Hotel Mitsis Blue Domes

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°22°
Hotel Mitsis Blue Domes
8,8

33 tips over Hotel Mitsis Blue Domes

de bie, 30-10-2016
Zorg dat je alle restaurants een keer gehad hebt zo kom je zeker niks te kort, En wordt lid van de Friends club van mitsis hier heb je leuke extra's mee zoals gratis WiFi
manonnieex, 21-9-2016

-Neem geen strand handdoeken mee van thuis, de handdoeken service is namelijk top.

-Huur 1 of max 2 dagen een auto en ga zelf op avontuur uit. Het eiland is erg klein dus je rijd zo van de ene kant naar de andere kant

-Ga als je een auto hebt gehuurd zonsondergang kijken in het dorpje Zia, erg mooi.

-Boek een kamer met privé zwembad, super relaxed en alle privacy.

Janette , 11-5-2015
Huur een auto en maak tripjes naar Kos-stad, de thermen en zandstrand boven Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Blue Domes voor je op een rij gezet:

Linda Bohne, 5-5-2015
Als je een auto wilt huren kan dat bij het hotel voor 45 euro per dag maar je kan beter vanaf het strand naar rechts lopen. Daar zit Nikos autoverhuurbedrijf, hele aardige mensen, familiebedrijf en daar heb je voor een dag een auto voor 32 euro per dag allrisk verzekerd. Auto wordt met volle tank afgeleverd en je moet hem met volle tank terugbrengen. Wij waren naar Kosstad geweest en moesten totaal 5 euro maar bijtanken. Echt een aanrader.
Wilma, 20-10-2014

Als je slecht ter been bent,

Goed over nadenken

Janny Van den Burg, 12-10-2014
Een auto is wel erg handig om andere strandjes ed te bezoeken. Vergeet je snorkel niet want bij het hotel prachtige vissen in zee heel dicht aan het strand.

Desiree, 21-5-2014
Een aanrader is het eiland Nissyros, het dorpje Zia en Kos-stad!
Ine, 1-5-2014
Wij konden op het terras bij ons huisje zitten. Alleen waren er maar 2 tuinstoelen i,p.v. 4. Als wij buiten gingen zitten haalden wij de fauteuil uit onze kamer, maar dan konden wij nog maar met zijn drietjes buiten zitten.
Dirk, 31-10-2013
Gewoon boeken, maar verwacht niet de (overbodige) luxe zoals die in de Turkse megahotels.
Anousha de Ruiter, 16-10-2013

Restaurant Captains in Kardamena om te eten!

En wanneer je dagje naar Bodrum gaat let op: Wanneer je in euro's betaald daar, vragen of je in euro's terug kan krijgen!