Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°12°

Omschrijving
Verblijf in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos. Voor zowel kinderen als volwassenen is er vermaak met het zwembad, het strand, verschillende watersporten en de Armonia Spa met een beauty salon. Eten kan goed in en rondom het hotel. Aan te raden is een auto te huren, zodat je Kos goed kunt verkennen. Een aanrader is het dorpje Zia..

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Lagoon Village voor je op een rij gezet:

234 reviews over Hotel Blue Lagoon Village in het Nederlands

Fantastisch hotel

M.Roth,
31-10-2018

Als je eens echt wilt genieten met z'n tweeën of met je gezin dan moet je hier eens geweest zijn !! Wat een super de luxe hotel met vriendelijk personeel en een prachtig zwembad + strand . Je zal je hier niet zo snel vervelen want er is genoeg in het hotel te doen maar ook als je een excursie wilt gaan doen is er ruime keuze . Het eten was uit de kunst zo lekker je kon in het restaurant zelf eten of je kon reserveren uit de 5 andere restaurants die rondom het hotel waren , kortom ik raad jullie dit hotel zeker aan als je eens lekker op vakantie wil , want wij komen er zeker nog eens terug !!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Vannessa Van rijn,
18-10-2018

Wat een zalig Resort! Aan niets ontbreekt het zich .diverse verschillende restaurants heerlijk allemaal. Entertaining ook geweldig .ik had het via de foto,s online nooit uitgekozen maar door persoonlijk reisadvies toch gedaan .en hier gaan wij nog wel een keer heen .

Het zwembad water zou iets warmer mogen van mij, maar eenmaal door....prima vertoeven .

Voor ons nooit meer

Astrid Edgcumbe,
17-10-2018

Hotel zelf was heel mooi maar heel heel veel kinderen en zuipende ouders en het eten was niet goed te koud of niet goed bij gevuld. Zwembaden zijn ijs koud s avonds niets te doen je krijgt geen gevoel of je in griekenland zit heel jammer want hotel zelf is heel mooi

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Marika, Sales Executive, 30-10-2018

Dear Mrs. Edgcumbe,

Thank you for taking the time to share your comments and for choosing to stay with us for your holidays.

We are sorry to hear that you are not satisfied with your holidays and that we didn’t manage to meet your expectations. Please be advised that the hotel is a family hotel with many facilities for children, but offers also rooms which have more privacy and facilities that are only for adults, for example the spa area.

Kindly be advised that the buffet keeps the food warm with a bain-marie in order to heat the food gently from underneath, but not to keep on cooking it after it has been delivered. Also, the food is replenished regularly in order to serve it warm.

We thank you for your comments and once again we are sorry that you were not entirely pleased with your stay.

We wish you a good upcoming winter.

Super!

D Gerritsen,
30-9-2018

Super vakantie gehad de afgelopen dagen, in een familie kamer met zeezicht.

Het personeel is erg vriendelijk, super! Ook zijn ze erg leuk met kinderen. Ze houden alles netjes schoon. Goede service, niks is teveel gevraagd. Onze waterkoker deed het niet (flesje maken voor de baby), 1 belletje naar de receptie en er werd een nieuwe gebracht.

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd, hierbij is Zia bezoeken zeker een aanrader. Zia staat bekend om z'n mooie zonsondergang.

Helaas zijn de tegels bij het zwembad wel wat glibberig. Voorzichtig aandoen daar dus.

Wij vonden dit resort zeker een aanrader!

Heerlijke tijd gehad. Ps; ga een avondje eten bij de Chinees op t resort, heerlijk gegeten daar.

Fantastisch en genoten!

