beach ****

Aparthotel Alexandra Beach

314 reviews over Aparthotel Alexandra Beach in het Nederlands

geweldig en goed hotel

Carien, 30-1-2018

Goed hotel wat betreft prijs/kwaliteits verhouding.

ontbijt prima.

Kamers niet erg groot, maar voor ons prima.

Fiets gehuurd, 10 min fietsen naar centrum Kos-stad.

Strand, overal kun je leuk plekje vinden

Heerlijk!

J.M. Hengeveld, 10-10-2017

Prima hotel op loopafstand van Kos-Stad. Wij zaten in het oude gedeelte en er was wel wat te verbeteren, maar de technische man deed enorm zijn best om de kleine mankementen zo goed mogelijk te verhelpen. Denk aan een kraan in de kitchenette die een enorme straal water afgaf dat echter niet warm wilde worden, of een afvoerstop die in de afvoer bleef vastzitten, zulke dingetjes, niet dramatisch maar gewoon even lastig. Het hotel is deels gerenoveerd, de receptionisten zijn zeer behulpzaam, een van de dames spreekt vloeiend Nederlands. Aan het zwembad een en al gemoedelijkheid, en de buitenbar is van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geopend met een prima gastvrouw die 's avonds werd afgewisseld door een leuke gastheer. Eettentjes op loopafstand, inmiddels Hollandse prijzen, en ook de benzine is er krankzinnig duur, € 1,69 unleaded. Kos is een heerlijk eiland, het waait er flink maar dat houdt de temperatuur aangenaam. De Grieken zijn gastvrij, kortom een prima week achter de rug.

Mooi hotel

Sas, 7-10-2017

Een week verbleven in het Alexandra beach hotel. Een erg schoon en mooi hotel. Wij verbalen helaas in de verouderde kamers. Prima gezien de prijs die we hebben betaald voor de reis. Wel een hele kleine douche en oude kraakbedden. Kamer werd wel goed schoon gehouden en dit vonden wij het belangrijkste.

Het ontbijt was simpel, maar aan de overkant zit een goedkope supermarkt waar je voor 1,50 een belegd broodje kunt kopen.

2 fietsen gehuurd voor een week via het hotel voor 50 euro, waarmee je binnen 10minuten in het centrum zit.

We hebben een aantal keer op het strand gelegen bij restaurant filarakia even voorbij Kos stad. Dit is van Nederlandse eigenaren en hier hebben wij verreweg het beste eten gehad! Echt een aanrader dus.

Super hotel

A, 25-9-2017

Mooie rustige locatie,huur voor elke dag een fiets(8dagen 50 euro 2 fietsen )dan ben je in 15 min aan een mooi zandstrand en ongeveer 10 min in Koss stad, De kamers worden goed schoon gemaakt.Het personeel is super aardig.

simpel maar super hotel

vermeij, 22-9-2017

wij hebben een top vakantie gehad in alexandra beach.

de gerenoveerde kamers zijn zeker een aanrader alles was erg schoon alleen de douche erg krap waardoor het een zwembad werd in de badkamer.

de airco werkte de eerste 2 dagen niet goed dit hebben we aangegeven bij de receptie en werd meteen gemaakt.

het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt is simpel maar prima verzorgd wel is het aan te raden om voor 8:30 te gaan ontbijten omdat er na die tijd niet goed meer aangevuld word.

de fietsen hebben wij gehuurd bij hotel iris dit ligt naast alexandra beach 75 euro voor 13 dagen 2 fietsen.

de supermarkt aan de overkant is ook super ze verkopen alles en voor normale prijzen.

het strandje aan het einde van de weg (paradiso beach) is ook erg gezellig

een super hotel en heerlijk zwembad waar geen handdoeken neer worden gelegd genoeg bedjes voor iedereen.

absoluut een aanrader!

