Hotel Lagas Aegean Village

Hotel Lagas Aegean Village

9.3Fenomenaal

Griekenland, Kos, Kardamena

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Lagas Aegean Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

27 reviews over Hotel Lagas Aegean Village

• 2019
    10Jelle Mulder05-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende accomodatie. Zeer fraai gelegen. Bijzonder vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Kim20-09-2019

Heel mooi maar afgelegen

Erg mooi hotel gelegen tegen een berg. Prachtig uitzicht! Echter ligt het erg afgelegen en is er in de nabije omgeving helemaal niets! Kardamena is ca. 20/25 min lopen langs een onverlichte weg. Het tegenovergelegen strand is niet echt mooi. Je moet 3,- pp betalen voor een bedje, en die vrouw die ze verhuurt is allesbehalve aardig! Loop liever een stuk richting Kardamena voor mooie stranden en vriendelijke service! Het buffet is prima maar weinig variatie en elke dag hetzelfde! Hou je niet van drukte en wil je enkel op het resort blijven dan is dit een tophotel!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Danny22-05-2019

Fantastische vakantie

Supermooie plek om een heerlijke vakantie te houden. Het personeel is heel vriendelijk en je voelt je echt op je gemak. Wij gaan hier zeker nog een x heen in de toekomst!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Arjan15-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk vakantieresort, jammer dat de nederlandse markt dit resort zo weinig in het aanbod heeft opgenomen. Ontbijt heeft erg veel keuze en is uitstekend van kwaliteit. Het diner kent iedere avond een andere diverse variatie in aanbod van vlees en vis, daarnaast ook genoeg keuze voor de niet vlees/vis eters. Jammer dat het maar 1 avond echt "griekse-avond" was qua diner, dat had imo wat vaker gemogen. Het water van het grote zwembad was tijdens onze vakantieperiode (oktober) erg koud, zeewater was een stuk lekkerder. Ook het kinderbad was te koud om lekker in te dobberen.

De kamer die wij kregen was een stuk ruimer als verwacht. Dagelijks wordt er erg goed schoongemaakt.

Tip: Huur zeker een auto als je op deze locatie zit, er zijn heel veel mooie stranden in het zuiden van het eiland waar het heerlijk vertoeven is.

Let op: Het resort kent de nodige hoogteverschillen! Weinig NL-ers, veel ENG en DUI publiek!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Jacoba Bos11-08-2018

Komen zeker terug

Het hotel ziet er mooi uit die tegen de berg is aan gebouwd. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Tijd voor een praatje is er altijd. Ook is er elke avond iets te doen dat geörganiseerd word door het entertaiment of door het hotel zelf. (Elke vrijdagavond een Greeknight met BBQ) De kamers zijn niet enorm groot maar wel gezellig. Je slaapt er toch alleen maar. Bedden liggen goed en de badkamer is ook voorzien van alle gemakken. De cleaning ladys waarderen zeker een tip en een flesje koud water die wij altijd klaar legden als we smorgens weer op pad gi gen. We kregen altijd een lief berichtje terug dmv een briefje op onze kamer. Het avondeten is enigzins elke dag hetzelfde. Het ontbijt is erg goed. De broodjes zijn hier net zo lekker als thuis. Wij komen hier zeker terug. Deze kant van het eiland bevalt ons beter dan nabij Kos-stad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Anouk03-05-2018

Super

Ik heb in die 5 dagen een super vakantie gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn vernieuwd dus heel netjes en modern! Worden ook elke dag goed schoongemaakt. Eten was prima. Niet enorm veel keuze maar wel elke avond (van de 4 avonden die ik daar was) een andere variatie aan warm eten gezien. Klein strandje erbij met een paar ligbedden. Verder ziet de village er ook prima en verzorgt uit. Ik heb genoten!

Alleen gereisd in april 2018

• Oude reviews

6Anoniem05-08-2017

Kan er mee door

Mannen moeten met avondeten een lange broek aan anders worden ze geweigerd in de eetzaal. Ook dien je veel contant geld mee te nemen. De dichtsbijzijnde pinautomaat is 30 minuten lopen.

Bij de receptie zijn ze totaal niet behulpzaam en er staan ongeïnteresseerde medewerkers. De animatie is overdag leuk, maar 's avonds komt het entertainment niet leuk genoeg over.

Over het algemeen een goed hotel met vriendelijke animatie en restaurant medewerkers. Alleen het eten was iedere dag praktisch gezien hetzelfde wat jammer was.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9patty11-09-2013

Super

Zijn hier 8 dagen geweest en was echt super. Alles is goed geregeld en het ontbijt en avond eten is gewoon goed, een ruime keuze. Alles is schoon en goed verzorgd. Als je laat vertrekt dan heb je nog de mogelijkheid om te douchen in een aparte badkamer waar alles aanwezig is. Wij zouden hier zeker nog een keer heen gaan.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Mariska30-10-2012

Heerlijk

3 nachten in dit hotel verbleven, heerlijk. Kamers zijn lekker ruim.

Er rijdt 24uur per dag een shuttle bus die je brengt waar je wilt op het park (vooral ideaal als je bovenin zit).

Eten is prima, niet al te veel keus, maar kwalitatief goed. Elke dag iets anders (althans gedurende de 3 avonden dat wij er aten). Wel een enorm toetjesbuffet.

Ligt wel wat ver van Kardamena. Huur een fiets, dan is het prima te doen.

Strand is perefect, loopt zeer langzaam af in zee. Als je een meter of 50-60 in de zee loopt, kom je nog niet verder dan met je heupen in het water (als je een lengte van ongeveer 175 cm hebt iig).

Animatie doet erg hun best, maar stelt niet zo heel veel voor. Misschien komt dat omdat het naseizoen was? Denk ook eens aan een huurauto. Leuk om eens naar Zia te gaan, Kefalos of gewoon om lekker te toeren over dit geweldige eiland!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Jack, Wiesa en Tara Verstraten01-10-2010

Geweldig

zijn in augustus 15 dgn hier geweest. geweldige ligging tegen een heuvel, mooi uitzicht vanuit de kamers. kamers zijn mooi ingericht, ruim en worden netjes bijgehouden. eten was heerlijk van alles meer dan voldoende aanwezig. zwembad super, strand meer dan super. personeel was vriendelijk hulpvaardig en bezorgd om je welzijn. dit hotel is zeker een aanrader als je naar Kos wilt gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Hotel Lagas Aegean Village info