Kelly Rossel-Vlielander,
21-9-2018

We zijn net terug van vakantie en we hebben heerlijk genoten. Bij binnenkomst staat er gelijk een golfkarretje om je naar de kamer te brengen. 1 keer deed het kaartje van de kamer niet, belletje naar de receptie en weer direct opgelost. De zwembaden zijn groot maar wel koud, maar eenmaal door is het heerlijk. Het peuterbad is groot zat. Het waterpark is ook fantastisch en gebruik gemaakt van golfkarretje. Ideaal. Ondanks de drukte toch altijd plek op een ligbedje. De kamer was echt super mooi en ruim. We hadden een junior suite met jacuzzi. Echt heerlijk. Een minpunt was dat er niet werd gedweild in de kamer, maar we hadden er geen hinder van. Wat wel een nadeel is, we zaten dichtbij theater. Erg gehorig en het geluid was erg hard. Mijn zoontje vond het fantastisch. Dus voor ons was het niet erg met slapen. Maar voor kleinere kinderen geen aanrader. Eten was standaard. Goed drinken en zelfs de speeltuin was leuk. Top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Janine,
20-8-2018

Dit is een veelzijdig en groot complex. Het doet zijn naam Village zeker eer aan. Erg fijn zijn op momenten dan ook de golfkarretjes vanwege de afstand maar ook omdat hotel tegen een berg ligt.

Er zijn meerdere baden. Het activiteitenbad is echt heel druk en de bedjes zijn al vroeg vol (ook al voor het ontbijt handdoekje gelegd en wij hebben niet gezien dat dit wordt tegen gegaan door personeel). Richting strand is nog een groot bad met beperkt aantal ligbedjes maar je kunt er ook voor kiezen om de bedjes op het zand (tussen strand en bad) te gebruiken. Een stuk verderop (in de buurt van het main restaurant en de swim-up-kamers) ligt een rustiger bad met poolbar en bediening aan je bedje. Hier kun je na je ontbijt nog wel vrije bedjes treffen. Het strand is mooi, maar er liggen eerst stenen die je moet trotseren voordat je in zee kunt zwemmen. Ook is er een steiger. Personeel is top. Eten gevarieerd maar niet super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed vorig jaar was het top

Cliff,
26-5-2018

4de keer dit resort gehad mensen waren wederom vriendelijk en het eten was prima.

Wel zagen wij dat er veel is veranderd zo was het vorige jaar Family life resort.

Dit hadden wij voor dit jaar ook geboekt maar helaas niets is minder waar dit is het niet meer.

Hierdoor nog maar weinig vermaak op de dag voor de kids. In de avond is het ook niet meer wat het was. De shows vorige jaar waren echt heel erg goed en dit jaar zijn we maar weg gelopen was zo enorm vals gezongen.

En je merkte dat de schoonmaak bij het zwembad ook minder was regelmatig geen wc papier meer. En de vloer werd vroeger iedere dag schoon gespoten nu ligt er de hele week vogel poep.

Dit zelfde geld voor de kamer we zijn 10’dagen geweest geen 1 keer de bedden verschoont.

Ik zeg verkeerde bezuinigingen was het vorige jaar top is het nu nog maar net goed.

Uitgezonderd van het eten en het personeel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Tophotel, aanrader!

Rosan,
25-5-2018

Tophotel! Zeker aan te raden voor een weekje all inn rust relax en zonnen. Op het begin kregen wij een mindervalide kamer zo ongeveer in het theater. Na 1x douchen was gehele badkamer doorweekt omdat de douche helemaal open was. Gemeld bij receptie en direct andere kamer gekregen. Helemaal top! Autohuur is zeker aan te raden. Kan bij het hotel.. maar wij hebben dat gedaan vanuit Nederland. Ook prima.

Goed eten. Vriendelijk personeel. Schoon. Lekkere bedden.

Gereisd met partner in mei 2018

fantastisch

G. Siebeling,
24-5-2018

helemaal fantastisch heel vriendelijk personeel waar niets teveel voor is.ideaal voor kleine kinderen .het eten is goed variërend diverse restaurants,de drankjes worden overal gebracht al zit je in de uiterste hoek van het zwembad of strand.

kamers worden iedere dag gedweild en voorzien van schoon beddegoed en natuurlijk bad textiel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Voor herhaling vatbaar!

Ann,
17-5-2018

Prachtig hotel, lekker eten en goede service. Enig minpuntje : wat afgelegen van bezienswaardigheden...

Gereisd met partner in september 2016

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.