Geweldig

Anna Marie, 21-9-2017

Mooie hotel ligging, 10 minuten fietsen van Kos stad. Een prachtig verzorgd hotel met mooie tuinen. Het zwembad heeft genoeg stoelen die je ook op het gras onder de bomen mocht zetten. Alle kamers hebben wifi. Het hotel is geschikt voor minder validen. Vriendelijk personeel. Het strand is op loopafstand. Fietsenverhuur naast het hotel met mooie prijzen en goede service en 3 supermarkten in de buurt w.v.de beste tegenover het hotel. Fietsen op dit deel van het eiland kan minder ver dan elders op het eiland ivm bergen achter Kos stad. Ik vond het een top locatie. Goed ontbijt. Er is een eenvoudige kaart voor s'avonds. Als ik toch iets niet goed moet vinden dan vond ik de luide muziek hinderlijk tijdens het eten op het terras s' avonds.

Geen 4 sterren hotel

An, 18-9-2017

Wij hadden een verouderde kamer. Receptie verteld dat de gerenoveerde kamers alleen voor de grotere reisorganisaties zijn.

Bedden erg verouderd.Om een topper gevraagd, deze gekregen ondanks dat nog rugklachten.

Personeel vriendelijk en beleefd.

Rondom hotel en zwembad netjes en verzorgd.

Ontbijt simpel, borden etc niet altijd hygiënisch schoon.

Heerlijke plek om lekker te ontspannen

Sas, 22-8-2017

Wat een fijn hotel. Geen "handdoeken-neerleg" gedoe, altijd voldoende plek bij het zwembad. Vriendelijk en gastvrij personeel. Onze airco deed het niet, een dag later werden we overgeboekt naar een andere kamer waar de airco het wel deed. Het eten bij de bar is eenvoudig, lekker en goed te doen. Alleen de drankjes zijn wat aan de prijs. Supermarkt met iedere dag verse broodjes zit aan de overkant. Wij hebben voor de hele week een fiets gehuurd, was 24,- Was super fijn, Kos-stad is toch wel een stuk lopen. Het zandstrand van Tigaki is een aanrader en aan te fietsen ca. 45 min. Het kiezel-hippiestrand Agios Fokas (30 min.) fietsen is ook een aanrader. De 3-eilandentocht per boot hebben wij met Christina gedaan. Geweldige ervaring, kleinschalige boot met max. 40 personen. Veel plezier in Alexandra Beach :-)

Aanrader! Fijn hotel/Appartement

Fam. Elzinga, 18-8-2017

Een rustig en schoon hotel. Door de laagbouw en verschillende gebouwen doet het knus aan. Het is zeer schoon. Om de dag handdoek wissel en schone bedden. Zeer vriendelijk personeel. Een keurig zwembad met genoeg ligstoelen. Een mooie en onderhouden tuin waar het heerlijk is om met je bedje in de schaduw te liggen. Bij de bar in bij het zwembad zijn ook eenvoudige gerechten te bestellen. Iedere avond happy hour. Wij zaten in een ouder appartement, maar waren toch zeer tevreden. Ons balkon keek uit over een grasveld met geiten, kerkje en de zee. Prima appartement, met keukenblokje, basis badkamer en heel fijn, airco! Goede bedden, we hebben heerlijk geslapen. Tegenover het hotel een verrassende complete supermarkt waar we iedere ochtend verse broodjes en fruit kochten. Via de receptie fietsen en een auto gehuurd. Iedere avond lekker op de fiets naar Kos-stad om weer een ander restaurant uit te proberen. Tip: Nikos Grill in Kos-stad voor de lekkerste pita gyros en het 1e restaurant rechts aan het strand (vanuit hotel) Aan de kabbelende zee, met heerlijk eten en geweldige bediening!

Super!

Simone, 11-8-2017

Heel fijn en goed hotel. Alles heel goed geregeld en een hele mooie gerenoveerde kamer gekregen. Zwembad is fijn en je kunt makkelijk wat eten en drinken bestellen of halen aan de overkant bij de supermarkt. Fietsen huren kan ook op 100 meter afstand voor een klein prijsje. Locatie is ook oke, zeker met de fiets!

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandra Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alexandra Beach in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alexandra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alexandra Beach scoort een 8.04 uit 10 op basis van 315 reviews.