Appartement Aegean Houses

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°6°
Appartement Aegean Houses
8,6

Omschrijving
Bij Aegean Houses Hotel op Kos verblijf je in ruime appartementen. Hier kun je goed eten voor een kleine prijs. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar op 400 meter ligt een kiezelstrand en er zijn ook zandstranden in de buurt. Het hotel is op loopafstand van de stad Kos.

367 reviews over Appartement Aegean Houses in het Nederlands

Raymond,
27-1-2019

Genoten wat een vriendelijkheid, centrale ligging, ontbijt op en top voor elk wat wils. Lunchen en dineren in het hotel zeker een aanrader de keuken is fenomenaal.

heerlijk niet te kleinschalig gewoon goed. S'morgens lekker fitnessen en dan baantje trekken. Hop erop uit het eiland verkennen of naar het strand. En vaak gewoon lekker bij het zwembad zo relaxt en gezellig qua sfeer!

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima hotel met fatsoenlijke appartementen. Alleen kamers op de bovenste verdieping hebben last van de aico units die op het dak staan. Bedden slapen goed, ontbijt is prima. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ligging is 500m buiten het centrum maar heel goed te bereiken met de fiets.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super plekje!

DinVal,
30-10-2018

Super plekje! Mooi appartement met aparte slaapkamer. We zaten net naast t zwembad, maar omdat het een klein complex is hebben we nooit last van drukte gehad. En ideaal met een kind. Kos is ook mooi, veel te zien!

Fiets huren is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vakanties.nl

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!!

Fam. de Ronde,
1-9-2018

Wij zijn nu voor de 3e keer naar Aegean Houses gegaan en wat hebben we weer genoten van het heerlijke eiland Kos.

Aegean Houses ligt ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Kos, wat wij erg fijn vinden. Voor ons is de drukte opzoeken, als je daar zin in hebt, prettiger dan er hele tijd in te zitten.

Het personeel van Aegean Houses is fantastisch, van de schoonmaaksters tot de receptie. Vooral Amanda en Maria van de receptie en Mario van het restaurant zullen we niet vergeten. Deze mensen stellen echt alles in het werk om je een onbezorgde vakantie te geven.

Appartementen zijn erg schoon, worden dagelijks goed schoongemaakt.

Zwembad is prima.

Ontbijt hebben we niet gedaan bij Aegean Houses omdat er in de omgeving genoeg restaurantjes en supermarkten zijn.

Je kan er wel prima lunchen, bij een "dagje zwembad".

Met de fiets en Buggy (Moto Harley) het eiland verkend.

Aanrader wat restaurants betreft: Socrates, Old River en Istros.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fantastische vakantie op gezellig complex

S. Wolf,
8-8-2018

Gezellig klein appartementencomplex, met aupervriendelijk personeel. Er zijn vooral Nederlanders, maar ook Britten en Zweden. Ruime, wat gedateerd uitziende, kamers, maar wel, net als het gehele complex, superschoon. Prima bedden. Leuk zwembad. Goed ontbijt met voldoende keuze. Ook kun je 's avonds lekker en goedkoop eten in Aegean Houses. Ook is er een gezellige bar. Je kunt vlakbij fietsen huren. Naar Kos stad is het maar 15 min lopen, of 6 min fietsen. Vlakbij kun je uitstekend eten bij Mikes Taverne en (hek uit naar links na ca 250 meter), of bij Blue Phoenix (hek uit naar rechts, bij grote supermarkt naar links en dan op de hoek bij het strand). Op 20 meter afstand is er een klein supermarktje. De wifi is geweldig, echt overal op het complex bereik. Op ongeveer 400 meter is er een kiezelstrand, maar op 40 min fietsen ligt Tigaki en daar is een heel mooi zandstrand. Enige minpuntje was het handdoekje leggen al om 7 uur 's ochtends

Gereisd met partner in augustus 2018

Top vakantie!

Jantine,
27-7-2018

Zeer warm welkom, we konden om half 1 gelijk ons appartement in wat erg fijn was. Personeel erg vriendelijk!! Appartement prima wat gedateerd maar verder niets op aan te merken. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak was prima. Kosstad 20 minuten lopen maar voor ons goed te doen! Kosstad is gezellig. In kosstad is Jumbo erg lekker vooral de gyros en mama Rosa een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Super goed en gezellig complex!

Alexa,
23-7-2018

Super complex met vriendelijk personeel. Niets was teveel gevraagd. Leuke appartementen met goede voorzieningen. Leuk zwembad. Gezellige bar. Kos stad/strand op loop/fiets afstand. Dagelijkse schoonmaak en handdoeken wissel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aegean Houses ligt op goede locatie, dichtbij centrum Kos stad. We hadden een ruim 2 K-appartement, aangepast voor mindervaliden, waaronder douche met beugels en zitje. Niets oubollig zoals sommigen opmerken, gewoon zoals touristenappartement in buitenland altijd is. Ontbijt ook zeer ruime keuze, niets te klagen. Geweldig aardig en voorkomend personeel, doen alles voor je. Hebben heerlijke vakantie gehad.

Enig minpuntje, de mensen die voor 4 personen menen acht bedjes te moeten reserveren met hun handdoekjes. Ronduit aso gedrag.

Gereisd met partner in juni 2018

De kamer 316 is de douche niet goed schoon .De douchekop is stuk en de doucheputje is verstopt.De stoelen op het terras zitten scheuren in totdat je er doorheen zakt.We komen hier voor de achtste keer en het verouderd hier.Heel jammer dat het niet bij gehouden wordt.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!!

Familie Jansen,
7-5-2018

Wat een ontzettend mooi appartementen complex. Schoon, netjes, en top personeel. Vlak bij het mooie stadshart van Kos-stad. We hebben intens genoten!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Houses in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.