Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°11°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

51 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Prima hotel met fatsoenlijke appartementen. Alleen kamers op de bovenste verdieping hebben last van de aico units die op het dak staan. Bedden slapen goed, ontbijt is prima. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ligging is 500m buiten het centrum maar heel goed te bereiken met de fiets.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!!

Fam. de Ronde,
1-9-2018

Wij zijn nu voor de 3e keer naar Aegean Houses gegaan en wat hebben we weer genoten van het heerlijke eiland Kos.

Aegean Houses ligt ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Kos, wat wij erg fijn vinden. Voor ons is de drukte opzoeken, als je daar zin in hebt, prettiger dan er hele tijd in te zitten.

Het personeel van Aegean Houses is fantastisch, van de schoonmaaksters tot de receptie. Vooral Amanda en Maria van de receptie en Mario van het restaurant zullen we niet vergeten. Deze mensen stellen echt alles in het werk om je een onbezorgde vakantie te geven.

Appartementen zijn erg schoon, worden dagelijks goed schoongemaakt.

Zwembad is prima.

Ontbijt hebben we niet gedaan bij Aegean Houses omdat er in de omgeving genoeg restaurantjes en supermarkten zijn.

Je kan er wel prima lunchen, bij een "dagje zwembad".

Met de fiets en Buggy (Moto Harley) het eiland verkend.

Aanrader wat restaurants betreft: Socrates, Old River en Istros.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super goed en gezellig complex!

Alexa,
23-7-2018

Super complex met vriendelijk personeel. Niets was teveel gevraagd. Leuke appartementen met goede voorzieningen. Leuk zwembad. Gezellige bar. Kos stad/strand op loop/fiets afstand. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken wissel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!!

Familie Jansen,
7-5-2018

Wat een ontzettend mooi appartementen complex. Schoon, netjes, en top personeel. Vlak bij het mooie stadshart van Kos-stad. We hebben intens genoten!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gezellig complex

Fransje,
25-10-2017

Leuk, klein en gezellig complex met zwembad met erg koud water. De appartementen zijn knus, maar erg verouderd (vooral de badkamer is aan vervanging toe). De appartementen aan de achterzijde hebben geen mooi uitzicht en weinig zonuren. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is wel lekker, maar de keus mag iets uitgebreider. In de buurt zijn supermarkten waar brood en beleg gekocht kan worden. De ligging is prima, in de buurt van restaurantjes, supermarkten, fiets-en auto huur bedrijven en op 20 minuten loopafstand van het centrum van Kos-stad.

Tip: boek excursies via excursie bureau's in de buurt van het complex of via de aanbieders in de haven. Deze zijn veel goedkoper dan via de reisorganisaties.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

heerlijk relaxed en ongecompliceerd

monique,
3-9-2017

centraal en gezellig gelegen , maar zonder de directe drukte van de stad / uitgaansleven.

Ontbijten voor een paar euro in de straat, supermarkt , fietsverhuur en stranden binnen 5 minuten te belopen. Kosstad loop je ook zo heen .

Alles dus onder handbereik

Zeer vriendelijk personeel dat zich niet opdringt.

Alleen keihard matras, kreeg er direct een topper op waardoor het wat beter lag .

Zeer schone kamer, ruim balkon. Airco staat op standaard instelling , dat moet je wel weten voordat je er zelf aan gaat te klooien , want dan lig je de nacht met een druppelende airco in je kamer. Ook dit werd de volgende dag probleemloos verholpen

Genoeg ligbedjes bij het zwembad en niet te druk . Accommodatie ziet er in het echt beter uit dan in de reisgids/ internet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top vakantie

Wendy,
21-8-2017

Zeer leuke vakantie, met man en zoon van 14 jaar. Mooie schone kamer. Met koelkast, vriezer, zeer goede airco en mooi balkon, kluisje te huur. Badkamer met zeepdispenser onder de douche en bij de wastafel. Elke dag schone en heerlijk zachte handdoeken. Mooi zwembad open van 8:30 tot 20 uur. Lieve mensen en lieve klusjesman, kwam terug van huis omdat onze kluis het niet deed. Gelijk aan de overkant een fiets/auto verhuur. 100% een aanrader. Veel goedkoper dan moto Harley, en ook nog eens een geweldige service. Fiets huren is zeker wel handig. Lekker eten kan zeker bij Mike taverne. Iets verderop in de straat. Veel leuke en goedkope uitjes. Zowel met de boot naar bijvoorbeeld bodrum, 3 eilanden of vistoer. Als met de bus naar bijvoorbeeld aquapark. Fijne plek waar wij ons in ieder geval erg welkom hebben gevoeld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad op toplocatie

Bianca,
2-8-2017

Wij verbleven vorige week bij Aegean Houses en dat is ons uitstekend bevallen! De appartementen bevinden zich een half uurtje rijden vanaf de luchthaven en zijn wat gedateerd maar werden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het zwembad en de ligbedjes waren prima. De ligging van de appartementen is perfect omdat deze net buiten het drukke centrum van Kos-stad liggen. Wel aan te raden fietsen te huren waarbij de plaats Tigaki met z'n zandstrand leuk is om te bezoeken. Ook leuk om een dag een auto te huren. Het is de moeite waard dan naar Agios Stefanos Bay te rijden en ook de kastelen in Antimachia en Palio Pyli hebben we bezocht. Wij hebben naar volle tevredenheid gegeten bij Mike's Taverne en Blue Phoenix (zelfs 2 keer). Aanraders dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super plek

Brabanders,
22-7-2017

Wat een geweldige plek. Superdicht ( 5 min op de fiets ) bij de drukte en gezelligheid die Kos-stadt te bieden heeft. Ondanks de aardbeving waarvan we mochten 'genieten' bleven de mensen super vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Vooral het personeel in het hotel; alle lof. Overal in de buurt fijne stranden met bedjes. Mylos is daarbij een aanrader. Gratis bedje met grote parasol in leuke sfeer; voorwaarde is het afnemen van een drankje of hapje. Verder ook op loopafstand leuke restaurantjes met voor elk wat wils en echt niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg goed

Thomas, Amsterdam
23-10-2016

De uitermate vriendelijke bediening doet alles op de gasten tevreden te stellen. Amanda,receptie en Dimitrios,bar

Kamers zijn prima, eten is ook prima, maar raad aan om in de buurt te gaan eten, zit voldoende langs de doorgaande weg. in de avond amper verkeer

Aan de overkant een scooter en fiets verhuur, eigenaar Pedro. Uitermate vriendelijk en kan je goede deals mee maken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.