Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°8°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

53 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Superleuk

Timothy
25-8-2013

Hotel - Appartementen Aegean Houses is superleuk, heeft een goede ligging, en heeft een leuk zwembad. Leuke kamers met goede douche. Keukentje en een eettafel. Of terwijl een leuke vakantie!

Gereisd anders in augustus 2013

Buitengewoon

Cobus
23-6-2010

Bijzonder goed complex met veel vaste gasten. Appartement ligt aan een drukke weg maar dat geeft geen overlast. De bedden zijn geweldig. Erg leuke bar(man). Tigaki beach op 35 min. fietsen. Appartement van alle gemakken voorzien. Naar Kos stad nog geen 10 minuten fietsen. De haan is er ook nog steeds maar ook daar ondervonden wij geen hinder van. Wij komen terug.

Gereisd anders in juni 2010

Top vakantie!

Annemarie
24-7-2009

Heerlijke vakantie gehad in Aegean Houses. Wij, mijn dochter van 16 en ik, hadden een studio (426). Niet echt groot, maar voldoende, omdat je er toch bijna niet bent. De kamer werd elke dag prima schoongemaakt, nieuwe handdoeken, vaak schone lakens dus helemaal goed. Personeel is erg aardig en je kunt prima eten in het restaurant (ontbijt hebben we niet gedaan). Strand vlak bij, Milos Beach is een aanrader, zeker ook voor jongeren. Dus niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd anders in juli 2009

super

anthoula en nina
15-5-2009

Een zeer luxe appartement, wat schoon is en heel vriendelijk personeel heeft. Elke dag schone handdoeken,en op korte afstand van het centrum. Wel aan een drukke straat maar daar heb je in het complex geen last van. Tip voor net zo luxe eten als de accomodatie is filarakia aan het strand richting kosstad. Het strandje bij hun is overigens ook zeer gezellig.

Gereisd anders in mei 2009
2007

wij zijn 2 meiden (19) (20)

en hebben heerlijk genoten van agean houses! super kamers superaardige mensen ( behalve een paar schoonmaaksters)

als je voor je rust gaat zit je hier perfecT! het is super schoon en de club sandwich chicken is een aanrader.

en zack de bar jongen is echt een topper! vermaakt de mensen aan de bar maakt een praatje ! en de oudere man van de receptie is ook een topper! heeft ons midden in de nacht nog geholpen te zoeken naar een ring!

super super super!

oja! 1 nadeeel aan het complex de BEDDEN !!!!! uit pure elende heb ik een lucht bed gehaald, de banken daarentegen liggen beter.

Bleu phoenix bij het strand is trouwens een aanrader, ! vraag de garnalen van de DUTCH girl en je beleeft garnalen zoals je ze nog nooit hebt beleefd!!!

Gereisd anders in juli 2007

Zeer goed verzorgd appartementen complex, gunstig gelegen ten opzichte van centrum en strand.

Dagelijks schoonmaak en wisseling handdoeken.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd anders in juni 2007

Echt een superleuk appartement! Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Heerlijk zwembad met groot kinderbad. Keurige appartementen met gratis airco, hordeuren en magnetron. Kos is onwijs leuk met smalle straatjes achter de haven. Vanaf het appartement is het ongeveer een kwartier lopen naar de haven. Met een buggy is het 5 min. langer vanwege de obstakels en hoge stoepranden. Huur een fiets en ga eens eten bij Nostros aan de andere kant van de haven. Een heerlijk terras aan zee met uitzicht op de ondergaande zon.

Gereisd anders in juni 2007

Dit jaar gaan wij voor de derde keer naar Aegean Houses. Appartementen zijn modern ingericht en het is schoon. Je kan prima dineren in het hotel, zwembad is mooi met een leuke bar. Roomservice aanwezig. Het is een kleinschalig complex en dat merk je ook aan de persoonlijke service van het personeel. Ligging ten opzichte van Kos stad is goed. Fietsje huren en dan ben je er in 7 minuten. Dichtsbijzijnde strand is 5 minuten lopen, heerlijke strandtent met leuk personeel erbij. Aegean Houses is aanrader!

Gereisd anders in juni 2007

Bij aankomst krijg je al een brede lach op je gezicht, zo mooi!! Eten zr. goed. App. fantastisch; dagel. schoonmaak, hordeuren/airco in slaap- en woonkamer, top interieur, ruime badk. etc. Nabij fietsverh., nabij "Granada" (toprestaurant), 5 min. met fiets naar Kos-stad, complex ingesloten en daardoor geen last v. verkeer (ligt aan dr. weg), mooi zwem-en kinderbad, 500m v. strand, niet het strand waar J&S het over hadden denk ik, want "ons" strandje is heel schoon en je huurt 2 strandbedjes-parasol voor €5 per dag, volgende strandbedjes liggen op 5m afstand v. waar jij ligt. Fantastisch! Service geweldig, mensen die er werken staan écht voor je klaar. Receptie, schoonmakers, barpersoneel (Sakis!!) allemaal zó vriendelijk. Het is iets duurder dan andere app., maar je krijgt waar voor je geld. Als je een fantastische vakantie wil hebben moet je zeker een keer naar Aegean Houses op Kos.

Net terug gekomen

Johnny en Yvonne
28-5-2007

Net terug gekomen. Een super complex. Zeer vriendelijk personeel. Super schoon. Iedere dag werd het appartement schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Heel kindvriendelijk en ruime appartementen. Onze dochter van bijna 2 jaar had het ook prima naar haar zin. Zeker een aanrader

Gereisd anders in mei 2007

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.