Appartement Kefalos Bay Residence

10Fenomenaal

Griekenland, Kos, Kefalos

10Fenomenaal

• 8.3Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalos Bay Residence voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

88 reviews over Appartement Kefalos Bay Residence

• 2019
    10Peter11-06-2019

Héérlijk!

Zalig genieten. Uiterst rustig met uniek kader.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10Selma & Michiel06-06-2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Rustige en zeer mooie locatie, met een werkelijk prachtig uitzicht ! Vervoermiddel is aan te bevelen, dit om het eiland te ontdekken. Mooie strandjes in de buurt, maar om een ander eiland te bezoeken als dag tour is ook de moeite waard. Kalymnos en Nisyros. De gastheren Costas & lionel zullen al het mogelijke doen om u een geslaagde vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Johan en Krista15-08-2016

Terug in het Paradijs

Dit jaar zijn wij voor de achtste keer op vakantie geweest naar ons lievelingsplekje : Kefelos Bay Residence, en dit in combinatie met een weekje Leros Zelfs na acht jaar geraken wij niet uitgekeken op Kefalos Bay Residence.... , twee weken genoten van de rust die deze residentie uitstraalt, de prachtige tuin, het enorm leuke zwembad..., en vooral de aangename eigenaars die altijd voor je klaar staan. Ook dit jaar, stond dankzij de hulp van Kostas, de huurwagen al klaar aan de luchthaven... We hebben terug een pracht van een vakantie gehad, en natuurlijk gaan we volgend jaar terug : het wordt dan : een weekje Astypalaia en twee weken Kefalos Bay Residence...... Dit is ook het leuke aan Kos, vanop de luchthaven of vanuit de haven kan men perfect de eilanden in de buurt bezoeken

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Marcel 16-06-2014

Paradijs op Kos!

Net terug van een week bij van Kefalos, Konstantinos and Lionel. We hebben heerlijke vakantie gehad. Je komt werkelijk niets te kort in je appartement. Aan alles is gedacht, voor als je wilt koken is ook alles aanwezig in de keuken. Elke 2 dagen schone handdoeken, handdoeken voor het zwembad. Het appartement was bij aankomst brandschoon, en Cristina houdt ook nog bij gedurende je verblijf. Het uitzicht is werkelijk adembenemend. De tuin is fantastisch. Je hoeft niet weg, je kunt heerlijk tot rust komen aan het zwembad op de goede ligbedden, ruimte en schaduw genoeg. Autohuur gaat erg soepel, goed geregeld door Konstantinos, geen gedoe met papieren op het vliegveld. Konstantinos heeft veel tips voor dagtrips en weet bij welke restaurants je kunt gaan eten. Dat maakt je bezoek aan Kos ook waardevol, want we vonden op Kos de Griekse sfeer wel erg verdrongen door het toerisme. Als je naar Kos gaat is dit De plek!

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Gera Hartog15-06-2014

Paradijsje op Kos!

Fantastische locatie met twee charmante, uitstekende gastheren. Goede restaurants in de buurt en met een auto (die klaar staat op de luchthaven) kom je bijna overal. De rust en de veranderende kleuren van de zee: om nog stiller te worden. Kortom, we hebben genoten: mijn man en ik en onze vrienden. We gaan weer terug!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Michiel & Selma Simons04-06-2014

Fantastische plek!

Ontzettend mooi uitzicht op de baai van Kefalos. Vriendelijke gastheren en mooie accommodatie, en schoon! Mooie stranden en met vervoer is er veel te zien. Verschillende restaurants met goede keuken. Wij genieten van deze vakantie en komen graag volgend jaar weer terug. Bekijk de website.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Rene01-07-2013

Fantastisch relaxen

Het is en blijft een paradijs op aarde. Niet alleen de ligging die echt goddelijk is, maar ook de gastvrijheid, de service, de vriendelijkheid, de appartementen, de rust en ga zo maar door. De 4 appartementen ( in 2 blokken van 2 ) liggen in een geweldig goed onderhouden tuin met zwembad die helemaal in het landschap opgaat.. Fitness doe je natuurlijk in de open lucht met een grote variatie aan toestellen en ook nu weer geniet je van dat fantastische uitzicht. De appartementen zijn volledig ingericht en Wifi is gratis. De rit vanaf het vliegveld naar Kefalosbay Residence duurt ca. 20 minuten.Wil je in je vakantie lekker relaxen, lekker eten bij Castello in het dorp, verschillende bezienswaardigheden bezoeken en de drukte opzoeken in Kos Stad dan is Kefalosbay Residence the place to be. Costas en Lionel zullen je altijd helpen met vragen omdat zij fantastische gastheren zijn die er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk te maken.

