Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

159 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Raymond,
27-1-2019

Genoten wat een vriendelijkheid, centrale ligging, ontbijt op en top voor elk wat wils. Lunchen en dineren in het hotel zeker een aanrader de keuken is fenomenaal.

heerlijk niet te kleinschalig gewoon goed. S'morgens lekker fitnessen en dan baantje trekken. Hop erop uit het eiland verkennen of naar het strand. En vaak gewoon lekker bij het zwembad zo relaxt en gezellig qua sfeer!

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastische vakantie op gezellig complex

S. Wolf,
8-8-2018

Gezellig klein appartementencomplex, met aupervriendelijk personeel. Er zijn vooral Nederlanders, maar ook Britten en Zweden. Ruime, wat gedateerd uitziende, kamers, maar wel, net als het gehele complex, superschoon. Prima bedden. Leuk zwembad. Goed ontbijt met voldoende keuze. Ook kun je 's avonds lekker en goedkoop eten in Aegean Houses. Ook is er een gezellige bar. Je kunt vlakbij fietsen huren. Naar Kos stad is het maar 15 min lopen, of 6 min fietsen. Vlakbij kun je uitstekend eten bij Mikes Taverne en (hek uit naar links na ca 250 meter), of bij Blue Phoenix (hek uit naar rechts, bij grote supermarkt naar links en dan op de hoek bij het strand). Op 20 meter afstand is er een klein supermarktje. De wifi is geweldig, echt overal op het complex bereik. Op ongeveer 400 meter is er een kiezelstrand, maar op 40 min fietsen ligt Tigaki en daar is een heel mooi zandstrand. Enige minpuntje was het handdoekje leggen al om 7 uur 's ochtends

Gereisd met partner in augustus 2018

Aegean Houses ligt op goede locatie, dichtbij centrum Kos stad. We hadden een ruim 2 K-appartement, aangepast voor mindervaliden, waaronder douche met beugels en zitje. Niets oubollig zoals sommigen opmerken, gewoon zoals touristenappartement in buitenland altijd is. Ontbijt ook zeer ruime keuze, niets te klagen. Geweldig aardig en voorkomend personeel, doen alles voor je. Hebben heerlijke vakantie gehad.

Enig minpuntje, de mensen die voor 4 personen menen acht bedjes te moeten reserveren met hun handdoekjes. Ronduit aso gedrag.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakanties.nl

De kamer 316 is de douche niet goed schoon .De douchekop is stuk en de doucheputje is verstopt.De stoelen op het terras zitten scheuren in totdat je er doorheen zakt.We komen hier voor de achtste keer en het verouderd hier.Heel jammer dat het niet bij gehouden wordt.

Gereisd met partner in mei 2018

Zeker een ruime voldoende

Bianca,
29-4-2018

Goed appartement voor redelijke prijs. Beetje gedateerd maar zeker functioneel. Personeel zeer welwillend,vriendelijk en netjes.

We hebben er 1 avond gegeten en het is niet duur en redelijk goed.

Bedden zijn erg hard maar ik heb, zoals andere reviews hebben aangeraden gelijk om een topper gevraagd en dit werd gelijke geregeld. Afstand naar de staf redelijk te lopen, ongeval 15 min, maar wij hebben toch de hele week een fiets gehuurd, het is tenslotte vakantie...

Kortom prima verblijf.

Gereisd met partner in april 2018

Eenmalig

Fam. Bakker,
24-10-2017

Appartementen zijn gedateerd maar wel goed onderhouden. Personeel is erg vriendelijk en er was voldoende plek bij het zwembad. Het enige grote minpunt vonden wij het ontbijt. Er was weinig keuze en bijvoorbeeld ook geen vers fruit. Het ontbijt zouden wij daarom niet adviseren.

Gereisd met partner in oktober 2017

Super familie hotel/appartementen.

Angeline,
7-10-2017

Zeer schoon, super vriendelijke en behulpzame mensen, lekker betaalbaar eten.

Harde matrassen, maar dit is persoonlijk. Gemeld bij de receptie en meteen met een topper verholpen!

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed! Lieve medewerkers, goede ligging.

Jan en Angelina,
30-9-2017

Het verblijf was goed, supervriendelijke medewerkers. Mooie tuin, deze is goed onderhouden.

De studio kamer die wij geboekt hadden sterk verouderd. Badkamer is toe aan een renovatie, zo ook het aircosysteem.

In onze eerste kamer maakte de airco een hoog piepend geluid, dit gemeld er werd direct actie ondernomen kregen een andere kamer aangeboden.

Fantastisch,

Ans van den Oosterkamp,
23-9-2017

Gewoon heerlijk thuiskomen, al 5 jaar, 2 keer per jaar, een fantastische plek met SUPER lieve mensen.

Tel de maanden al af tot volgend jaar Juni.

We komen zeker terug!

R.Kauffman,
16-9-2017

Het is heerlijk om hier de rust te ervaren en binnen 5 minuten per fiets zit je in het bruisende centrum van Kos.

De (Ebike)fietsen of scooters huur je voor een redelijke prijs aan de overkant.Wij kunnen geen minpuntje bedenken,alles iedere dag schoongemaakt en de kamers wellicht wat gedateerd maar voor ons meer dan goed ,lekkere douche met goede straal en goed op temperatuur,goede bedden en voldoende kasten.

Wij hebben alleen maar van de logies gebruik gemaakt maar voor mensen die het ontbijt willen gebruiken kan ik melden dat het de moeite waard is voor een redelijke prijs,en de bar zorgt voor een gezellig moment om zowel voor het eten of als voor het slapen gaan een lekker afzakkertje te halen.

Wij zijn de afgelopen jaren all-in resorts gewent maar dit bezoek aan Aegean houses heeft ons doen besluiten om dit vaker te doen,lekker je eigen gang kunnen gaan met alle mogelijkheden die er zijn om gebruik van te maken.

Aanrader is de strandtent"Artemis Heaven" ,gezellige muziek,betaalbaar en trendy,Top!!

We komen zeker terug!!!!!!!!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.