Tijdelijk €25 aanbetaling

Kefalos Bay Residence

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Kefalos Bay Residence voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 88 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

88 Reviews over Kefalos Bay Residence

• 10Peter11-06-2019

Héérlijk!

Zalig genieten. Uiterst rustig met uniek kader.

• 10Selma & Michiel06-06-2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Rustige en zeer mooie locatie, met een werkelijk prachtig uitzicht ! Vervoermiddel is aan te bevelen, dit om het eiland te ontdekken. Mooie strandjes in de buurt, maar om een ander eiland te bezoeken als dag tour is ook de moeite waard. Kalymnos en Nisyros. De gastheren Costas & lionel zullen al het mogelijke doen om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

• 10Johan en Krista15-08-2016

Terug in het Paradijs

Dit jaar zijn wij voor de achtste keer op vakantie geweest naar ons lievelingsplekje : Kefelos Bay Residence, en dit in combinatie met een weekje Leros Zelfs na acht jaar geraken wij niet uitgekeken op Kefalos Bay Residence.... , twee weken genoten van de rust die deze residentie uitstraalt, de prachtige tuin, het enorm leuke zwembad..., en vooral de aangename eigenaars die altijd voor je klaar staan. Ook dit jaar, stond dankzij de hulp van Kostas, de huurwagen al klaar aan de luchthaven... We hebben terug een pracht van een vakantie gehad, en natuurlijk gaan we volgend jaar terug : het wordt dan : een weekje Astypalaia en twee weken Kefalos Bay Residence...... Dit is ook het leuke aan Kos, vanop de luchthaven of vanuit de haven kan men perfect de eilanden in de buurt bezoeken

• 10Marcel 16-06-2014

Paradijs op Kos!

Net terug van een week bij van Kefalos, Konstantinos and Lionel. We hebben heerlijke vakantie gehad. Je komt werkelijk niets te kort in je appartement. Aan alles is gedacht, voor als je wilt koken is ook alles aanwezig in de keuken. Elke 2 dagen schone handdoeken, handdoeken voor het zwembad. Het appartement was bij aankomst brandschoon, en Cristina houdt ook nog bij gedurende je verblijf. Het uitzicht is werkelijk adembenemend. De tuin is fantastisch. Je hoeft niet weg, je kunt heerlijk tot rust komen aan het zwembad op de goede ligbedden, ruimte en schaduw genoeg. Autohuur gaat erg soepel, goed geregeld door Konstantinos, geen gedoe met papieren op het vliegveld. Konstantinos heeft veel tips voor dagtrips en weet bij welke restaurants je kunt gaan eten. Dat maakt je bezoek aan Kos ook waardevol, want we vonden op Kos de Griekse sfeer wel erg verdrongen door het toerisme. Als je naar Kos gaat is dit De plek!

• 10Gera Hartog15-06-2014

Paradijsje op Kos!

Fantastische locatie met twee charmante, uitstekende gastheren. Goede restaurants in de buurt en met een auto (die klaar staat op de luchthaven) kom je bijna overal. De rust en de veranderende kleuren van de zee: om nog stiller te worden. Kortom, we hebben genoten: mijn man en ik en onze vrienden. We gaan weer terug!

• 10Michiel & Selma Simons04-06-2014

Fantastische plek!

Ontzettend mooi uitzicht op de baai van Kefalos. Vriendelijke gastheren en mooie accommodatie, en schoon! Mooie stranden en met vervoer is er veel te zien. Verschillende restaurants met goede keuken. Wij genieten van deze vakantie en komen graag volgend jaar weer terug. Bekijk de website.

• 10Giancarla21-10-2013

Nel blu dipinto di blu

Nel blu dipinto di blu dice una famosissima canzone,ecco questo e' Kefalis bay Residence . Tre piccole unita' posizionate sopra la baia,cicondate da un magnifico giardino di agave,rose,gerani,bouganville ed altre varieta di piante.Costas ed Lionel,persone magnifiche,ti fanno sentire come a casa tua anche se e' la prima volta che ti vedono,I loro aperitivi di benvenuto sono cosi' famigliari che ti sembra di ritrovare dei vecchi amici. Con la loro discrezione ti seguono e sono pronti a soddisfare qualsiasi tua esigenza.Le locations sono dotate di tutti i comforts (MIcroonde.forno,bollitore ,macchina caffe' espresso wi fi ...).Bellissima piscina (anche per nuoto controcorrente )attrezzata con lettini ed ombrelloni."Grazie di esistere" canta Eros Ramazzotti e lo dico anch'io

• 10Hildegund und Detlev12-10-2013

Urlaub der Superlative

Wir haben erneut einen Urlaub der Superlative bei Costas und Lionel vebracht. Inmitten der wunderschönen Gartenanlage haben wir in völliger Ruhe die grandiose Aussicht in vollen Zügen genossen. Die architektonisch besonders gelungene Anlage mit dem schönen Swimmingpool begeistert uns jedes Jahr aufs Neue. Dazu die herzliche und natürliche Gastfreundschaft von Costas und Lionel - gelungener kann ein Urlaub nicht sein.

• 10Rene01-07-2013

Fantastisch relaxen

Het is en blijft een paradijs op aarde. Niet alleen de ligging die echt goddelijk is, maar ook de gastvrijheid, de service, de vriendelijkheid, de appartementen, de rust en ga zo maar door. De 4 appartementen ( in 2 blokken van 2 ) liggen in een geweldig goed onderhouden tuin met zwembad die helemaal in het landschap opgaat.. Fitness doe je natuurlijk in de open lucht met een grote variatie aan toestellen en ook nu weer geniet je van dat fantastische uitzicht. De appartementen zijn volledig ingericht en Wifi is gratis. De rit vanaf het vliegveld naar Kefalosbay Residence duurt ca. 20 minuten.Wil je in je vakantie lekker relaxen, lekker eten bij Castello in het dorp, verschillende bezienswaardigheden bezoeken en de drukte opzoeken in Kos Stad dan is Kefalosbay Residence the place to be. Costas en Lionel zullen je altijd helpen met vragen omdat zij fantastische gastheren zijn die er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk te maken.

• 10dddubbeld18-06-2013

Dit is thuis komen!

We hebben de overtreffende trap al gebruikt in onze eerdere beoordelingen over KefalosBay Residence op Kos. Het blijft zo en jeetje, wat is het daar weer lekker vertoeven (6 t/m 16 juni 2013). Alle vier de appartementen op deze mooie plek nabij Kefalos zijn van alle gemakken voorzien. Met name de fijne en ruime douche/ligbad met een hoge douche waar lange mensen (zoals wij) in passen waarderen wij zeer. En…. het adembenemende uitzicht vanaf ons balkon. Na een dagje weggeweest te zijn is het echt ‘thuiskomen’ in het appartement. Tijdens onze ontmoeting met gasten die al 23 jaar op vakantie gaan naar Griekenland vroegen wij deze mensen wat voor hen nu de mooiste plek was van alle plekken waar ze geweest waren. Ze noemden zonder twijfel KefalosBay Residence. Ons enthousiasme over de ontzettend gastvrije gastheren Lionel en Costas en hun schitterende accommodatie werd hiermee nog eens bevestigd.

Appartement Kefalos Bay Residence info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    P.O. box 209, 85301