Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°9°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.
Kenmerken

367 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Zeker een ruime voldoende

Bianca,
29-4-2018

Goed appartement voor redelijke prijs. Beetje gedateerd maar zeker functioneel. Personeel zeer welwillend,vriendelijk en netjes.

We hebben er 1 avond gegeten en het is niet duur en redelijk goed.

Bedden zijn erg hard maar ik heb, zoals andere reviews hebben aangeraden gelijk om een topper gevraagd en dit werd gelijke geregeld. Afstand naar de staf redelijk te lopen, ongeval 15 min, maar wij hebben toch de hele week een fiets gehuurd, het is tenslotte vakantie...

Kortom prima verblijf.

Gereisd met partner in april 2018

Super fantastisch

Evelina Ribbels,
29-3-2018

dit appartement is echt geweldig schoon heel fijn personeel die alles voor je doet en nog meer het eten in restaurant was echt goed en niet duur fijne zwembad echt we zijn dik tevreden en we gaan dit jaar voor de 3e keer. centrum is ongeveer 20 min lopen dus goed te doen heel veel restaurantjes in de buurt op 500 meter een grote supermarkt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch...fietsje huren en binnen 5 minuten i

Femmie,
3-2-2018

Leuk appartement comfortabel alles aanwezig super aardig personeel.

Minpunt???? Zou niet weten wat.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super!

Judith,
27-10-2017

Supergemoedelijk en goed hotel!! Centraal gelegen waarbij je je binnen 10 min op de fiets in kosstad bevindt! Voor herhaling vatbaar!!!

Gezellig complex

Fransje,
25-10-2017

Leuk, klein en gezellig complex met zwembad met erg koud water. De appartementen zijn knus, maar erg verouderd (vooral de badkamer is aan vervanging toe). De appartementen aan de achterzijde hebben geen mooi uitzicht en weinig zonuren. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is wel lekker, maar de keus mag iets uitgebreider. In de buurt zijn supermarkten waar brood en beleg gekocht kan worden. De ligging is prima, in de buurt van restaurantjes, supermarkten, fiets-en auto huur bedrijven en op 20 minuten loopafstand van het centrum van Kos-stad.

Tip: boek excursies via excursie bureau's in de buurt van het complex of via de aanbieders in de haven. Deze zijn veel goedkoper dan via de reisorganisaties.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Eenmalig

Fam. Bakker,
24-10-2017

Appartementen zijn gedateerd maar wel goed onderhouden. Personeel is erg vriendelijk en er was voldoende plek bij het zwembad. Het enige grote minpunt vonden wij het ontbijt. Er was weinig keuze en bijvoorbeeld ook geen vers fruit. Het ontbijt zouden wij daarom niet adviseren.

Gereisd met partner in oktober 2017

Voor mij niet nog eens

Elly,
17-10-2017

Pluspunten: ruim appartement, groot balkon, ruime douche, vriendelijk personeel vooral de barman, iedere dag schone handdoeken.

Minpunten: locatie en uitzicht, in onze rug gekregen door het harde bed, geen kookgelegenheid omdat een eitje s'morgens al een uur duurde. Zwembad ijskoud. Koud balkon zonder zon met veel wind, dus konden niet lekker ontbijten op ons balkon. We hadden de pech dat we aan de achterkant zaten en konden geen kamer aan de zwembadzijde krijgen waardoor we zeer slecht hebben geslapen door blaffende honden, haan die al om 4 uur begint te kraaien en muziek van omliggende hotels. Ligt aan zeer drukke weg waar je ook geluidsoverlast van hebt.

Het eten en drinken is buiten het hotel goedkoper en beter. Vooral taverne Mike heel goed. Er zijn genoeg strandtendjes waarbij de bedjes en wifi gratis zijn als je een drankje neemt. Artimis heaven vonden wij de beste. We hebben de gehele week fietsen gehuurd maar fietsen is niet overal veilig. Met de bus kom je ook overal.

Goed complex, wel geluidsoverlast

Nadia,
13-10-2017

Super vriendelijke mensen. Zeer schoon complex. Iedere dag schond handdoeken. Genoeg ruimte bij het zwembad en leuke bar!

Bedden zijn helaas te hard. Zorg dat je niet aan de achterkant zit zoals 221. Overlast door blaffende honden, haan om 4 uur in de nacht en keiharde muziek tot in late uurtjes vanuit complex achter aegean houses. Zwembadzijde is het beste qua zicht en rust.

Verder jammer dat het aan drukke weg ligt

Super familie hotel/appartementen.

Angeline,
7-10-2017

Zeer schoon, super vriendelijke en behulpzame mensen, lekker betaalbaar eten.

Harde matrassen, maar dit is persoonlijk. Gemeld bij de receptie en meteen met een topper verholpen!

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed! Lieve medewerkers, goede ligging.

Jan en Angelina,
30-9-2017

Het verblijf was goed, supervriendelijke medewerkers. Mooie tuin, deze is goed onderhouden.

De studio kamer die wij geboekt hadden sterk verouderd. Badkamer is toe aan een renovatie, zo ook het aircosysteem.

In onze eerste kamer maakte de airco een hoog piepend geluid, dit gemeld er werd direct actie ondernomen kregen een andere kamer aangeboden.

Gereisd met partner in september 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.