Appartement Agela

7.6Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 473p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• 6.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Agela is gelegen op het Griekse eiland Kos. Hier vind je een mix van gezinnen en jongeren. Het appartement wordt goed schoongemaakt en is voorzien van airco. Op 10 minuten lopen van het centrum van Kos-stad en een supermarkt dichtbij. Voor een leuk strand kun je beter wat verder weg gaan.

235 reviews over Appartement Agela

• 2019
    9Joke02-10-2019

Ontspannen

Agela apartments ligt net buiten het drukke centrum van Kos-stad. Perfecte locatie, dichtbij de vele restaurantjes, zeker als je een fiets huurt. Helaas wel wat verouderd en dat zie je vooral aan het sanitair, maar verder goed verzorgd. Housekeeping was echt heel netjes en prettige service. Heerlijk zwembad om even lekker de dag te beginnen of af te sluiten.

Alleen gereisd in september 2019

• 5Fam bish31-08-2019

Voor ons niet meer!

Ruime en schone apartement. Maar de matrassen die zijn zo hard. We hadden voor 10 dagen geboekt. Nou echt niet te doen. Ik heb na 2 dagen op een zwembadluchtbed geslapen. Echt te erg voor woorden.maar kon niet anders. Maar alle bedden zijn zo. Hadden de resensies wel gelezen van te voren,maar dit sloeg echt alles.. super hard. Wij gaan hier ook niet meer terug.en nog een min punt. Afwasmiddel en droogdoek moet je zelf kopen want dat zit er niet bij in de keuken. Dus je kan niks afwassen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10c.smelt27-05-2019

Verder fantastisch!

Perfecte locatie,grote appartementen,zeer schoon,goed ontbijt,vriendelijk personeel!Er is een klein minpuntje,dat zijn de matrassen !Die zijn erg hard!Ik heb de laatste 3 dagen op de bedbanken in de woonkamer geslapen,die zijn wel goed!

Alleen gereisd in mei 2019

• 8G.Alta12-05-2019

Goed, netjes app. Wel ruim en netjes. Niet heel fe

Goed, netjes app.complex. dichtbij het centrum en supermarkten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 6Corine05-05-2019

Nee voortaan zoek ik iets met meer comfort

Basic appartement,geen luxe,bedden keihard,en vlekken op het matras,er zit maar 1 dun lakentje om het matras heen,en een deken erop,erg koud gehad😳mensen waren wel erg aardig,voor de prijs kon ik ook eigenlijk niet meer verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Fam. Schot06-04-2019

Héérlijke vakantie! Goed verzorgd en aan te raden

Het complex is niet te groot, mooi gelegen, centraal en toch rustig. Alles is aan te lopen. Vlakbij het strand, restaurants en gezellige barretjes. Mooie, schone, grote kamers. Wij waren met 3 personen in een 2 kamer app. Is heel goed te doen. Ook het balkon was zeer ruim. Ons koffiezet apparaat was (door onze schuld) kapot gegaan en werd meteen vervangen. Personeel was heel aardig. En alles was zéér schoon. Elke dag schone handdoeken. Kortom heerlijk verblijf, heerlijke vakantie

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 2018
    8Monique29-10-2018

aanrader

Een prima verblijf, gelegen op een rustige locatie. Vlak bij de boulevard, 10 minuten lopen vanaf stadscentrum. leuke restaurantjes in de directe omgeving. Inrichting sober maar ruim voldoende. het was schoon. Prachtig groot balkon.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Marga26-07-2018

Ik zou deze accomodatie zeker aanraden.

Prima appartement op een hele goede locatie als je niet midden in de drukte van de stad wilt zitten. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 7peetje22-07-2018

Perfecte locatie, veel overlast van jongeren!

De ligging en het appartement zijn prima! Wat me wel verbaast is dat niemand spreekt over de enorme overlast van jongeren in de avonden en nachten. We keken uit op het zwembad en de zee dus dat was fantastisch maar we zaten ook dichtbij de bar. Heel jammer dat jongeren hier de kans krijgen helemaal los te gaan terwijl overduidelijk is dat er ook oudere mensen en gezinnen hier verblijven. Het zou heel verstandig zijn als de eigenaar zich gaat richten op óf gezinnen óf jongeren! Beiden gaan gewoon niet samen qua ritmes. Erg jammer want voor ons betekent dit de laatste keer hier terwijl het verder echt geweldig is! Goede schoonmaak, airco, vriendelijk personeel, super locatie. Maar om zoveel geld neer te tellen om met een stel losgeslagen pubers de vakantie door te moeten brengen: nee dat nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Ingrid18-08-2017

gevoel van thuis komen

Een kleinschalig appartementencomplex waar je je thuis voelt. Het personeel doet er alles aan om je een fijne vakantie te geven. Niets is te veel. De kamers zijn ruim, schoon en de bedden redelijk. De ligging is prima, strand dichtbij en het centrum van Kos is 15 minuten lopen. In de buurt zijn genoeg restaurantjes waar je heerlijk kan eten. Wij vonden het in een woord TOP

Gereisd met partner in augustus 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin