Hotel Mitsis Summer palace

Hotel Mitsis Summer palace
7,5

9 tips over Hotel Mitsis Summer palace

Isabelle, 26-7-2015
De familie suites zijn perfect voor gezinnen.
Sylvia, 25-5-2014

Een kamer die niet met zeezicht is, heeft veel minder wind op heb balkon.

Die kamers liggen aan de voorkant van het hotel, er is geen tuinzicht. Erg veel wind op Kos, of een appartement wat hoger op de berg gelegen, dan deel je een zwembad met een paar kamers/appartementen.

Theo van Ballekom, 19-10-2013
Huur een dag een auto en ga naar Kos stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Summer palace voor je op een rij gezet:

Marc Bartels, 1-9-2013
In Griekenland zeker geen all inclusive boeken, buiten de deur eet je fantastisch voor weinig geld.
Jeannette, 22-6-2013
Vlak bij het vliegveld,Plaka, het pauwenbos
Ger en Agnes Kohler, 17-6-2012

mischien handig om een soort pendelbus te laten rijden van hotel naar kardamena en terug omdat de bussen een dienstregeling hebben en best wel een aardig stukje lopen

wellicht iets voor de toekomst

René van den Berg, 2-6-2012
Zoek je echt het uitgangsleven zul in Kos stad moeten boeken.
Gerard, 9-5-2012
Maak een eiland tour. Erg mooi eiland.
Dirk v Driel, 7-5-2012

Eten is elke dag het zelfde

lawaai bij receptie als de disco aan is ken je niet normaal met elkaar praten