Hotel Aegean View

Hotel Aegean View
7,6

Voor een rustgevende vakantie vol natuurschoon ga je naar Hotel Aegean View (Kos). Tijdens de heetste zonuren vind je verkoeling in de grote zwembaden of in zee. In de restaurants kun je terecht met alle diëten, of je nu vegetarisch wilt eten of glutenvrij. Laat je bovendien heerlijk verwennen in de wellness. Op 10 minuten rijden van Kos-stad.

1184 reviews over Hotel Aegean View in het Nederlands

Fantastisch!!!!!

Jasper,
26-8-2018

Eigenlijk niks op aan te merken! Was een super mooi en schoon resort! Vooral voor ons zoontje van 5 was zat te doen! Verschillende Zwembaden goed eten en vooral heel lief personeel! De eigenaressen kwam geregeld langs om een praatje te maken en te peilen of alles naar wens verliep! We komen hier zeker terug!

Super vakantie gehad!

Susan Keizer,
26-8-2018

Wat hebben wij een fijne tijd in dit hotel op Kos gehad. Vooraf beetje de recensies in de gaten gehouden op Zoover, het viel vooral op dat deze ver uit elkaar liggen. Of heel goed of heel slecht, dus het kon beide kanten op. Maar mijn gevoel zei dat het allemaal wel goed zal komen, aangezien wij zelf niet zulke moeilijke mensen zijn. En inderdaad, wij snappen echt niet dat er mensen zijn die zo negatief zijn. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Geen strijd om strandbedjes. Fijne zwembaden. Goed eten, natuurlijk zitten er lokale gerechten bij, je bent immers in een ander land, maar alles is vers en zeer ruime keuze. Gezeur om de plastic bekers snap ik ook niet, die krijg je alleen bij de poolbar, tijdens openingstijden van het zwembad, maar verder krijg je overal gewoon glaswerk. Eigenlijk kan ik niet anders zeggen dan: Laat je niet afschrikken door de mening van een ander, gewoon gaan!

Absolute aanrader!

Fam. Jacobs,
20-8-2018

Zeer gastvrij hotel, waar personeel en eigenaren er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken. Kamers en sanitair zijn schoon, eten is goed, zwembaden in overvloed en daarom niet druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad!

Fam van Dorst,
18-8-2018

Wij zijn hier naar toe gegaan vol positieve verwachting na het lezen van de recenties op deze site.Toen wij aankwamen was het al heel laat en zagen wij weinig van het hotel/dorp.We werden al blij van het zien van onze kamer en heerlijke bedden en kussens! De badkamer had zeker wat schoonmaakfoutjes,maar je kon je wassen en daar gaat het om..Wij hebben wel de hele vakantie heerlijk geslapen! Wij zaten bij het grote zwembad en dicht bij de eetzaal.Het ontbijt was fantastisch en eigenlijk beter dan de lunch en avondeten want dat was eigenlijk het zelfde.Vergeet niet dat je in Griekenland zit en niet in Turkije dus er was genoeg keus! En zeker voor ons, wij eten geen vlees.Wij hebben ons geen dag verveeld en het was een leuk resort met allemaal Nederlanders en onze zoon van 11 had daarom gelijk al vriendjes!.Kos stad was super leuk en zeer gezellig. Al met al een top vakantie! Ook voor de touroperator bedankt voor de service en transfer!!

Debby,
15-8-2018

Prachtig hotel, prachtig uitzicht veel zwembaden en heel lekker eten. Je kan in verschillende restaurants eten en het animatieteamis top!!! 6 dagen per week ontzettend leuke dingen te doen. En 2 animatoren spreken Nederlands. Heel erg veel Nederlanders in het hotel wat heel leuk was. Toen we op de luchthaven aankwamen kregen we te horen dat we een nacht in een ander hotel moesten slapen omdat ons hotel 'aegean view' volboekt was. De volgende dag werden we opgehaald om 11u voor naar 'aegean view' te gaan. We werden er ontvangen door de maneger van het hotel en kregen een hele goede compensatie. Een luxere kamer met privézwembad, de laatste dag met vertrek mochten we de kamer houden tot 16u. Kos stad supermooi! 4x per dag gratis shuttlebus naar het strand en ieder uur een stadsbus voor €1.50 per persoon. Sommige kamers van het hotel liggen hoog gelegen. Maar er rijdt iedere dag een golfkarretje die je komt halen op de kamer en terug brengt. Super hotel! Ga zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader!!

