Hotel Atlantica Porto Bello Royal

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

259 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Royal

• 2019
    9Jacqueline kuhlmann23-10-2019

Top week gehad

Heerlijk hotel, prima kamer, goede voorzieningen. Heerlijk rustig bij de zwembaden doordat er zo veel zijn. Leuke uitstapjes mogelijk. Iedere avond de mogelijkheid om naar een optreden te gaan kijken. Vriendelijk personeel. Het eten mag wel wat aandacht krijgen, vaak niet warm genoeg en weinig vlees keuze. Verder top week gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Richard04-10-2019

Hoop nog heel vaak te kunnen gaan

Het hotel is prachtig.schoon,rustig en zeer goed verzorgd. Geen bonkende annimatie van s'morgens tot s'avonds laat. Het strand is ruim met comfortabele ligbedden en fijne parasols. Het eten is van zeer goede kwaliteit en geweldig lekker. Veel keuze !! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De massages bij de spa zijn echt een must !!! Geweldig en ZEER PROFFESIONEEL !! Als je over dit hotel nog iets te klagen heb raad ik je aan thuis te blijven !!Het is zijn 5 sterren zeker waard !!!Vanaf 10.30 uur is er allerlei koffie te krijgen o.a. aan de strandbar. we gaan hier zeker terug. Alleen al de rust is het waard. Zalige zwembaden (15) met zeewater. Geen chloordampen dus !! We zijn al op vele plaatsen geweest maar dit hotel staat op nr. 1 . Oja, de kamers zijn modern en comfortabel. Fijn bed en een goed uitgeruste badkamer met heerlijke honing producten !!

Hotel Management., MANAGER, 07-10-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Royal.

We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Hoogachtend,

Het hotelmanagement Atlantica Porto Bello Royal.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Stef17-09-2019

Leuke gezinsvakantie!

Fijn hotel. Een beetje afgelegen (10 autominuten van Kardamena), maar dat hebben we niet als een nadeel ervaren. Het hotel telt een 330 kamers, allemaal in aparte gebouwtjes, in vierkante meters is het hotelterein echt heel groot. Veel trappen, maar ook hellingen, handig voor de buggy. Het voelt als een dorpje, maar dan een met heel veel zwembaden. Altijd eentje in de buurt. Verder zijn de kamers (de onze in ieder geval) al iets op leeftijd, maar goed schoon en onderhouden. Je bagage wordt met een golfkarretje naar de kamer gebracht, heel netjes en leuk voor de kleine (2 jaar) om zo een toer door het hotel te maken. Het eten is gevarieerd, warm en smaakvol. Sommige dagen echt goed, andere dagen gewoon lekker. Bediening (drinken) aan tafel, gedekt met tafellinnen, dus geen papieren servetten. Aan het strand is ook een peuterbadje met glijbaan, hier hebben we de meeste tijd doorgebracht. Al met al een hele fijne vakantie gehad.

Hotel Manager, MANAGER, 07-10-2019

Hoogachtend,

Het hotelmanagement Atlantica Porto Bello Royal.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2018
    9GJH Grootaarts24-06-2018

Wij zijn hier al voor de vijfde keer geweest , omdat wij het een zeer goed resort vinden met vriendelijk personeel .

Manager, MANAGER, 27-06-2018

Het hotelmanagement

Gereisd met partner in juni 2018

• 7monique28-05-2018

hadden er veel meer van verwacht,

Dit is een 5* hotel dat er echter maar 4 waard is. Het hotel is architecturaal echt prachtig, met 13 zwembaden. Het personeel is uiterst vriendelijk maar er is er veel te weinig van: 15 min. wachten in de lobbybar eer er een ober verschijnt en dan nog eens 15 min eer je bestelling arriveert kan niet! Er is geen bediening in de poolbar , door de vele vogels zijn de stoelen ook nooit echt proper. Het eten in het hoofdrestaurant is lekker maar de keuze is beperkt en eentonig. Soms duurde het wel 15 min. eer de borden werden afgeruimd door een personeelstekort.

Manager, MANAGER, 27-06-2018

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9wilfred02-10-2017

Zeer goed Hotel.....

Zeer vriendelijk personeel,er word goed schoongemaakt op de kamers, het eten is zeer goed en uitgebreid.wifi is prima en gratis....kluisjes gratis... Er zijn eigenlijk geen negatieve dingen melden......

Manager, MANAGER, 01-11-2017

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Chrisje23-09-2017

Fijnste vakantie ooit

Alles is er zo goed geregeld..schoon..heerlijk eten..veel keus..verschillende restaurants..Veel zwembaden van gefilterd zeewater..prachtige apartement en met terras en n geweldig uitzicht

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Danielle03-06-2017

oke hotel

Leuk hotel met prima service. Wij hebben een kleintje van 2 en hebben dus een buggy bij ons! Dit is een drama zwembad strand en de restaurant zijn alleen bereikbaar via trappen. Wij vonden het eten koud en slecht bereid. Had meer verwacht door de resensies. Wel een super mooi uitzicht.

Manager, MANAGER, 08-06-2017

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Tanja25-05-2017

Mooi hotel, veel zwembaden

Veel trappen, ruime familiekamer, vriendelijke medewerkers, goed eten, animatie niet aanwezig, avondshow was ronduit slecht, waterpark erg uitgebreid en leuk, ook voor kleinere kinderen, veel stenen in de zee, ook veel stenen op het strand, rustige ligging, wel voor herhaling vatbaar als je een rustige vakantie wilt, wel last van het nabijgelegen vliegveld door laagvliegende vliegtuigen, ijssalon erg lekker

Manager, MANAGER, 08-06-2017

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 9Danielle10-05-2017

Fantastisch! Gaan zeker terug :-)

Het is prachtig! Echt zoals op de foto's. Het eten is fantastisch, wat warm moet zijn is echt warm, wat koud moet zijn is koud. Veel variatie, voor ieder wat wils en mijn kids (9 en 13) zijn geen makkelijke eters.
    Alles super schoon en goed verzorgd, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden eigenlijk Portobello Beach geboekt maar omdat zij later open gingen mochten we in Portobello Royal verblijven, met onbeperkt toegang tot het aquapark. De ligging aan het strand en waterpark is heel fijn, alleen wel wat afgelegen. Met taxi en/of bus is het ook prima te doen. Maar genoeg vertier op het park zelf. Het weer was ook heerlijk, strak blauwe lucht, 27 graden. We gaan zeker terug!

manager, MANAGER, 24-05-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Royal.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hotel Atlantica Porto Bello Royal info