Appartement Agela

Kleine hotelsWeer vandaag26°17°
Appartement Agela
8,1

228 reviews over Appartement Agela in het Nederlands

Ik zou deze accomodatie zeker aanraden.

Marga
26-7-2018

Prima appartement op een hele goede locatie als je niet midden in de drukte van de stad wilt zitten. Een aanrader!

De ligging en het appartement zijn prima! Wat me wel verbaast is dat niemand spreekt over de enorme overlast van jongeren in de avonden en nachten. We keken uit op het zwembad en de zee dus dat was fantastisch maar we zaten ook dichtbij de bar. Heel jammer dat jongeren hier de kans krijgen helemaal los te gaan terwijl overduidelijk is dat er ook oudere mensen en gezinnen hier verblijven. Het zou heel verstandig zijn als de eigenaar zich gaat richten op óf gezinnen óf jongeren! Beiden gaan gewoon niet samen qua ritmes. Erg jammer want voor ons betekent dit de laatste keer hier terwijl het verder echt geweldig is! Goede schoonmaak, airco, vriendelijk personeel, super locatie. Maar om zoveel geld neer te tellen om met een stel losgeslagen pubers de vakantie door te moeten brengen: nee dat nooit meer.

gevoel van thuis komen

Ingrid
18-8-2017

Een kleinschalig appartementencomplex waar je je thuis voelt. Het personeel doet er alles aan om je een fijne vakantie te geven. Niets is te veel. De kamers zijn ruim, schoon en de bedden redelijk. De ligging is prima, strand dichtbij en het centrum van Kos is 15 minuten lopen. In de buurt zijn genoeg restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

Wij vonden het in een woord TOP

Heerlijk rustig appartement

Hans de Stigter
5-8-2017

Lekker ruim appartement. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke restaurantjes in de omgeving. Supermarkt om de hoek.

Heerlijk

Hermine
8-7-2017

ruim appartement, rustig, goede bedden

badkamer is aan renovatie toe

strand vlakbij is het net niet

Gastvrij en heel schoon

C. Ordonez
3-7-2017

De gehele vakantie werden we hartelijk en uitbundig begroet. Onze kleine van 1,5 kwam ook geen aandacht te kort van het hotelpersoneel. Vooral de schoonmaaksters speelden vaak nog even met de kleine. Het was heerlijk rustig in een zijstraat en daardoor heerlijk geslapen, ook met behulp van de airco met deze hittegolf. De kamer was normaal van formaat en lekker modern, geen oud hout ruikende meubilair. Elke dag muv zondag werd er schoongemaakt en handdoeken en lakens ververst.

Ook kregen wij halverwege nog een nieuwe waterkoker, terwijl wij de huidige nog steeds goed bruikbaar vonden.

Voor echt mooie stranden kun je beter naar Tigaki, maar met een huurauto was dit zo opgelost. Centrum was zeer goed aan te lopen, zo'n 10 minuutjes. Maar meteen buiten het hotel begint al een boulevard met eettentjes en barretjes dus geen saaie wandeling.

Misschien een klein minpuntje is het babybadje en speeltuintje. Speeltuintje is alleen een schommel en babybad is toch al meteen 60 cm diep.

Agela is een aanrader! Wij zouden als we ooit weer naar Kos gaan er weer naartoe gaan

Prima appartementen

Corine Versprille
1-6-2017

Appartement was ruim en netjes ingericht. Wij hadden kamer 312 aan de straatkant, maar overdag en ´s avonds helemaal geen last van het verkeer. ´s Avonds was het zelfs nog rustiger dan overdag. Onze vrienden hadden 211 aan zwembadzijde, was ook rustig ´s avonds.

De appartementen werden elke dag schoongemaakt en de handdoeken die we gebruikt hadden werden elke dag verschoond. Personeel was erg aardig.

Ontbijt was goed: broodjes, boter, kaas, 2 soorten vleesbeleg, zoet beleg, gekookte en gebakken eieren, yoghurt met muesli en fruit. Meer dan genoeg, thuis eten we ook niet meer en luxer!

Appartement ligt gunstig t.o. van het centrum, is goed aan te lopen. Maar met fiets of scooter is het ook prima te doen.

Tip: Wij hebben voor de hele week 2 scooters gehuurd bij een verhuurder direct naast het hotel, om het eiland te verkennen. Zijn via de kust naar Tigaki gereden, van daaruit verder naar het bergdorpje Zia, waar we op een dakterras een mooi uitzicht hadden op Kos. Via een slingerweggetje weer terug naar Kos. Leuke route!

fantastisch

R,Rijkhoff
6-5-2017

Heel mooi appartementen complex met ruime kamers en groot balkon en vriendelijk personeel

Geweldig!

Els van Grieken
29-4-2017

groot 2 kamer appartement en even zo groot balkon,al het personeel was even aardig,je werd altijd vriendelijk ontvangen,en werd er gewoon blij van,

vooral s,avonds nog even een afzakkertje in de bar,bij de alleraardigste ober Dimitri,dus wij komen hier zeker terug

Aanrader

Kylie Gorissen
26-1-2017

Agela is super met heel vriendelijk personeel!

Wij hadden kamer 40. We werden naar de derde verdieping gewezen en moesten daar nog 1 trap omhoog. Het was een groot en ruim appartement. Met 3 balkons, waarvan 1 met zeezicht zoals we gevraagd hadden. Alles wat nodig was is aanwezig.

Er ligt een Carrefour in de buurt van het hotel voor je boodschappen. De lokale supermarkten zijn iets duurder. Ook ligt er een bakker in de buurt voor vers brood.

We hebben alles op de fiets gedaan wat wel heel fijn was. 5-10 min fietsen en je stond midden in Kos-stad.

Zoek Nick's beach bar op voor een gezellige dag aan het strand. De eigenaar is heel vriendelijk en kan je nog vanalles bijleren over het eiland.

Eten in Kos-stad kun je eigenlijk overal goed. Maar ik raad Hirodion zeker aan. Lekker eten en een hele gezellige eigenaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agela in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.