Hotel Aegean View

Hotel Aegean View
7,4

Omschrijving
Voor een rustgevende vakantie vol natuurschoon ga je naar Hotel Aegean View (Kos). Tijdens de heetste zonuren vind je verkoeling in de grote zwembaden of in zee. In de restaurants kun je terecht met alle diëten, of je nu vegetarisch wilt eten of glutenvrij. Laat je bovendien heerlijk verwennen in de wellness. Op 10 minuten rijden van Kos-stad.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

1178 reviews over Hotel Aegean View in het Nederlands

Geweldig hotel zeer goede service...vriendelijk personeel.

Heerlijk eten, je kon in de grote eetzaal eten of in de twee andere restaurants deze waren niet echt variërend maar het smaakte daar zeer goed en je zat daar lekker rustig..In de avonduren kon je zelfs nog een ijsje krijgen. Tevens was er popcorn en een stukje kaas bij je borrel.

wij zaten in gerenoveerde kamer met een zwembad voor de deur deze zag er keurig uit en werd goed schoongemaakt.

Mocht je niet van lopen houden of slecht ter been zijn dan moet je dit hotel niet kiezen want het ligt tegen een berg aan.

Het is een hotel voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 14.

Zou je naar het strand willen dan kan dat met het busje van het hotel die op vaste tijden vertrok en mensen op pikte uit de stad.....

Animatie was overdag eentonig maar in de avond uren gezellig, je moest wel een wandelingetje maken om bij het theater te komen.

Een mooi resort dat op een rustige plek gelegen is met tal van zwembaden en enkele restaurants. Geen hotelgevoel maar meer gelijk een dorp omdat het geen gigantische hotelblok is gelijk de meeste hotels. Dus ook geen lift die je meerdere keren per dag moet nemen was dan ook een pluspunt. Kindvriendelijke en niet opdringerige animators. Lekker eten alleen jammer dat er niet wat meer variatie was. Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde. Het dessertbuffet mocht ook wat meer aangevuld worden. Vriendelijk en behulpzaam personeel op enkelingen na. Veel Nederlanders en Belgen waren er aanwezig tijdens ons verblijf en dit was ook een pluspunt. Een paar mindere dingen was dat de stroom zo goed als iedere avond een 5-tal minuten uitviel en er mocht misschien wat meer muziek 's avonds buiten op het terras aan de bar zijn en niet alleen binnen in de hoofd bar.

Heerlijk

Janneke,
12-8-2018

Fantastisch hotel, goede bedden en goed eten. Ligt wel halverwege een berg maar vervoer naar Kos stad is goed geregeld. Aanrader is het huren van een fiets

Tjingo

Ik lees met verbazing de slechte reviews over de voeding. Wat een stelletje azijnzeikers zijn dat. Dit hotel bied elke dag verse voeding met veel variatie. Het betreft de Griekse keuken waarbij gebruik wordt gemaakt van lokale producten o.a. Courgettes, aubergines en tomaat. Er is voor ieder wat wils. Er zijns meerdere restaurants. Er is keuze uit een buffet restaurant, grill restaurant en live cooking restaurant. Voor de laatste 2 kan worden gereserveerd. De hotelgasten zijn voornamelijk Nederlanders en Engelse. dat is jammer voor het personeel wat amper op een fooi kan rekenen. Terwijl deze over het algemeen zeer klantvriendelijk zijn.

-toiletgebouwen worden vaak schoon gemaakt maar doordat er ranzige mensen op het park verblijven blijkt dit nog niet voldoende.

- nadeel: drank die uit de machines komt. Aanmaak frisdrank en sapjes.

- nadeel: het vele verbruik van plastic bekers en rietjes.

Kinderen vonden het fantastisch!!

Noooooit meer!!

Koelewijn,
10-8-2018

Eten is matig, de zonnebedjes zijn dun en kapot. Overal ligt afval van alle badgasten overdag ( het wordt pas smorgens vroeg schoon gemaakt) Het barpersoneel is niet vriendelijk, alles met een gemaakt lachje, zo van ik moet lachen. In de avond is er niks te doen, wil je van het park af kan je geen taxi krijgen, die moet een dag van tevoren reserveren. Dan maar een potje kaarten op je balkon.....tsja, je moet wat. Maar hier gaan we nooooit meer naar toe!!

Top vakantie

Anneke,
6-8-2018

Een super fijne accommodatie. Alles fris en schoon. Personeel is zeer hartelijk en met name voor de kleintjes nog eens extra lief. Buffetten meer dan voldoende keuze en iedere dag kan je echt wat anders kiezen. Fietsen kan je huren en je wordt naar beneden / boven gebracht na een dag fietsen. Naar de accommodatie kan ook, maar is een pittige fietstocht, met name voor kinderen een hele opgave. Voldoende keuze om ergens aan een zwembad te liggen en heel fijn, de bedden zijn om 9 uur nog niet allemaal als bezet vergeven met een handdoek. Relaxte locatie voor een fijne vakantie. Ben je op zoek naar meer vertier, dan moet je de bus / taxi / huurauto nemen naar kos stad. 10 minuten a 9 euro per ritje

Redelijk

TTJ,
6-8-2018

Het personeel is super vriendelijk valt niets anders over te zeggen er zijn voldoende zwembaden bedjes en parasols bij de zwembaden maar dat is dan wel ook ongeveer het enige positief het eten is zo ongeveer iedere dag hetzelfde niet erg warm en vettig het drinken is mierzoet en de wc’s zijn meestal erg vies ook de kamer is niet echt schoon te noemen de tv en de telefoon werkte niet op onze kamer en door het matras kon je de veren voelen erg jammer voor een 4* hotel

Geen vier sterren hotel!

L,
5-8-2018

Mensen waren vriendelijk en de hoeveelheid zwembaden waren goed! Geen gedoe s ochtends vroeg! Transfer naar Kos stad was gratis met busje!

Het eten vonden we weinig variatie en was niet om over naar huis te schrijven; eigenlijk gewoon slecht! Badkamer was erg verouderd en erg klein en niet netjes afgewerkt! Stroom viel paar keer per dag uit! Frisdranken waren postmix en de sterke drank was allemaal namaak! Prijzen in het winkeltje waren ook erg hoog!

En nog 1 minpunt was de wifi! Ook zeer slecht bereik

Voor herhaling vatbaar!

Miriam Stoop,
4-8-2018

Veel Nederlanders, voor onze oudste dochter erg gezellig. Heerlijk gegeten. Kos stad erg mooi. Wij hebben nog een boottochtje gedaan naar het eiland Nissiros (weet niet zeker of je het zo schrijft). Dat was erg leuk.

Voedsel zeer slecht! Aardig personeel!

Van Cappellen,
3-8-2018

Eten is van zeer slechte kwaliteit! Geen variatie en het vlees is zeer vettig.

Bij aankomst in het hotel waren de 2 touroperator bussen 10 min na sluiting buffet aangekomen: geen eten. Daarnaast wordt het eten weggehaald 5 min voor sluiting restaurant, zelfs als er nog gasten zijn.

Wordt er biefstuk gebakken? Tja, dat is voor de baas..

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooie kamers, goede bedden!

Het is echt een aanrader om via het hotel scooters te huren! Mooie omgeving en makkelijk om naar Kos stad te gaan!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.