Kroes,
14-8-2018

Wat een prachtig resort is dit! Ik was hier samen met mijn man en onze zoon van 3. We hadden een hele nette familiekamer, die bestond uit 2 slaapkamers en een badkamer met bad. Een mooi terrasje ervoor. Helemaal afgezet, ideaal voor ons zoontje, die kon zo lekker spelen. Er zijn meerdere zwembaden. Het zwembad waar wij dicht bij zaten was heerlijk rustig.. 3 grote glijbanen, speel attributen in het water en een peuter glijbaan. Erg leuk! Het eten op het resort was ook lekker! Veel keus! Er is ook een a la carte restaurant.. Hier hebben wij meerdere keren heerlijk gegeten! Ook is er nog een grill restaurant geloof ik.. maar wij waren er buiten het hoogseizoen, dus deze was niet open. Iets buiten het resort zit een bushalte, zodat je naar Kos stad kan gaan. Erg gezellig stadje! Kortom; een echte aanrader! Wij zouden hier zo terug heen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig hotel zeer goede service...vriendelijk personeel. Heerlijk eten, je kon in de grote eetzaal eten of in de twee andere restaurants deze waren niet echt variërend maar het smaakte daar zeer goed en je zat daar lekker rustig..In de avonduren kon je zelfs nog een ijsje krijgen. Tevens was er popcorn en een stukje kaas bij je borrel. wij zaten in gerenoveerde kamer met een zwembad voor de deur deze zag er keurig uit en werd goed schoongemaakt. Mocht je niet van lopen houden of slecht ter been zijn dan moet je dit hotel niet kiezen want het ligt tegen een berg aan.
Het is een hotel voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 14. Zou je naar het strand willen dan kan dat met het busje van het hotel die op vaste tijden vertrok en mensen op pikte uit de stad..... Animatie was overdag eentonig maar in de avond uren gezellig, je moest wel een wandelingetje maken om bij het theater te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een mooi resort dat op een rustige plek gelegen is met tal van zwembaden en enkele restaurants. Geen hotelgevoel maar meer gelijk een dorp omdat het geen gigantische hotelblok is gelijk de meeste hotels. Dus ook geen lift die je meerdere keren per dag moet nemen was dan ook een pluspunt. Kindvriendelijke en niet opdringerige animators. Lekker eten alleen jammer dat er niet wat meer variatie was. Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde. Het dessertbuffet mocht ook wat meer aangevuld worden. Vriendelijk en behulpzaam personeel op enkelingen na. Veel Nederlanders en Belgen waren er aanwezig tijdens ons verblijf en dit was ook een pluspunt. Een paar mindere dingen was dat de stroom zo goed als iedere avond een 5-tal minuten uitviel en er mocht misschien wat meer muziek 's avonds buiten op het terras aan de bar zijn en niet alleen binnen in de hoofd bar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk

Janneke,
12-8-2018

Fantastisch hotel, goede bedden en goed eten. Ligt wel halverwege een berg maar vervoer naar Kos stad is goed geregeld. Aanrader is het huren van een fiets

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Ik lees met verbazing de slechte reviews over de voeding. Wat een stelletje azijnzeikers zijn dat. Dit hotel bied elke dag verse voeding met veel variatie. Het betreft de Griekse keuken waarbij gebruik wordt gemaakt van lokale producten o.a. Courgettes, aubergines en tomaat. Er is voor ieder wat wils. Er zijns meerdere restaurants. Er is keuze uit een buffet restaurant, grill restaurant en live cooking restaurant. Voor de laatste 2 kan worden gereserveerd. De hotelgasten zijn voornamelijk Nederlanders en Engelse. dat is jammer voor het personeel wat amper op een fooi kan rekenen. Terwijl deze over het algemeen zeer klantvriendelijk zijn. -toiletgebouwen worden vaak schoon gemaakt maar doordat er ranzige mensen op het park verblijven blijkt dit nog niet voldoende. - nadeel: drank die uit de machines komt. Aanmaak frisdrank en sapjes. - nadeel: het vele verbruik van plastic bekers en rietjes.

Kinderen vonden het fantastisch!!

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.