Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica

Wellness hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag17°12°
Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Carda Beach Atlantica voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijne vakantie gehad

Katrien,
28-7-2018

overboekt nog mooiere kamer gekregen dan die we geboekt hadden . Met privé zwembad, en gratis excursie.eten was goed, drank kon beter. De heuvelachtige ligging stond nergens vermeld. Geen probleem voor mensen die goed te been zijn. Golfkarretjes ter beschikking. Ik lees overal slechte reacties over het feit dat er kinderen waren maar nergens in de brochure van touroperator staat dat het een adults only hotel zou zijn.

Kenmerken

Katrien,
28-7-2018

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 2-8-2018

Dear Guest,

thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Fijn verblijf gehad

Schepmans nadia,
21-5-2018

Zeer fijn hotel.

Iedereen doet zijn uiterste om de klanten het zo aangenaam mogelijk te maken .

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 26-5-2018

Mooi en genietbaar hotel

Paul Vermeylen,
10-2-2018

Niet ideaal voor mensen die niet goed te been zijn, zeker in brochure vermelden !

Wij huurden een ruimte met aparte slaapkamer en die was perfect evenals de vriendelijke personeelsleden.

All-in en restaurant zonder opmerkingen.

Alles op wandelafstand van Kardamena.

Een vakantie om terug te beleven!

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 21-3-2018

Super!

Manon,
7-10-2017

Een erg mooi hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Alles is heel schoon en mooi bijgehouden.

Het all-in eten is een gevarieerd buffet, waarbij iedereen iets lekkers kan pakken. Ook kun je 2x (in de prijs) eten in het a la carte restaurant, wat erg goed was!

Het ligt op loopafstand van een een klein dorpje waar je een boodschapje kunt doen of even een paar souvenirs winkeltjes kunt bekijken.

Verder is het eiland goed te bereiken per bus, wij hebben een dag een Buggy gehuurd wat een erg leuke ervaring was!

Kos aan zich is erg verouderd door de armoede en de aardbeving, maar iedereen doet wel zijn best. Daarnaast is de natuur prachtig, vooral de rustige baaitjes.

Verder waren wij verrast door het warme weer in oktober! (Heel de week boven de 25 graden gehad met volle zon!)

Al met al, voor een weekje zon, zonder moeite te hoeven doen voor het eten maar met de mogelijkheid om leuke dingen te doen een prima bestemming!

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 10-10-2017

Prima vakantie gehad

Michel,
8-8-2017

Hotel is ruim opgezet, grote zwembaden en ruime (lig)tuinen en inderdaad het is heuvelachtig. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel was super vriendelijk en geen moeite was teveel. Wifi was prima, heel belangrijk voor onze zoon. Eten was goed, ruime keus, vers gemaakt en veel variatie. Minpuntje was de drank die bij de all-in hoorde. Koffie, wijn en cola waren niet lekker, tegen betaling was echter wel betere kwaliteit te krijgen.

Door de ligging aan de zuidkant van het eiland heb je een aflandige wind die het strand mooi zuiver houdt. Het strand stelt overigens niet heel veel voor, klein en veel rotsen maar heerlijk helder water. Wil je een mooi strand ga dan naar de noordkant (Tamtam Beach, wit strand) of naar de westkant (agios theologos, mooie golven). Animatie stelt niet veel voor maar soms wel leuke dingen zoals een kookworkshop en een wijnproeverij. Er is ook nog een spa met allerlei massages maar die is redelijk prijzig. Al met al fijne vakantie gehad.

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 12-8-2017

Dear Guest,

thank you for your positive review. We are happy to hear that you had a pleasant stay with us and would be even happier to welcome you back to SENTIDO Carda Beach Atlantica.

Resort Manager

Dit all inclusive hotel is prachtig.

H&A,
2-7-2017

De ligging en het uitzicht is fantastisch! Zwembad en zee dichtbij. De drie maaltijden (all in) zijn heel lekker, elke dag een thema wat terugkomt in de variatie! De hygiëne is uitstekend, goede bedden.

Gastvrije medewerkers!

Wij hebben genoten.

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 6-7-2017

Dear Guest,

thank you for your positive review.

We are happy to hear that you had a pleasant stay with us and would be even happier to welcome you back.

