Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°7°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

Kenmerken

27 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Top vakantie!

Jantine,
27-7-2018

Zeer warm welkom, we konden om half 1 gelijk ons appartement in wat erg fijn was. Personeel erg vriendelijk!! Appartement prima wat gedateerd maar verder niets op aan te merken. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak was prima. Kosstad 20 minuten lopen maar voor ons goed te doen! Kosstad is gezellig. In kosstad is Jumbo erg lekker vooral de gyros en mama Rosa een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Super fantastisch

Evelina Ribbels,
29-3-2018

dit appartement is echt geweldig schoon heel fijn personeel die alles voor je doet en nog meer het eten in restaurant was echt goed en niet duur fijne zwembad echt we zijn dik tevreden en we gaan dit jaar voor de 3e keer. centrum is ongeveer 20 min lopen dus goed te doen heel veel restaurantjes in de buurt op 500 meter een grote supermarkt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch...fietsje huren en binnen 5 minuten i

Femmie,
3-2-2018

Leuk appartement comfortabel alles aanwezig super aardig personeel.

Minpunt???? Zou niet weten wat.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super!

Judith,
27-10-2017

Supergemoedelijk en goed hotel!! Centraal gelegen waarbij je je binnen 10 min op de fiets in kosstad bevindt! Voor herhaling vatbaar!!!

Voor mij niet nog eens

Elly,
17-10-2017

Pluspunten: ruim appartement, groot balkon, ruime douche, vriendelijk personeel vooral de barman, iedere dag schone handdoeken.

Minpunten: locatie en uitzicht, in onze rug gekregen door het harde bed, geen kookgelegenheid omdat een eitje s'morgens al een uur duurde. Zwembad ijskoud. Koud balkon zonder zon met veel wind, dus konden niet lekker ontbijten op ons balkon. We hadden de pech dat we aan de achterkant zaten en konden geen kamer aan de zwembadzijde krijgen waardoor we zeer slecht hebben geslapen door blaffende honden, haan die al om 4 uur begint te kraaien en muziek van omliggende hotels. Ligt aan zeer drukke weg waar je ook geluidsoverlast van hebt.

Het eten en drinken is buiten het hotel goedkoper en beter. Vooral taverne Mike heel goed. Er zijn genoeg strandtendjes waarbij de bedjes en wifi gratis zijn als je een drankje neemt. Artimis heaven vonden wij de beste. We hebben de gehele week fietsen gehuurd maar fietsen is niet overal veilig. Met de bus kom je ook overal.

Goed complex, wel geluidsoverlast

Nadia,
13-10-2017

Super vriendelijke mensen. Zeer schoon complex. Iedere dag schond handdoeken. Genoeg ruimte bij het zwembad en leuke bar!

Bedden zijn helaas te hard. Zorg dat je niet aan de achterkant zit zoals 221. Overlast door blaffende honden, haan om 4 uur in de nacht en keiharde muziek tot in late uurtjes vanuit complex achter aegean houses. Zwembadzijde is het beste qua zicht en rust.

Verder jammer dat het aan drukke weg ligt

Gereisd met vrienden in oktober 2017

fantastisch personeel doet alles voor je

Evelina Ribbels-Bron
16-7-2016

je word goed verwend in dat hotel echt top en heel goed schoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Heerlijke acommodatie

Marcelgouda Goudje
26-10-2015

Heerlijke vakantie gehad alles was prima verzorgd en bedden waren goed te doen.Fietsen gehuurd aan overkant en je kon overal naartoe.Strand bij Sofie Beach is erg gezellig en heerlijk eten.In het centrum bij Avlogyros en Museum heerlijk gegeten voor lage prijzen.Dagje Bodrum geweest met de Maria Star om te shoppen is ook erg leuk.Wij hebben het heerlijk gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Schoonmaker, staf en management zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Je kunt merken dat het een familiebedrijf is waar klantvriendelijkheid voorop staat. Alle kamers, zwembad en algemene ruimten worden iedere dag grondig schoon gemaakt en geïnspecteerd door de moeder van de directie.

De handdoek service is eveneens uitstekend en ze wassen zelfs je eigen handdoeken die dan de volgende dag 's morgens vroeg weer schoon zijn.

Dit jaar was ook de keuken uitstekend en hebben er van de 14 dagen 4 keer gegeten.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Heerlijk , kleinschalig appartementen complex.

liesbeth 't Jong
19-6-2014

We zijn net terug van 12 heelijke dagen hier. Brandschoon, heerlijk uitgebreid ontbijt en een leuk zwembad met voldoende bedjes. Zeker een aanrader ook voor mensen met kleine kinderen. Op 10 minuten lopen van Mylos beach en ongeveer 25 minuten lopen van Kosstad. Een taxi terug kost 6 euro.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.