Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Sovereign Beach

• 5Inge14-08-2022

Het is het net niet…

Wij hadden dit hotel geboekt nav de lovende recensies. Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen (door Alexandra). Geen concrete uitleg en ook discussie over persoonlijke documenten.

Wij hadden een swim-up kamer geboekt, deze viel qua ligging (zon) erg tegen. Na een klacht te hebben ingediend, kregen we een upgrade. De kamer is deels gerenoveerd. Veel problemen gehad met de airco (lekkage).

Animatie was zeer summier, jammer voor de aanwezige kindjes.

Eten is redelijk, veel (vegetarische) keuze, wel veel van hetzelfde. Als je in de middag een pita wil halen bij het strand moet je snel zijn, ondanks dat er staat dat de bar tot 17u open is, zijn de pita’s om 14u al op.

Omgeving is erg rustig. Voor ons te rustig, waardoor we een auto hebben gehuurd en erop uit zijn getrokken. Kos stad is ongeveer 30 minuten rijden met de auto.

Strand stelt niets voor. Het is klein, oude bedjes en parasols. Kortom: nooit meer!

Eigenaar, 21-09-2022

Thank you for taking your time to write a review about our hotel. We are taking all your comments seriously and will see into how to make improvements. We are sorry we were not able to fulfill your expectations and will discuss these with the managment and try to come up with a solution. We still hope that you went home with some lovely memories from our beautiful island. Your Sovereign Beach Managment Team

• 4Mark29-07-2022

Teleurstellend

Dit hotel is oud, ligt afgelegen en het eten is ondermaats. Verder is er voor pubers niets te doen 's-avonds, er is maar een bar open waar chagerijnig personeel staat omdat ze al de hele dag hebben moeten werken. De hygiene op de kamers en in het hotel is matig en rondom het hotel hangt een smerige riool lucht,

• 7L Vervoort16-07-2022

goed hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Het hotel ligt ongeveer 20 minuten lopen van het plaatsje Kardamena. Het is te lopen, maar ik zou er 'savonds niet graag alleen terug lopen. Je loopt langs de kant vd weg waar ook auto's rijden. Het hotel beschikt over een busje waar 8 personen in vervoerd kunnen worden. Deze rijdt voor de gasten op bepaalde tijden naar het centrum. (zou fijner zijn als er een grotere bus ingezet kon worden) Ontbijt was prima. 's middags kon je ook bij de taverne aan het strand eten. Was ook goed. 's avonds daarentegen viel het tegen, in de zin van dat het eten niet warm was! Wij waren diverse keren als 1 vd eersten daar, maar ook toen was het eten lang niet altijd even warm, jammer! Het buffet was ook onlogisch opgesteld. En wil je een beetje uitzicht, zou ik een kamer op de 1ste of 2de verdieping boeken. Wij zaten op de begane grond en keken tegen een hek aan. animatie was prima, deden erg hun best! Kamers konden wel een opknapbeurt gebruiken.

Eigenaar, 21-09-2022

Thank you for taking your time to write a review about our hotel. We are taking all your comments seriously and will see into how to make improvements. We are sorry we were not able to fulfill your expectations regarding the food and will see with teh chef what can be done to please all tastes. A partly renovation is planned for the winter season. We still hope that you went home with some lovely memories from our beautiful island. Your Sovereign Beach Managment Team

• 10Danny28-05-2022

Wat een heerlijk hotel!!

Wij hadden een appartement met een eigen zwembad. Wat een luxe! Het personeel is zeer vriendelijk…geen moeite is teveel!! Overal gratis WiFi, op 100 meter van de zee, ‘s morgens, ‘s middags en ‘s avonds een zeer compleet, goed verzorgd en lekker buffet om van alles uit te kiezen! Aanrader dit hotel!

• 9Quinty20-08-2021

Onwijs leuke vakantie gehad!

Heel erg lieve mensen, super gastvrij. Lekker en gevarieerd eten. Rustig strand met helder water. Lekkere cocktails, zowel in de lobby als bij het strand en het zwembad. Bij de bars kan je verschillende dingen halen zoals hamburgers, cake, koek, salade, fruit, schepijs, koffie en frisdrank. Erg mooie verzorgde tuin. Schone kamers met goede bedden. Leuk animatie team. Gedurende dag zijn er verschillende activiteiten zoals waterpolo, zumba, darten, watergym, dansen, kinderdisco, shows. 's avonds kun je met de bus naar Kardamena. Daar zijn leuke winkeltjes met vriendelijke mensen. Zeker een aanrader!