Super!

Mathias,
8-6-2017

Super vakantie gehad van 11 dagen! Een zeer rustig hotel waar vooral koppels aanwezig zijn, zowel jong als oud. Wij zijn alletwee begin de 20 en hebben het zeer naar onze zin gehad! Wil je zonnen of gewoon luieren dan blijf je aan het zwembad in het hotel.. Heb je zin om wat meer te zien dan huur je gewoon een quad of buggy ;-) Op een dag kan je zo heel het eiland rond rijden! Op 2km afstand richting Porto Bello Beach heb je ook nog het Aquatica Waterpark & Kardamena Watersportscenter waar je veel plezier kan beleven met de jetski etc !

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 6-7-2017

Dear Guest,

thank you for your positive review.

Heel fijn

Marianne
26-10-2016

Erg veel klimmen om de mooie kamer te bereiken. In onze tweede week was het zo rustig, dat we konden verkassen naar een lager gelegen suite. Heel vriendelijk en gastvrij personeel. Eten was redelijk goed. Zwembad mooi en groot. Klein strandje, daar kon je het beste waterschoenen aan. Een minpunt: de muziek in de bar. Veel te hard, op een hele slechte installatie. Niet om aan te horen. Muziek kwam van een radiostation, elk muzieknummers werd omlijst door schreeuwerige reclame of aankondigingen. Beetje investeren in een goede installatie, muziek van bijvoorbeeld spotify o.i.d., en vooral niet zo hard, zal het een stuk aangenamer maken. We hebben een keer gegeten in het Italiaanse restaurant van het hotel. Dat was helaas heel matig. Het Chinese restaurant was veel en veel beter. Al met al hebben wij twee weken genoten van ons verblijf. Het weer was prachtig.

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 16-11-2016

Dear Guests,

We would like to thank you for taking the time to review our hotel. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

We look forward to welcoming you back at SENTIDO Carda Beach Atlantica.

Heerlijke plek

Mascha Bentvelsen
22-10-2016

Wij zijn vorige week een week naar dit hotel geweest en vinden de negatieve recensies zwaar overtrokken. Wij hebben het geweldig gehad en erg genoten van de rust en het eten. Wij vinden wel dat er genoeg gevarieerd wordt! Het personeel is enorm vriendelijk en de kamers mooi en schoon. De foto's op internet kloppen volledig!

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 16-11-2016

Dear Guests,

We would like to thank you for taking the time to review our hotel.

We look forward to welcoming you back at SENTIDO Carda Beach Atlantica.

Super ervaring

Sabri baeckelandt
12-10-2016

Op het moment dat ik dit hier schrijf ben ik hier nog ( 4 de dag, nog 4 tegaan)

personeel is vriendelijk, hotelkamer is reusachtig en proper, voorzien van alle luxe ( kluis, haardroger, airco, balkon, minibar, mogelijkheid voor koffie/ thee ). Ontbijt en middag eten is ok, avond eten rond specifiek thema. Redelijk gevarieerd, maar wie naar hier komt met het idee haute cuisine te krijgen, komt bedrogen uit ( nog nooit gehad in een all-in formule )

eten is idd niet altijd even warm, Kamers liggen tegen een berg aan, dus stevig klimwerk ( is duidelijk terug te vinden in de vele reviews dus wie zegt dat hij het niet wist....) bovendien zijn ze hier vriendelijk genoeg om met golf karretjes iedereen terplekke te krijgen.

Frisdranken zijn idd soda aangelengd maar denk dat dit bij de meeste all-in formules wel is, 5 cocktails all in, de rest betalend

Een paar tips: strandje best met strandschoenen, Kardamena 10 min wandelen, ala Carte restaurant aanrader

Dimitris Papassarandis, Hotelmanager, 14-10-2016

Dear Guests,

We appreciate you taking the time to share your review regarding your recent stay with us.

Your detailed feedback is highly appreciated, as well as your suggestions and recommendations.

Your opinion is essential and always helpful in order to improve our services and satisfy our customers.

We look forward to welcoming you back at the SENTIDO Carda Beach Atlantica Hotel.

Lia Gonou

Holiday Concierge

Sentido Carda Beach Atlantica

Kardamena Kos - Greece

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Carda Beach Atlantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.