Appartement Agela

Appartement Agela
8,1

29 tips over Appartement Agela

miekje81, 9-8-2016
restaurant de Haven, naast Griekse maaltijden ook nederlandse gerechten en snacks.
Hans, 15-10-2014
Ga je naar Pyli, rij dan even door naar Old Pyli. Halverwege ligt li. een restaurant op een prachtige plek met een mooi uitzicht en heerlijk eten voor een kleine prijs. Trouwens, in Lagoudy moet je echt naar Christien (voor de kerk links aanhouden, bord "art café" of zoiets). Een Belgische die al meer dan 30 jaar op Kos woont, heeft 4 huurappartementen, schildert iconen, bakt heerlijke appeltaart, heeft haar hart op de tong en schijnt heerlijk te koken. Ze verzamelt wat anderen kwijt willen.
vera_tielemans, 15-9-2014

Onderstaande restaurantjes zijn zeker aan te raden:

- Lofaki: ga hier met de taxi heen vóór zonsondergang. Uitzicht is prachtig en heerlijk eten.

- Museum: lekker Grieks eten (vooral de pita Gyros)

- Jumbo Style: heerlijk Griekse maaltijden voor een klein prijsje

- De Haven: voor als je eens lekker Hollands wil eten

Vergeet ook niet om een bezoekje te brengen aan de Therma. Dit is een natuurlijke warmwaterbron. Het is +/- 45 graden. Huur een scooter en je bent er in +/- 15 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Agela voor je op een rij gezet:

Jolien2604, 6-9-2014
Aan de overkant fietsen of een scooter huren. Centrum is op loopafstand met vele leuke restaurantjes.
Linda, 4-8-2014
Vraag een kamer die uit kijkt op het zwembad.
Bas, 4-8-2014
Ga eens eten bij La Prima op het Diagorasplein, geweldige plek en een stuk beter dan de overige 2 restaurants op het plein (Zorbas & Synthesis) Deze zijn alleen maar gericht op het maken van zoveel mogelijk winst, het eten is daar niet goed. La Prima wordt jaarlijks door vele vaste klanten bezocht wat voor ons ook geldt. Ga er eens eten en je komt er zeker terug!

Maureen19, 22-7-2014
Scooters huren om het eiland te verkennen en een dagtrip per boot naar Bodrum in Turkije. Daarnaast vonden wij het eten bij de Mexicaan 'El Paso' erg lekker en vonden we 'Limani café' een gezellige plek om 's avonds op het terras te zitten.
Elles, 11-9-2013
Ga na de overburen daar kun je een quad huren om het hele eiland te verkennen. Aanrader is de thermen ook wel einde van eiland genoemd is het zeewater ontzettend warm. En wat ook mooi is Paradise beach. Mooi wit strand en schoon
A.G. van Schaik, 31-8-2013
Wandeling naar de top van het Dikeos gebergte vanuit ZIA. De route met de bus erheen is al erg leuk maar de wandeling bergop vonden wij erg mooi. Schitterende vergezichten en eenmaal bovenop...Wauw
Elisa, 12-8-2013
Tegenover Agela kan je heerlijk eten en ook nog eens goedkoop!

We hebben een aantal aanbieders voor Agela voor je op een rij gezet: