Hotel Aegean View ****

Review geschreven door Dolfijntje

Voor ons geen Aegeon Vieuw meer

Dolfijntje,
13-10-2018

Groot resort met fantastisch uitzicht. Genoeg ligbedjes elke dag.

Maar het hele resort was aan een opknap beurt toe. Overal achter de gebouwen lag rommel en afval.

Eten was elke dag hetzelfde en altijd koud. Restaurant beneden was één grote vreetschuur en super ongezellig het leek wel een oude ski hut.

De kamers waren ook aan een opknapbeurt toe. Wij hebben nog nooit in een hotel zo een minimalistische kamer gehad koud en kaal met heel veel kapot. Geen zitje, te weinig bergruimte en op de badkamer kon je ook niks kwijt. De kamer was al slecht gepoetst toen wij aankwamen en bleef slecht gepoetst.

Verder zat iedereen ‘s avonds maar wat rond het zwembad er was geen muziek niks en de drank was beneden maat waterig en aangelengd. In de bar binnen waren de banken afgesleten en de stoelen doorgezakt ook dit leek meer op een ski hut dan op een bar. Ongezelliger kan het niet.

Voor ons zeker geen Aegon Vieuw meer.