Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°8°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

367 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Heerlijk hotel

henk,
16-6-2017

Fijn, kleinschalig hotel met een persoonlijke benadering.

Ruime appartementen met bescheiden keuken, ruime woon- én slaapkamer en dito badkamer. Bedden en kussens zijn prima. Keukenuitrusting wat karig.

TV heeft een bescheiden aantal kanalen waaronder NPO1 en BVN.

Uitstekende WiFi ontvangst in het hele complex.

Leuk zwembad met ruim voldoende ligstoelen waardoor, althans in de periode dat wij er waren, geen 'handdoekjes-cultuur' ontstond.

Al het personeel, aan de receptie, achter de bar, schoonmaakdienst, etc. is uitermate vriendelijk en voorkomend.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld. Restaurant voert een bescheiden kaart met snacks, maar ook diverse hoofdgerechten en side dishes.

Locatie bevindt zich iets buiten Kos Stad maar met een fiets (tegenover het hotel met korting te huren !) zeer goed bereikbaar. Te voet ong. 20 minuten.

Kortom, een voorbeeld hoe fijn een hotel kan zijn. Heel begrijpelijk dat veel mensen hier regelmatig terugkeren.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk ruime en schone appartementen, inrichting wel wat gedateerd. 2 slaapkamers en keuken met ruim balkon. Vriendelijk personeel. Nog in voorseizoen dus nog rustig. lekker ontijtbuffet, precies goed, alles wat je wilde aanwezig. Veel nederlanders aanwezig. Bubbelbad niet verwarmd. goed onderhouden tuin. restaurantjes in de buurt, waren wel aantal gesloten ivm voorsizoen. strand (kiezel) op loopafstand, paar 100 m. Kos-stad goed te lopen. Fiets gehuurd en omgeving bekeken. Oa zoutmeer met flamingo,s, asklepion (hippocrates), laatste stukje lopen, vrij stijl.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooi kleinschalig appartementencomplex

Josijn van de Ven,
10-5-2017

Aegean houses is een kleinschalig complex dichtbij het strand en Kos stad. Hele relaxte sfeer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk zwembad en klein speeltuintje. Wij huurden voor 35 euro 2 fietsen met kinderzitjes voor de hele week en dat was ideaal om naar de stad te fietsen en verschillende bezienswaardigheden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Erg goed

Thomas, Amsterdam
23-10-2016

De uitermate vriendelijke bediening doet alles op de gasten tevreden te stellen. Amanda,receptie en Dimitrios,bar

Kamers zijn prima, eten is ook prima, maar raad aan om in de buurt te gaan eten, zit voldoende langs de doorgaande weg. in de avond amper verkeer

Aan de overkant een scooter en fiets verhuur, eigenaar Pedro. Uitermate vriendelijk en kan je goede deals mee maken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gerda
2-9-2016

De locatie ligt langs een drukke weg. In het hotel heb je daar geen last van. Veel goede restaurantjes in de buurt. Mike's taverne goed eten en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Ons 2e thuis

Tom Vlielander
30-8-2016

Voor de 7e keer verblijven wij in dit appartement en willen niet meer anders!

Door het gastvrije en hartelijke personeel voelt het hier als thuiskomen.

De appartementen zijn netjes verzorg en van alle faciliteiten voorzien.

Ons ruime 2 kamer appartement heeft 2 airco's, in de woon- en slaapkamer.

Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en voorzien van handdoeken.

Het restaurant "Nostos" in het complex is erg goed.

Door de gevarieerde Griekse kaart hebben wij hier meerdere keren geluncht en gedineerd.

Aegeanhouses is gelegen in de wat rustigere wijk Lambi, dit is +/- 10 min. Fietsen en 20 min lopen vanaf het centrum van kos stad.

Lambi heeft ook leuke restaurantjes, strandtenten en winkels en de drukte van de stad heb je zo opgezocht.

Kos stad zelf is weer netjes schoon, er is niets meer te zien van de problemen die de media vorig jaar schetste.

Gereisd met partner in augustus 2016

Voelt als thuiskomen.

Hans
12-8-2016

Aegean Houses is een fantastisch kleinschalig appartementen hotel. De eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk.

De appartementen worden dagelijks schoongemaakt incl. beddengoed en handdoeken. Het beschikt o.a. over een

zwembad,speeltuin voor de kids, fitnessruimte, sauna, zwemhanddoeken service, bar, restaurant en gratis wifi.

Op de fiets 10 minuten gelegen van centrum Kos-Stad. Dit jaar gaan wij voor de 14e keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Blijft een topper

John van willigen
11-8-2016

Wij komen hier al een aantal jaar maar die ligbedjes zijn echt aan vervanging toe,jammer dat ze die niet vervangen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

je zult geen spijt krijgen

hannie
1-8-2016

Vriendelijk personeel, nette kamers , mooie ligging vlakbij Kos-stad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

fantastisch personeel doet alles voor je

Evelina Ribbels-Bron
16-7-2016

je word goed verwend in dat hotel echt top en heel goed schoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.