Appartement Aegean Houses

8,6

37 reacties Appartement Aegean Houses

oudere kinderen

Sil, 29-12-2016
Net vakantie geboekt voor begin aug 2017. Nu is mijn vraag of Aegean Houses ook leuk is voor voor meiden met de leeftijd van 12 en 16. Zijn er nog meer die deze periode gaan met kids in dezelfde leeftijd ??
11 reacties

Kinderzitje voor fiets

Promat, 6-3-2015
Kan je een kinderzitje voor achterop een fiets huren bij de fietsenverhuur?
2 reacties

Tweepersoons bed

Yolanda, 8-2-2015
Welk app. heeft een tweepersoons bed? En welk app. juist niet? Wij willen geen tweepersoonsbed, en zouden dit dan willen doorgeven.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Houses voor je op een rij gezet:

Wifi en zon op balkon

Yolanda, 8-2-2015
Is er ook wifi bereik in het appartement? En welk appartement heeft in de middag geen zon meer? Het is ons dan te heet.

Keuze app.

Adry , 12-12-2014
Waar kan ik een voorkeur aangeven voor een bepaald app??? Bij de reisorganisatie ..of... ???? Hellup. Thanks alvast voor het beantwoorden...en oja.... Is er BVN ??
2 reacties

Barstreet

ROSIE, 20-11-2014
Kan iemand mij vertellen hoe ver het van de barstreet ligt . Mijn zoon en vriend willen graag stappen ..

Ontbijt

Piet, 7-10-2014

Hallo,

Weet iemand de prijs voor dat lekkere ontbijt? En evt nog handige,leuke tips.

Wij gaan binnenkort .

Bedankt alvast, piet

Eind september

Marijke, 28-7-2014
Wie weet of eind september, begin oktober alles nog geopend is, zowel in aegean houses als op kos zelf.

Handdoekenservice

Sammy, 5-7-2014

Ik heb begrepen dat je met een borg dagelijks een schone handdoek kan gebruiken.

Zijn dit een beetje grote badlakens?

Hoor het graag van iemand die er kort gelden is geweest!

Bij voorbaat dank.

aquapark

ctdekoster, 14-6-2014

weet iemand of er in de buurt van dit appa complex ook nog meer te doen is vooral ook voor kids dan alleen winkelen of bij een restaurantje te zitten enz.

wij willen mischien ook wel eens een aquapark bezoeken ofzo zit er 1 of meerdere in de buurt?

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Houses voor je op een rij gezet: