Appartement Aegean Houses ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. de Ronde

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!!

Fam. de Ronde,
1-9-2018

Wij zijn nu voor de 3e keer naar Aegean Houses gegaan en wat hebben we weer genoten van het heerlijke eiland Kos.

Aegean Houses ligt ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Kos, wat wij erg fijn vinden. Voor ons is de drukte opzoeken, als je daar zin in hebt, prettiger dan er hele tijd in te zitten.

Het personeel van Aegean Houses is fantastisch, van de schoonmaaksters tot de receptie. Vooral Amanda en Maria van de receptie en Mario van het restaurant zullen we niet vergeten. Deze mensen stellen echt alles in het werk om je een onbezorgde vakantie te geven.

Appartementen zijn erg schoon, worden dagelijks goed schoongemaakt.

Zwembad is prima.

Ontbijt hebben we niet gedaan bij Aegean Houses omdat er in de omgeving genoeg restaurantjes en supermarkten zijn.

Je kan er wel prima lunchen, bij een "dagje zwembad".

Met de fiets en Buggy (Moto Harley) het eiland verkend.

Aanrader wat restaurants betreft: Socrates, Old River en Istros.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018