Kos-Stad / Lambi e.o.

We hebben een aantal aanbieders voor Kos-Stad / Lambi e.o. voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Kos-Stad / Lambi e.o.

Neckermann

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Fantastisch!

Britt Gradin,
    20-3-2019

Ons hotel (Astron) lag aan de haven met uitzicht op de binnenkomende kleine vissersboten. Geweldig om tijdens het ontbijt te kijken naat de vissers(vrouwen) die de vangst van de ochtend aan kleine stalletjes stonden schoonmaken en verkopen. Na het ontbijt was het maar heel even wandelen en we zaten in het centrum van Kos met allemaal winkeltjes en restaurantjes, en het strand is ook op loopafstand. En in april naar Kos gaan is geweldig, niet te warm (gemiddeld 24 graden) en de touristenseizoen is nog niet op volle gang. Voor de strandliefhebbers een klein minpunt misschien - niet alle strandtenten waren open, wij kwamen aan 12 april en ze waren volop bezig met alles klaarmaken voor de opening, zo ik denk dat een week later alles weer draaide. Maar voor ons geen punt, er waren strandtenten genoeg. Echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in april 2018

Niet weer

Annemarie,
    26-11-2018

De stranden aan de noordkant zijn heel smal en hebben kiezels ipv zand. Er loopt een fietspad langs de kust, dus zo kun je je gemakkelijk verplaatsen. Dit fietspad loopt op sommige plekken ook vlak langs de strandbedjes.... Kos stad is behoorlijk toeristisch, vooral veel Engelsen gezien. Helaas ook veel te veel ontbloot bovenlijf gezien.... Verder weinig bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in september 2018

Gezellige stad

C. Korterink,
    22-11-2018

Leuk eiland en leuke stad. Hoewel Kos niet enorm groot is zijn er verschillende activiteiten te doen. Ga mee op een cruise, fiets of reis per auto over het eiland of gewoon een lekker dagje snorkelen en zonnen. De stranden in Kos stad vielen mij tegen een paar dorpjes of kilometers verder en je vindt daar mooiere en vooral rustigere stranden. Kos stad is in de avonduren wel ontzettend gezellig lekker terrassen en je wordt van alle kanten vermaakt!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch vakantieland!

Vliem,
    21-11-2018

Fantastisch eiland, de mensen hier zijn ook heel aardig en willen je graag helpen. Heerlijk warm, mooie stranden en je kunt er onwijs lekker eten. Ook veel uitstapjes, bezienswaardigheden en plekjes die je kunt bezoeken door de vele mogelijkheden die geboden worden. In één woord "Fantastisch". Een van mijn leukste vakanties tot nu toe, een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastich

Demi van Culenborg,
    16-11-2018

Erg leuke stad, hele mooie plekken en heerlijke restaurantjes!

Wel een afrader: huur GEEN scooter! Kies voor een auto of iets dergelijks, alleen slechte wegen en erg onvoorzichtig verkeer, daardoor een ernstig ongeluk gehad en 4 weken in het ziekenhuis daar gelegen. Ga lekker te voet, met de taxi of huur en auto!

Mega mooie omgeving, leuke clubs/bars om uit te gaan en heerlijke knusse restaurantjes, heerlijk eten voor weinig!

Gereisd met partner in mei 2018
Kos-Stad / Lambi e.o. scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2238 reviews