Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

28 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

2008

Leuk appartement

merel
14-10-2008

Schoon appartement, service heel goed en vriendelijk. Voor 3 volwassenen wel heel erg klein. De badkamer was ook formaat madurodam. Bedden geen probleem, hanen ook niets van gehoord. De bedden bij het zwembad zijn wel keihard en het water was heeeeel koud. Het peuterbadje is d.mv. een hek gescheiden van het grote zwembad dus ook steenkoud.l

Verder een Centerparks-idee we hebben alleen maar nederlands horen spreken.

Al met al een hele leuke (eenmalige) Griekenlandvakantie gehad.

Gereisd familie in september 2007

Heerlijke vakantie!

Van der Maarel
29-9-2008

Wij vonden het hier erg leuk, kindvriendelijk en schoon. Het app. was voor een gezin iets aan de kleine kant maar het was goed te doen. Fijn zwembad soms was het water erg koud.

Lunch is goed, prijzen vond ik ook erg meevallen, iets duurder dan in een restaurant in de buurt.

In de buurt eten: Taverna Mike, lekkere griekse gerechten. In Kos stad: Zorba's, en aan het strand: Angelica's (ned. vrouw) heerlijke griekse gerechten.

Verder aardige mensen in app. en zeker een aanrader.

idd. jammer van die hanen.

Gereisd familie in september 2008

GE-WEL-DIG!!!!!

Annet Muller (Konijnendijk)
15-9-2008

Wat hebben wij het éénvoudigweg heeerlijk gehad!!! Lieve mensen, lekker eten, verzorgd, netjes, lieve schoonmaaksters...en iedere dag je bedje opgemaakt!!! En airco!!!

Zeer lief voor Ruben onze zoon. Goeie plek (Kamer 411) en alles voor de kids in het zwembad...zelfs luchtbedjes en schep en emmer. Kortom...de moeite waard...zeker met kinderen.

Gereisd familie in september 2008

Perfect complex

Marie-Louise
25-8-2008

Van 14 tot 24 augustus in Aegean Houses verbleven. Een prachtig ruim opgezet complex met een heerlijk zwembad. De inrichting ziet er heel gezellig uit, niet erg groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een prima balkon waar je met zijn vieren heel geriefelijk kan zitten. Het enige minpuntje waren de harde matrassen, maar met een deken om het matras heen gaat het wel. De schoonmaak is perfect, elke dag schone handdoeken en om de 3 dagen schone lakens. Kos stad per fiets 5 minuten, 15 minuten te voet. Het strand is 2 minuten op de fiets.

Restaurants: Museum in Kos stad, en in Lampi: van Gogh, Mike's Place en in het complex zelf kan je ook prima eten (erg grote porties). Kortom een prima vakantiecomplex!

heel erg goed

roelofs
9-8-2008

enige nadeel: 's avonds en 's nachts geblaf van honden en 's ochtends ca. 4.00 gekraai van zo'n tien-tal HANEN! + harde matrassen

Geweldig!

Eva
5-8-2008

Mooie appartementen. Zacharias, receptiepersoneel en schoonmaakpersoneel (Stella!) zijn geweldig. Op een belletje drukken en oder Zach komt op een dienblaadje je bestelling brengen (!) Bedden idd een beetje te hard. Blue Phoenix bij 't stand, lief voor kinderen en heellijk eten. Jeepje huren aan de overkant voor € 50,-.

Prima complex

Jeroen en Marion
3-8-2008

Een erg fijn complex; rustig maar niet te, bijzonder vriendelijk personeel, goed appartement.

De ligging was voor ons ideaal; op vijf minuten fietsen van de stad, maar net buiten de grote drukte. Loopafstand van het strand.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en heeft het duidelijk goed naar de zin, wat de service ten goede komt. Voor kinderen zijn ze erg lief en zorgzaam. Opvallend genoeg staan er in het eigen restaurant geen kindergerechten op de kaart - je moet dus altijd een 'grote' hoeveelheid nemen. Nu is dat met deze prijzen niet zo erg, maar toch. Trouwens een prima restaurant.

Appartement is niet al te groot maar erg netjes, elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

In de buurt zijn een aantal restaurantjes, met de typische griekse keuken (veel simpel eten voor weinig geld).

Heerlijk complex waar we zeker nog eens naar terug willen.

Super appartementen!

Linda Twijnstra
1-8-2008

Goede sfeer, leuke mensen, leuk personeel.Vooral Zacharias is erg leuk en aardig. Alles werd ook heel goed schoongehouden en lekkere bedjes bij het zwembad. Strand vlakbij.

Lekker eten kan je bij the Blue Phoenix aan het strand vlakbij en bij Filarakia, ook langs het strand richting Kos stad. Lekkere pita gyros broodjes aan de overkant.

Kos stad is leuk en gezellig.

Echt een aanrader voor gezinnen met grote of kleine kinderen en voor stelletjes.

Een echte aanrader!!!

Rens, Oisterwijk
27-7-2008

Algemeen: Heerlijk klimaat, vriendelijke mensen, lekkere keuken!

Appartementencomplex: De service is écht top. De harde matrassen (echt Grieks) werden na de eerste nacht meteen vervangen. Gewoon even vriendelijk bespreekbaar maken. Ook de eigen keuken is absoluut beter dan de meeste restaurants in Kos-stad! En we hebben er vele gezien...! Zeer hygiënisch, ook het zwembad. Het hotel heeft zaken goed geregeld: Er kan niets fout gaan qua klacht, rekening drankjes, borgbetalingen etc. Direct naast het hotel een supermarkt met brood, aan de overkant autoverhuur en op 100 m afstand (Nederlands) fietsenverhuur. Nog wat tips: Restaurant Van Gogh, tegenover het hotel op 50 meter; Huur een dag een 4WD jeep en neem deel aan de "piraten-boottocht" waarbij je in de volle zon en op volle zee drie eilanden gaat bezoeken... Enige was dat er vlakbij het hotel een aantal hanen woont, dat niet precies weet hoe laat de zon opkomt...!

Voor ons de eerste keer Kos, maar zeker niet de laatste...!

super vakantie!

Lisa & Iris
25-7-2008

Het was een heerlijke vakantie. Veel zon zee en strand:D

De service was zeker goed, vooral zaxarias was erg grappig!

Er wordt iedere dag netjes schoon gemaakt. Een supper zwembad met meestal wel een plekje!

Het is handig om een fiets te huren dan ben je zo in Kos-stad.

Waar je lekker kan eten en leuke winkels hebben ze er ook.

Vooral aan te raden:

museum restaurant

visrestaurand bij de witte trap

van Gogh vonden wij wat minder...

op de harde bedden en hanen na was het zeker een top vakantie!

We missen Aegean houses nu al:P

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.