Hotel Valynakis Beach Island Resort

HotelWeer vandaag29°18°
Hotel Valynakis Beach Island Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Valynakis Beach Island Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Valynakis Beach Island Resort in het Nederlands

afschuwelijk

Ko
8-10-2017

hotel met allerlei gebreken, eten vies, ongezellig, slecht bed, niets past. De gordijnen sluiten niet, douche gordijn is veel te kort en in de douche zelf kun je je niet keren. Heel mooi strand maar het afval wat er ligt wordt niet schoongemaakt.

Mooi hotel, lekker rustig plaatsje.

Sander
29-8-2017

Prima vertoeven. Een dag naar Kos geweest, Kardamena was Kos in het klein, net zo gezellig. Hotel ligt echt naast centrum van Kardamena. Eten is niet veel keus, maar altijd wel wat lekkers wat erbij zit. Douche in de kamer matig, maar hij doet het. Al met al, prima ligging, mooi weer, goed om even uit te rusten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valynakis Beach Island Resort in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valynakis Beach Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.