Gereisd in juni 2013

• 10dddubbeld18-06-2013

Dit is thuis komen!

We hebben de overtreffende trap al gebruikt in onze eerdere beoordelingen over KefalosBay Residence op Kos. Het blijft zo en jeetje, wat is het daar weer lekker vertoeven (6 t/m 16 juni 2013). Alle vier de appartementen op deze mooie plek nabij Kefalos zijn van alle gemakken voorzien. Met name de fijne en ruime douche/ligbad met een hoge douche waar lange mensen (zoals wij) in passen waarderen wij zeer. En…. het adembenemende uitzicht vanaf ons balkon. Na een dagje weggeweest te zijn is het echt ‘thuiskomen’ in het appartement. Tijdens onze ontmoeting met gasten die al 23 jaar op vakantie gaan naar Griekenland vroegen wij deze mensen wat voor hen nu de mooiste plek was van alle plekken waar ze geweest waren. Ze noemden zonder twijfel KefalosBay Residence. Ons enthousiasme over de ontzettend gastvrije gastheren Lionel en Costas en hun schitterende accommodatie werd hiermee nog eens bevestigd.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Michiel & Selma Simons20-05-2013

Fantastische plek

Dit jaar voor de 5e keer naar deze toplocatie geweest. Wij ervaren deze plek nog steeds als een droom locatie. Het voelt voor ons als thuis komen. Erg schone frisse appartementen met een mooi zwembad. Alles wat op de website getoond en omschreven wordt, is in de werkelijkheid ook echt zo. In een woord fantastisch! Je kunt hier heerlijk relaxen en ook de drukte/gezelligheid opzoeken. vervoer is wel noodzakelijk.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Dick van der Laan20-10-2012

Als koning in Griekenland

Geweldig mooi plekje, met een schitterend uitzicht op de baai van Kefalos, waaraan we direct ons hart hebben verloren. Costas en Lionel zijn fantastische gastheren, voor wie niets te veel is. Het complex is heel ruim opgezet, 4 appartementen met heel veel groen er omheen en een verrukkelijk zwembad, Als ik dan toch iets moet zoeken: jammer dat er geen douche bij het zwembad is. Wij hadden appartement Apelis, mooi ruim voor 2 personen. De inrichting is prima, voor Griekse begrippen, Cristina verzorgt de schoonmaak en om de 2 dagen is er een handdoekwissel. Uitstekend!! Graag geheim houden dit adres! alleen voor de echte liefhebber!

Gereisd met partner in oktober 2012

7 tips over Appartement Kefalos Bay Residence

• Michiel & Selma Simons, 04-06-2014

Aan te bevelen Restaurant Kampos . Zonsondergang bij Restaurant Agios Theologis, echte aanrader 8 km. rijden en goed eten.

• Rene, 01-07-2013

Niet voor kinderen geschikt.

• Michiel & Selma Simons, 20-05-2013

restaurant Theologos en restaurant Kampos met zijn griekse traditionele keuken vinden wij een echte aanrader.

1 vraag over Appartement Kefalos Bay Residence

• sinjavandrunen, 28-09-2010

waar boeken?

hallo, waar kun je dit boeken heb zitten kijken maar kan geen reisorganisatie vinden die dit heeft.... wie kan me helpen? ziet er erg indrukwekkend uit dus zou er graag een keer naar toe gaan... alvast bedankt. grt sinja van drunen

getz2000, 29-01-2011

Hallo Sinja,

ik kom al jaren op kos kardamena ( hotel mikri poli, bleu domes ) mijn vraag is, bij welke reis organisatie kan ik deze paradijs op aarde boeken.

mvg jan en linda krebber

diana, 14-06-2011

Wij hebben hier net een vakantie naar toe geboekt via arke.

Succes

C.Voogd, 27-01-2011

Goedemorgen Sinja ook ik kan geen organisatie vinden die deze accomodatie aanbiedt. Weet jij al meer, ik hoor graag van je, met vr.gr. Kikky

sinjavandrunen, 27-01-2011

hoi kikky, nee helaas, nog niets gevonden, maar afwachten op andere reacties.

grt sinja

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin