Hotel Blue Lagoon Village

Hotel Blue Lagoon Village

8.9Fantastisch

Griekenland, Kos, Kefalos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 699p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Verblijf in Hotel Blue Lagoon Village in Kefalos. Voor zowel kinderen als volwassenen is er vermaak met het zwembad, het strand, verschillende watersporten en de Armonia Spa met een beauty salon. Eten kan goed in en rondom het hotel. Aan te raden is een auto te huren, zodat je Kos goed kunt verkennen. Een aanrader is het dorpje Zia..

255 reviews over Hotel Blue Lagoon Village

• 2019
    10Mieke Buijs08-10-2019

Heeeeerlijk!!!! Echt vakantie!!

Heerlijk resort/hotel. Waren hier voor de 4e x. Afgelegen, maar dat weet je. Echt een plek om helemaal niks te doen en alleen maar te genieten. Er is altijd overal plek aan het zwembad of je nu aan de relax pool gaat liggen of aan de animatie. Heel vriendelijk personeel en alles is keurig schoon. Er wordt hele dag gepoetst. Gaan beslist nog een x terug.

• 8Anne06-10-2019

Afgelegen

Te veel trappen! Niet voor oudere mensen. Vriendelijk personeel. Eten lekker. Geen 5 sterren waard.

The Hotel Management, Sales Executive, 11-10-2019

Dear Anne,

Thank you for choosing Blue Lagoon Village for your holidays and for taking the time to post your comments.

We are sorry to hear that you were not pleased with many aspects of the hotel during your visit.

Please let us clarify, that as the hotel is built on a slope of a hill there are differences in heights. However, we always inform our guests accordingly about this, if we are contacted in advance for any mobility issues.

In addition we offer club car service and it is only a phone call away.

We are glad to read that you found the staff friendly and the food tasty.

We thank you once again for your comments and hope to welcome you back in one of our hotels.

Yours sincerely

• 9Jolanda28-09-2019

Fantastisch hotel!

Prachtig hotel met super vriendelijk personeel. Echt alles wordt er aan gedaan om het iedereen naar het zin te maken. Eten is prima, genoeg keus! Geen handdoekje leggen hier, daar wordt echt op gelet. Altijd en overal plek. Kamers zijn netjes en schoon. Komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bennie Kuper17-09-2019

Fantastisch resort. Alles klopt hier; prachtig gelegen, mooie zwembaden, perfect eten, vriendelijk en behulpzaam personeel tot bediening aan de kamer toe ( swimmup room). Veel goede allinclusives gedaan maar deze is wel echt een van de beste. Wel wat " afgelegen" maar goed oplosbaar met autohuur ( op 't park aanwezig) en bus of taxi. Wij geven dit resort een 10.

• 7Stefan03-09-2019

Mooi en schoon resort. Redelijk eten, niet top

Blue Lagoon is een mooi en groot resort. Erg vriendelijk personeel met goede bediening. Wat is het park ontzettend schoon! De hele dag zijn ze bezig met schoonmaken. Ook de animatie 's avonds is van zeer hoge kwaliteit! Wel tot 22.30 harde muziek. Ook de kids club overdag voor verschillende leeftijden is goed.

De kwaliteit van het eten vonden wij redelijk, maar niet top. Ook de drankjes vielen tegen (post mix, veel ijs en weinig gezelligheid aan de bar). Dit was overigens onze 1e all in vakantie, dus wij hebben geen vergelijkingsmateriaal.

De zwembaden zijn groot en lekker. De een rustiger dan de ander. Van de glijbanen hadden wij meer verwacht. Er liggen maar weinig mensen op het strand. Ik denk omdat het zand erg donker is (geeft veel warmte af) en je kan niet de zee in lopen ivm gladde en grote stenen. Wij gaan volgende x weer naar Portugal of Italië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jolanda03-09-2019

Het is een fantastisch verblijf .. geweldig.. alles klopt aan deze village!heel goed buffet Superlekkere restaurantjes zowel italiaans grieks sushi chinees visrestaurant en zelf barbecuen. Niets is teveel. Supervriendelijk personeel. Heeeel schoon en je hoeft niet ver te lopen want ze brengen je met een golfkarretje weg. Savonds supermooi om te zitten. Waar je ook gaat zitten of eten overal is het een prachtig uitzicht! Echt heel goed over nagedacht. Zeker voor ons een dikke 10 . Wij zaten in een swimm up kamer . Helemaal geweldig👍👍👍

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Renate01-09-2019

Derde keer

Voor de derde keer hier en weer genieten Het is een prachtig park en de schoonmaak, het eten, het personeel allemaal prima Wat ons wel opvalt is dat helaas het handdoeken leggen niet zo goed gehandhaafd wordt als afgelopen twee jaar en dat de muziek bij de bar vroeger stopt dan andere jaren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Miranda Lafeber-Bazendijk09-08-2019

Heerlijk, relaxen !!!!

Heerlijk hotel, personeel super vriendelijk, redelijk groot maar met de karretjes rijden ze je overal heen. Eten restaurants was heerlijk, alleen jammer dat de heren in lange broek moeten, en nette korte broek moet wat ons betreft ook kunnen. Je kon de drukte opzoeken maar ook genoeg lekkere plekjes om neer te ploffen. Tip neem knijpers mee want toen wij er waren was er lekker veel wind. Nadeel, geen klein rekje buiten om te spullen te drogen. Idd rondom hotel weinig te doen. Wij hebben een auto gehuurd. Zia is echt een super mooi plaatsje waar je in de avond een keer heen moet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jill25-07-2019

Top!!

We hadden Blue Lagoon Resort geboekt. Maar zijn worden overgeplaatst naar dit hotel omdat het Resort heel erg tegenviel. Hier hebben we echt een top vakantie gehad. Mooie ruime kamers. Heel schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. Badhandoekenservice is ook top geregeld. Vriendelijk personeel en een geweldig animatie team. In de avond altijd wat te beleven. Van mini disco tot live muziek. Eten was meer dan prima en genoeg keuze voor iedereen. Als ik één nadeel moet opnoemen is dat er rondom niet veel te doen is. Je zit dan wel weer heel dicht bij de airport. Paradise beach is zeker de moeite waard! Hele relaxte sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Benny19-07-2019

Top resort

Blue Lagoon Village ligt bij Kefalos. Het omliggende terrein is heuvelachtig en hierdoor zijn er wat bergjes of trappen te trotseren in het resort, afhankelijk van de ligging van het huisje. Echter, je kan de receptie bellen en dan word je opgepikt door een golfkarretje en naar de plaats van bestemming gereden, de wachttijd is minimaal. Wij hadden een swim up huisje. Dit was echt genieten. Waterplezier in de achtertuin in alle rust. De zwembaden zijn goed onderhouden. Tevens zijn er 3 grote zwembaden op het resort, met genoeg ligbedjes dus reserveren hoeft niet. Ook is er een klein waterpark met glijbanen(gratis). Er zijn genoeg restaurants en de kwaliteit is goed. Tip: reserveer op de eerste dag alvast voor de a la carte restaurants. De kamer was ruim, goed onderhouden en zeer schoon. Enige minpunt is dat er rondom het park geen boulevard of winkeltjes zijn dus een auto huren of met de bus is noodzakelijk als je ergens naartoe wilt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Sushi, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats