Hotel Blue Lagoon Village

Hotel Blue Lagoon Village
8,9

38 tips over Hotel Blue Lagoon Village

floor, 8-6-2015
Het strand Agios Stefanos in Kefalos. Lekker rustig en mooi strand om te snorkelen. Het eiland wat hier in de baai ligt is erg leuk om naartoe te zwemmen.
Hein, 2-6-2015
De Spa sprong er wat ons betreft bovenuit. Een massage of andere behandeling daar is een aanrader: mooi gebouw, kwalitatief goed en uitzonderlijk klantgerichte medewerkers.
Patricia, 27-5-2015
Huur een wagen voor een dag, en rij wat rond. Je zal veel zien. Goedkoopste kost 45 euro, gps heb je niet nodig. Wagens te vinden net buiten hotel op grondgebied van het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Lagoon Village voor je op een rij gezet:

GreetUrkens , 12-5-2015

Zeker geen kamer boeken id. buurt vh theater. Heel veel lawaai! Of je moest daar van houden natuurlijk :-)

Minpuntje: kinderopvang voor geen thompson reizigers (exUK) is een beetje "ongeorganiseerd". Ih weekend en op woensdag geen opvang en alles is erg onduidelijk. (Opvanguren-dagen-lokatie) het was pas op het einde van onze week dat er wat duidelijkheid in kwam. Maar de kinderen hebben zich reuze geamuseerd!

Danny Damen, 5-10-2014
Als je wilt relaxen en toch 1 of 2 dagen iets wilt ondernemen dan is dit een zeer geschikt hotel/complex.
Mer, 26-9-2014

Als je zonder kinderen en voor de ontspanning gaat, vraag bij het boeken om een kamer in het rustige gedeelte: het ochtendprogramma voor kinderen begint al rond 11.00 uur bij het Activity zwembad en het avondprogramma in het theater begint om 19.00 tot 23.00 uur.

Wandelen is no-go: omgeving is erg bergachtig en het resort zit redelijk afgelegen, ongeveer 40-45 min van Kos-stad af.

Neem je duikbril en snorkel mee voor de visjes bij de o.a. de steiger.

aomm, 21-9-2014
Heel afgelegen en om er weg te gaan een lange stijle weg. Verder niets in de buurt. Niet in afdeling 7 met jonge kinderen, veel geluids lawaai van het theater van 19.30 tot ongeveer 22.30. Ook bij het activiteiten bad van10.00 tot 16.30 het nodige gedreun. Verder een aanrader
dickdebarse, 19-8-2014

- Boek geen kamer in de nabijheid van het theater (geluidsoverlast !)

- Busverbinding van hotel naar Kos - Stad is marginaal (1x per dag. Heenreis : 09.30 uur. Terugreis 14.30 uur.) Dit mag, gelet op de service, wat ons betreft meer. Taxi is duur. Enkele rit : Hotel naar Kos - Stad (45 km) € 50,--.

- Voor jongeren : Weinig vertier in verband met de ligging van het hotel (ingebouwd tussen een heuvelketen)

Laurens, 19-7-2014
Probeer zeker de all in restaurants a la carte. Aan te raden, zeker het Italiaans restaurant. Voor de Adults Only koppels: kies een swim-up kamer. U zult het u zeker nooit beklagen!
AnneTerpstra, 19-5-2014

- auto huren (Zia is een mooi dorpje)

- ze zeggen dat Kos het fietsland is, maar weinig fietspaden gezien.