Eigenaar, 21-09-2022

We thank you very much for your lovely words! It is wonderful to hear that you had such a nice stay with us and left with a lot of special memories. Thank you for praising our staff and facilities, we hope you will recommend us as well to your friends and family. Looking forward to welcoming you back soon Your Sovereign Beach Managment Team

• 9Sonja de Graaff06-08-2019

Aanrader

De ligging was voor ons prima. We zijn er twee keer zelf op uit geweest. We hebben een auto en scooter gehuurd. Het hotel biedt ook de mogelijkheid om met een transfer naar Kardemena te gaan. De service was prima, de sfeer was goed en personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs en kwaliteit was goed. Eten was heel gevarieerd, wij zijn hier twaalf dagen geweest elke dag genoeten van het eten. Kamers waren voor ons prima, bedden lagen goed. Interieur oogt wel verouderd. Zeer kindvriendelijk, animatie die enorm zijn best doet mogelijkheid tot voetbal, dart, volleybal etc. Hygiene, elke dag werden de kamers schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

• 5Wendy04-10-2018

Teleurstellen, hoogtij jaren liggen achter ons

Teleurstellend, in 1 woord samengevat. Laat ik beginnen met wat wel fijn was: locatie en schone kamers. Met de gratis shuttlebus die 2x per dag gaat ben je met 5 minuten in Karadema, lopend ben je er met een klein half uurtje. Strand en zwembad binnen handbereik en de kamers zijn picobello in orde. De rest was echter slecht: eentonig en koud eten, iedere dag pasta, pizza, quiche en friet. Ene keer met rode saus en andere keer met witte saus, dat is de enige variatie. Drinken is waterig en niet echt smaakvol. Receptie is erg onaardig, tot het afblaffen toe. We voelde ons niet echt welkom. Geen enkele info over trips, Kos, omgeving, alles moet zelf uitgezocht worden. Hotel geeft een overall indruk alsof het de hoogtij jaren heeft gekend. Er zijn meer hotels in de omgeving, ik zou de volgende keer een andere kiezen. Helaas.

• 9Leslie12-08-2018

Das erste Mal auf der Insel Kos

Das Hotel hat uns sehr gut gefallen, von Anfang bis zum Ende. Nette Leute, tolles Essen und schönes Wetter. Das All-Inclusive Angebot war super und empfehlenswert. Pool Bereich war auch super, das Animations Team hat ein tolles Program vorbereitet z:B. Dart, Volleyball, Aquagym, Fußball, Wasserball und Unterhaltung jeden Abend. Nicht so schön war €45,00 Tresorgebühr, und WLAN €35,00 pro Woche. Das Hotel ist ca. 25 Minuten zu Fuß von der Stadt Kardemena, und in der Nähe vom Hotel findet man kein Bars oder Restaurants. Das Hotel bietet jeden Vormittag und Abend ein kostenloses Taxiservice nach Kardemena, 0930 hin und 1230 zuruck, und 2030 hin und 2300 zurück. Der Strand ist okay, liegt auf einem Hang und ist steinig, aber das Wasser ist wunderschön. Wir würden Sovereign Beach Hotel wieder besuchen :- )

• 4Chiara09-08-2018

Pessimo davvero

È la prima volta che lascio una recensione prima di aver finito la vacanza ma stiamo vivendo la peggior esperienza della nostra vita...Un incubo! Errori su errori e un’incredibile maleducazione da parte del personale alla reception. Sporcizia ovunque, ieri mi sono lamentata per la vasca sporca ( allego foto) e la ragazza alla reception ha detto “io ho mandato qualcuno a pulirla ma se non si lava è perché è così, quindi te la tieni così”... Mai sentito un 4 stelle dove ti rispondono in questo modo. Mi sono lamentata che la camera non era stata pulita e la loro giustificazione è che a TERRA davanti alla porta c’era il cartello “no disturb”, che non era neanche mio! E probabilmente deve esser caduto a qualcuno ( quindi in questo hotel attenti che a qualcuno non sia scivolato un cartello no disturb se no ti ritrovi la camera sporca!) Una costante di scuse stipide e disservizi mal risolti. Hanno sbagliato a prenotarci una gita a Bodrum ed hanno scaricato la colpa sull’agenzia che organizza ( e che invece carinamente ci aveva offerto un complementary trip a Kos, sostenendo comunque che non era colpa loro). Ma la ragazza alla reception che finge di parlare italiano ed è in assoluto una gran maleducata, è la nota peggiore. Durante la discussione sul fatto che nessuno mi aveva pulito la camera io esasperata ho detto ( ridendo) “vabè che importa se il cliente è insoddisfatto no?”, lei si è permessa di dirmi “noi abbiamo 188 camere e le puliamo tutte e comunque non c’è bisogno che ridi”, ma come si permette??? Ma io non mi sarei MAI rivolta così ad un cliente!!! Ho chiesto di parlare con il Direttore ma non me lo hanno permesso ( anche questo NON va bene), io non ho trovato nessuno che accogliesse la mia lamentela. Spero che almeno il direttore legga questa recensione. Sconsigliatissimo. Per il prezzo trovate tanto di meglio. Ah il bagno alla fine me lo sono pulito da sola! ( ribadisco “all inclusive 4 stelle)

• 10Bas en Kim12-07-2018

Wat een geweldig hotel!! En super personeel!! We hebben echt genoten. We hadden het animatie team gevraagt hoe we het beste naar kos-stad konden gaan,want we wilden op stap en toen namen ze ons mee naar kardamena om een drankje met het hele team te doen..wat een gastvrijheid ! We hebben er geweldige vrienden aan over gehouden. Het eten was heel gevarieerd en lekker .. de kamer schoon en een topuitzicht vanaf het balkon over zee . De animatie geeft s'avonds verschillende shows van vuurspugen tot dans en zang .. voor ons een dikke 10 !

Hotel Sovereign Beach info

Betaling

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)