Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°23°
8,8

Verblijf in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos. Voor zowel kinderen als volwassenen is er vermaak met het zwembad, het strand, verschillende watersporten en de Armonia Spa met een beauty salon. Eten kan goed in en rondom het hotel. Aan te raden is een auto te huren, zodat je Kos goed kunt verkennen. Een aanrader is het dorpje Zia..

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Lagoon Village voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Blue Lagoon Village in het Nederlands

Heerlijk, relaxen !!!!

Miranda Lafeber-Bazendijk
9-8-2019

Heerlijk hotel, personeel super vriendelijk, redelijk groot maar met de karretjes rijden ze je overal heen. Eten restaurants was heerlijk, alleen jammer dat de heren in lange broek moeten, en nette korte broek moet wat ons betreft ook kunnen. Je kon de drukte opzoeken maar ook genoeg lekkere plekjes om neer te ploffen. Tip neem knijpers mee want toen wij er waren was er lekker veel wind. Nadeel, geen klein rekje buiten om te spullen te drogen. Idd rondom hotel weinig te doen. Wij hebben een auto gehuurd. Zia is echt een super mooi plaatsje waar je in de avond een keer heen moet.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!!

Jill
25-7-2019

We hadden Blue Lagoon Resort geboekt. Maar zijn worden overgeplaatst naar dit hotel omdat het Resort heel erg tegenviel. Hier hebben we echt een top vakantie gehad. Mooie ruime kamers. Heel schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. Badhandoekenservice is ook top geregeld. Vriendelijk personeel en een geweldig animatie team. In de avond altijd wat te beleven. Van mini disco tot live muziek. Eten was meer dan prima en genoeg keuze voor iedereen. Als ik één nadeel moet opnoemen is dat er rondom niet veel te doen is. Je zit dan wel weer heel dicht bij de airport. Paradise beach is zeker de moeite waard! Hele relaxte sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Top resort

Benny
19-7-2019

Blue Lagoon Village ligt bij Kefalos. Het omliggende terrein is heuvelachtig en hierdoor zijn er wat bergjes of trappen te trotseren in het resort, afhankelijk van de ligging van het huisje. Echter, je kan de receptie bellen en dan word je opgepikt door een golfkarretje en naar de plaats van bestemming gereden, de wachttijd is minimaal. Wij hadden een swim up huisje. Dit was echt genieten. Waterplezier in de achtertuin in alle rust. De zwembaden zijn goed onderhouden. Tevens zijn er 3 grote zwembaden op het resort, met genoeg ligbedjes dus reserveren hoeft niet. Ook is er een klein waterpark met glijbanen(gratis). Er zijn genoeg restaurants en de kwaliteit is goed. Tip: reserveer op de eerste dag alvast voor de a la carte restaurants. De kamer was ruim, goed onderhouden en zeer schoon. Enige minpunt is dat er rondom het park geen boulevard of winkeltjes zijn dus een auto huren of met de bus is noodzakelijk als je ergens naartoe wilt.

Preisdaler

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Angelique
9-7-2019

Top resort, erg vriendelijk en wij komen zeker weer terug. Alle faciliteiten zijn aanwezig, de kamers zijn ruim en schoon. Ook zeker kindvriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Cynthia
26-6-2019

Een mooie accomodatie in een rustige omgeving. Kamers en eten waren meer dan prima!

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer.

Daniël Kortland
23-5-2019

Het ligt zeer afgelegen en het strand is erg smerig.

Gereisd Met partner in mei 2019
The Hotel Management, Sales Executive, 29-5-2019

Dear Mr. Daniël,

Thank you for choosing Blue Lagoon Village for your holidays and for taking the time to post your experience.

We are sorry to read that the location of the resort was not ideal for you, but please note that on our website we clearly mention the location of the hotel and the distances to the center or neighbor villages.

Please be advised that the beach is cleaned on a daily basis, but due to strong winds, for example seagrass comes out from the sea, which is difficult to remove.

Once again we thank you for your comments and we hope to welcome you back in one of our hotels.

Yours Sincerely,

Fantastisch hotel

M.Roth
31-10-2018

Als je eens echt wilt genieten met z'n tweeën of met je gezin dan moet je hier eens geweest zijn !! Wat een super de luxe hotel met vriendelijk personeel en een prachtig zwembad + strand . Je zal je hier niet zo snel vervelen want er is genoeg in het hotel te doen maar ook als je een excursie wilt gaan doen is er ruime keuze . Het eten was uit de kunst zo lekker je kon in het restaurant zelf eten of je kon reserveren uit de 5 andere restaurants die rondom het hotel waren , kortom ik raad jullie dit hotel zeker aan als je eens lekker op vakantie wil , want wij komen er zeker nog eens terug !!

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig!

Vannessa Van rijn
18-10-2018

Wat een zalig Resort! Aan niets ontbreekt het zich .diverse verschillende restaurants heerlijk allemaal. Entertaining ook geweldig .ik had het via de foto,s online nooit uitgekozen maar door persoonlijk reisadvies toch gedaan .en hier gaan wij nog wel een keer heen . Het zwembad water zou iets warmer mogen van mij, maar eenmaal door....prima vertoeven .

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons nooit meer

Astrid Edgcumbe
17-10-2018

Hotel zelf was heel mooi maar heel heel veel kinderen en zuipende ouders en het eten was niet goed te koud of niet goed bij gevuld. Zwembaden zijn ijs koud s avonds niets te doen je krijgt geen gevoel of je in griekenland zit heel jammer want hotel zelf is heel mooi

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Marika, Sales Executive, 30-10-2018

Dear Mrs. Edgcumbe,

Thank you for taking the time to share your comments and for choosing to stay with us for your holidays. We are sorry to hear that you are not satisfied with your holidays and that we didn’t manage to meet your expectations. Please be advised that the hotel is a family hotel with many facilities for children, but offers also rooms which have more privacy and facilities that are only for adults, for example the spa area. Kindly be advised that the buffet keeps the food warm with a bain-marie in order to heat the food gently from underneath, but not to keep on cooking it after it has been delivered. Also, the food is replenished regularly in order to serve it warm. We thank you for your comments and once again we are sorry that you were not entirely pleased with your stay.

We wish you a good upcoming winter.

Super!

D Gerritsen
30-9-2018

Super vakantie gehad de afgelopen dagen, in een familie kamer met zeezicht. Het personeel is erg vriendelijk, super! Ook zijn ze erg leuk met kinderen. Ze houden alles netjes schoon. Goede service, niks is teveel gevraagd. Onze waterkoker deed het niet (flesje maken voor de baby), 1 belletje naar de receptie en er werd een nieuwe gebracht.

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd, hierbij is Zia bezoeken zeker een aanrader. Zia staat bekend om z'n mooie zonsondergang.

Helaas zijn de tegels bij het zwembad wel wat glibberig. Voorzichtig aandoen daar dus.

Wij vonden dit resort zeker een aanrader! Heerlijke tijd gehad. Ps; ga een avondje eten bij de Chinees op t resort, heerlijk gegeten daar.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Sushi, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.