Appartement Aegean Houses ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door S. Wolf

fantastische vakantie op gezellig complex

S. Wolf,
8-8-2018

Gezellig klein appartementencomplex, met aupervriendelijk personeel. Er zijn vooral Nederlanders, maar ook Britten en Zweden. Ruime, wat gedateerd uitziende, kamers, maar wel, net als het gehele complex, superschoon. Prima bedden. Leuk zwembad. Goed ontbijt met voldoende keuze. Ook kun je 's avonds lekker en goedkoop eten in Aegean Houses. Ook is er een gezellige bar. Je kunt vlakbij fietsen huren. Naar Kos stad is het maar 15 min lopen, of 6 min fietsen. Vlakbij kun je uitstekend eten bij Mikes Taverne en (hek uit naar links na ca 250 meter), of bij Blue Phoenix (hek uit naar rechts, bij grote supermarkt naar links en dan op de hoek bij het strand). Op 20 meter afstand is er een klein supermarktje. De wifi is geweldig, echt overal op het complex bereik. Op ongeveer 400 meter is er een kiezelstrand, maar op 40 min fietsen ligt Tigaki en daar is een heel mooi zandstrand. Enige minpuntje was het handdoekje leggen al om 7 uur 's ochtends

Gereisd met partner in augustus 2018