Appartement Albatross Studios

Appartement Albatross Studios

9.5Fenomenaal

Griekenland, Kos, Kefalos

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Albatross Studios?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Albatross Studios voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Albatross Studios

• 10Vivian en Kees30-10-2016

Heerlijke vakantie!

Mijn vrouw en ik waren van 20 oktober tm 27 oktober 2016 in het appartementencomplex, wij waren de enige gasten in die periode. De eigenaren, Manolis en Sevi, alsmede Maria zijn zeer gastvrije en hartelijke mensen. Wij hebben niets gemerkt van eerdere commentaren dat zij geen interesse zouden hebben als je geen gebruik van hun bar zou maken, integendeel. Wij hadden inclusief ontbijt, welke eenvoudig was, maar hebben met een kleine bijbetaling elke ochten van een heerlijk Engels ontbijt, door Revi gemaakt, genoten.

De kamer (wij hadden begane grond gekozen) was brandschoon, de bedden lagen erg comfortabel (ook niet onbelangrijk op onze leeftijd) en werd door Revi elke dag opgemaakt, evenals dat handdoeken bijna dagelijks werden verschoond en prullebakken werden geleegd. Van ons een dikke 10!!

Wij wilden graag wat excursies boeken maar dat ging wat moeilijk omdat de excursies die we wilden boeken de volgende dag al was en we door de late aankomst uit Nederland deze niet meer konden boeken. We hadden geluk, Maria bracht ons naar een boekingskantoor die op dat moment helaas dicht was en wij stelden voor dat, als het haar wat leek, Maria een extraatje kon verdienen door ons het eiland te laten zien. Ook al omdat mijn vrouw wat moeilijk uit de voeten kan leek ons dit een geschikte oplossing. Zo gezegd en gedaan, wij konden 's-morgens op ons gemak ontbijten en koffie drinken, daarna stapten we bij Maria in de auto en zij bracht ons naar plekken op het eiland waar mijn vrouw (letterlijk en figuurlijk) ook uit de voeten kon. Wij hebben o.a. Kosstad bezocht, de boom van Hyppocrates, de ruines van zijn ziekenhuis, de nog enig werkende molen, een wijnproeverij, een honingproeverij, mooie kerkjes, een traditioneel Grieks huis, en dat alles lekker op ons gemak. We sloten de middag af met een door Maria bekend restaurantje, waar wij (op haar advies) kennis hebben gemaakt met de heerlijkste Griekse gerechten. Wat een luxe dus!

Volgend jaar willen ze een busje aanschaffen om dergelijke uitstapjes aan de gasten aan te bieden.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Yolanda21-02-2016

Geweldig

Prachtige plek, lekker rustig behalve kleine supermarkten weinig winkels in de buurt. Genoeg restaurants met heerlijke verse vis. Deze plek word hoofdzakelijk bezocht door engelsen. Appartement heeft een super ligging en is heel schoon, Leuk zwembad met voldoende ligbedden. Mogelijkheid tot het eten van kleine gerechten. Prachtig uitzicht over de kleine haven.

Gereisd met partner in augustus 2015

Appartement Albatross Studios info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan