Appartement Aegean Houses

Appartement Aegean Houses
8,6

39 tips over Appartement Aegean Houses

Els, 16-7-2018
Taverna Mike linksaf (dus niet naar centrum) heerlijk eten bij aardige mensen.
Robert, 21-6-2015
Ga ervan uit dat de bedjes iets harder zijn dan thuis en de haan van de buurman er elke dag weer veel zin in heeft !! hahaha
Dorien, 2-6-2015

De restaurants Efkalipty en Blue Phoenix, Old River en Istros in de directe omgeving zijn aan te raden. Casa della Pasta was matig.

Mylos is een beachbar en niet 'avonds open.

Als door Kos-Stad rijdt en de kustlijn blijft volgen kom je bij een jachthaven (dus verder dan haven in Kos-Stad centrum). Daar tref je iets betere koffie dan op de rest van het eiland.

Stap op de fiets naar Tigaki of rij door naar Marmari . Leuke rit, is goed te doen.

Neem kattensnoepjes mee en maak vele vriendjes. :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Houses voor je op een rij gezet:

Promat, 15-5-2015

Eten bij Taverna Mike; erg op kinderen gericht en goed eten.

Ga ook eens in Aegean Houses zelf eten. Wij deden dat de laatste avond voor we naar het vliegveld vertrokken en hadden spijt dat we niet eerder hier gegeten hadden. Prijzen hetzelfde als in de taverna's, zeer grote porties en heerlijke pizza!

rvanderstraaten, 5-5-2015
Restaurant Filarakia heeft Griekse kaart maar ook Nederlandse gerechten. Bediening is voornamelijk Nederlands, Eigenaren zijn Nederlands. Gezellig restaurant met veel Nederlanders en lekker eten.
rvanderstraaten, 5-5-2015

Bij Sophie's beach hebben wij lekker en goedkoop gegeten, eigenaar verbouwd zelf zijn groenten en producten worden vers gemaakt. Iets langer wachten maar erg lekker gegeten. Vriendelijke mensen.

Ook restaurant Alexandros in de straat achter de kerk in het centrum van Kos Stad is goed.

Strandtent Baltic's beach overslaan voor het eten, is erg vet en niet gaar.

rvanderstraaten, 5-5-2015
Fietsverhuurbedrijf aan de overkant van het complex is goed en niet duur. Fietsen zijn technisch in orde. Ook goede prijs voor autoverhuur.
Sterre van Dulmen, 7-10-2014
Blue Phoenix leuk om 's avonds te zitten met zeezicht. Restaurant tegenover grote supermarkt prima kwaliteit.
E. Verhoeven, 14-9-2014

Ga bij het complex rechtsaf en na 50 meter vind je een reisburo'tje aan je rechterhand (theokritios) Waar je bij Miranda (nederlands) dezelfde excursies als bij de reis organistaies kunt boeken tegen een veel voordeliger prijs (we zijn uiteindelijk nederlanders).

Of ga gewoon langs voor een praatje bij Miranda, ze kan je veel info geven over het eiland.

Roelof, 4-8-2014
De bedjes aan het zwembad zijn onderhand wel aan vervanging toe. Het lig-comfort kan zeker verbeterd worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Houses voor je op een rij gezet: