Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°11°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Houses voor je op een rij gezet:

Corendon

1 review over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Zeer gunstig gelegen

Carmen2812
18-6-2012

Leuke accomodatie voor stelletjes en gezinnen met kleine kinderen. De receptie komt somber over maar als je verder kijkt zie je een leuk appartementen complex. De sfeer is gezellig. Leuk zwembad en knusse kamers. Personeel is zeer klantvriendelijk.

Gereisd zakelijk in juni 2012

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.