Hotel Mitsis Norida Beach

9,7

12 reacties Hotel Mitsis Norida Beach

Opzet hotel

Sabine, 3-3-2019
Ik lees dat het hotel ruim is opgezet. Hoever liggen de achterste gebouwen ongeveer van de zee. Is het overzichtelijk zodat je kinderen van 11 zelfstandig kan laten rondlopen.

Animatie

Arno, 3-3-2019
Is er in de avond animatie, zoals shows e.d.?

Glijbanen

Merel, 13-1-2019
Het word mij niet helemaal duidelijk of er nog glijbanen aanwezig zijn bij het zwembad. Weet iemand dat?
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Norida Beach voor je op een rij gezet:

kledingvoorschrift

Marielle, 18-9-2017
Ik lees op de site van de touroperator dat korte broeken in het restaurant niet zijn toegestaan. Zijn echt alleen lange broeken toegestaan of mag bijvoorbeeld een bermuda wel? Wie kan het me vertellen?

Kamer voorkeur

Romain, 5-2-2017

We hebben zicht op de tuin heeft iemand een voorkeur voor welke kamer wij zouden moeten kiezen en met hoogste verdiep of gelijkvloers ?

Bedankt bij antwoord

Romain

Kledingvoorschrift diner

DeRuiper, 4-7-2016
Wie weet wat de kledingvoorschriften bij diner exact inhoud? Las ergens alleen voor heren geldt lange broek. Bedoelen ze een pantalon of mag spijkerbroek ook? Nette sandalen toegestaan? Zijn er ook voorschriften voor dames/kinderen?

world aquapark

xbolisa, 29-4-2015

Hallo,

Op verschillende sites wordt er gesproken over het mitsis world aquapark waarvan norida gasten gebruik kunnen maken. Op internet kan ik echter niks hierover vinden. Weet iemand hier er iets van/over?

2 reacties

Bedjes

Ray, 25-8-2014
Beste reizigers zijn er genoeg lig bedjes aanwezig of is het handoekje leggen niemand zeggen ?

Indeling 2 persoonskamer , met 4 personen

Debbie, 28-2-2013

Wij willen een 2 persoons kamer boeken,met of zonder zeezicht, met 4 personen

Kan iemand mij vertellen hoe de bedden zijn, moeten we banken ombouwen of staan er 2 volwaardingen bedden

Alvast bedankt voor uw reactie

Mvg Debbie

vraagje

MARCIA BELLENS, 9-9-2011

hallo,

wij vertreken van 17 september tot 2 oktober.

Zijn er nog mensen die van deze periode gaan?

met vriendelijke groeten

marcia