Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica

Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica
8,4

5 tips over Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica

Bart, 21-5-2015

De spa-behandelingen zijn een aanrader!

Neem een suite met gedeeld zwembad dat gedeeld wordt door 8 appartementen. Is een stuk rustiger dan bij de grotere zwembaden die voor iedereen toegankelijk zijn. De meerprijs vonden wij zeker de moeite waard!

Kardamena ligt op ca 10 minuten loopafstand en daar zijn wel aangename restaurantjes te vinden met betere kwaliteit eten.

Corine, 26-7-2014
Waterschoenen voor in zee is niet perse noodzakelijk, maar wel prettig. In het voorste gedeelte liggen wat stenen.
chalou.68@hotmail.com, 24-7-2014
vraag een kamer met uitzicht op het zwembad en niet te hoog,want iedere kamer kijkt toch uit op zee.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Carda Beach Atlantica voor je op een rij gezet:

Cindy, 21-9-2013
Huur een auto om naar Kefalos te gaan, mooie uitzichten en een leuk strandje (Limionas)
Monika Van den Borre, 16-9-2012
Zeker het dorpje Kardamena eens bezoeken. De uitstap naar bodrum met Thomas cook was ook goed.