Hotel Sovereign Beach

37 reviews over Hotel Sovereign Beach

• 2019
    9Sonja de Graaff06-08-2019

Aanrader

De ligging was voor ons prima. We zijn er twee keer zelf op uit geweest. We hebben een auto en scooter gehuurd. Het hotel biedt ook de mogelijkheid om met een transfer naar Kardemena te gaan. De service was prima, de sfeer was goed en personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs en kwaliteit was goed. Eten was heel gevarieerd, wij zijn hier twaalf dagen geweest elke dag genoeten van het eten. Kamers waren voor ons prima, bedden lagen goed. Interieur oogt wel verouderd. Zeer kindvriendelijk, animatie die enorm zijn best doet mogelijkheid tot voetbal, dart, volleybal etc. Hygiene, elke dag werden de kamers schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    5Wendy04-10-2018

Teleurstellen, hoogtij jaren liggen achter ons

Teleurstellend, in 1 woord samengevat. Laat ik beginnen met wat wel fijn was: locatie en schone kamers. Met de gratis shuttlebus die 2x per dag gaat ben je met 5 minuten in Karadema, lopend ben je er met een klein half uurtje. Strand en zwembad binnen handbereik en de kamers zijn picobello in orde. De rest was echter slecht: eentonig en koud eten, iedere dag pasta, pizza, quiche en friet. Ene keer met rode saus en andere keer met witte saus, dat is de enige variatie. Drinken is waterig en niet echt smaakvol. Receptie is erg onaardig, tot het afblaffen toe. We voelde ons niet echt welkom. Geen enkele info over trips, Kos, omgeving, alles moet zelf uitgezocht worden. Hotel geeft een overall indruk alsof het de hoogtij jaren heeft gekend. Er zijn meer hotels in de omgeving, ik zou de volgende keer een andere kiezen. Helaas.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Bas en Kim12-07-2018

Wat een geweldig hotel!! En super personeel!! We hebben echt genoten. We hadden het animatie team gevraagt hoe we het beste naar kos-stad konden gaan,want we wilden op stap en toen namen ze ons mee naar kardamena om een drankje met het hele team te doen..wat een gastvrijheid ! We hebben er geweldige vrienden aan over gehouden. Het eten was heel gevarieerd en lekker .. de kamer schoon en een topuitzicht vanaf het balkon over zee . De animatie geeft s'avonds verschillende shows van vuurspugen tot dans en zang .. voor ons een dikke 10 !

Gereisd met partner in juli 2018

• 8RW07-06-2018

Heerlijk genoten

Goed hotel met vriendelijk personeel en lekker eten. Elke avond voldoende variatie en overheerlijke pizza punten. Ook de pita gyros bij de bar richting het strand is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9STAVEROS11-10-2015

zeer goed

Wij hebben van onze reis genoten van de eerste tot de laatste dag . Enige minpuntje is dat het eten iets warmer mag hebben .

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8sonja04-08-2015

tevreden

Het hotel ligt aan een mooi strand welke alleen voor de hotel gasten was. het zwembad was netjes. bij beide waren er ligbedden en parasols. je kon op voldoende plekken je drinken halen de hele dag door. het eten was uitgebreid maar niet altijd warm. je had voldoende keuze in verschillende vlees vis en sslades. De desserts waren heerlijk. De kamer was prima en de douche was heerlijk een grote douche kop met meerdere sproeiers. De animatie was voor 2 groepen 1 van het hotel die was Engels en Duits en de Italiaanse animatie die veel aanwezig was.de ligging was mooi vlak bj het stadje ca 20 tot 25 minuten lopen of met het hotel busje die gratis was op bepaalde tijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Petra en Patrick17-09-2014

goed strandhotel

Rustig gelegen hotel op 20 minuten loopafstand naar Kardamena, er rijdt 2x per dag een gratis hotelbusje naar Kardamena. Bus naar Kos stad kost 3,20 pp, 1 uur reisstijd. Eten zeer afwisselend en goed. Frisdrank slechte kwaliteit. Vriendelijk personeel, schone kamer. Vnl Italianen en Oostblokkers maar niet irritant. Gratis bedjes en handdoekenservice op het strand. Geen BVN TV. Leuk/groot Italiaans animatieteam. Wij hadden dit hotel via een Bingo reis van touroperator en die prijs/kwaliteitverhouding (870 PP voor 2 wkn) was goed.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7daantje27-10-2006

Wij zijn op 19 oktober teruggekomen van 8 dagen kos. we hebben een hele leuke vakantie gehad maar wel met wat minpuntjes.All-inclusive was niet helemaal all-in je moest voor cocktails betalen en broodjes ook koffie kreeg je in een plasctic IKEA beker als de bar niet open was en het eten kon beter nou kunnen de grieken niet echt superieur koken maar het was iets te eentonig. Wij hadden een tweekamer appartement zonder Servies e.d. we konden niet eens een glaasje drinken nemen want er was geen kopje aanwezig. Dereis was verder goed en alles was keurig schoon

• 6christianne23-10-2006

we zijn 22-10-2006 teruggekomen. We zij 11 dagen geweest het hotel ziet er mooi uit maar het eten en drinken is super slecht het eten is niet lekker en heel weinig keus je moet voor bijna al het drinken bijbetalen koffie is niet echt lekker en vaak ook op op het strand kun je niet eens drinken krijgen. zeker geen aanrader

• 6Geert03-10-2006

01-10-2006 teruggekomen.Eten:eentonig en niet altijd warm.All inclusief is slecht bar pas om 19.00 open en na 23.00uur betalen voor je drankjes. Snackbar:Hangt prijslijst wat gratis is is niet te eten behalve plak cake,toast of koekje.Strand:geen drinken te verkrijgen.Zwembad: glazen kooi geen bar en totaal geen exotische uitstraling om 18.00 bar en zwembad( slechte bedjes)muziek veel te hard dicht Annimatieteam: Volledig Italiaans georrienteerd andere tellen niet mee !!

Hotel Sovereign Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht