Hotel Atlantica Porto Bello Beach

Hotel Atlantica Porto Bello Beachsterstersterster

7.9Goed

Griekenland, Kos, Kardamena

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

217 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• 8c schram03-06-2014

Rolstoelvriendelijk (Tussen haakjes)

Algemene indruk is goed. goed onderhouden tuin. ,kamer ruim en schoon. De douch laat te wensen over, slechte douchekop Omdat mijn partner gebruik maakt van een rolstoel, als je van je kamer naar het zwembad of zee gaat loop het af (glooiend) als je terug gaat moet je nogal stevig duwen, op het strand liggen vlonders en is berijdbaar met de rolstoel en/of kinderwagen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam het eten is goed veel salades (Grieks) maar voldoende andere keus Het hotel ligt afgelegen.de directe omgeving valt tegen. Het bij behorende waterpark ligt toch niet pal naast het Hotel, met klein kinderen moet je een gevaarlijke weg over steken. De animatie is in een openlucht theater naast het hotel ,in mei s, avonds toch fris om buiten te zitten( met rolstoel slecht bereikbaar. Ook storend is dat er steeds laag vliegende vliegtuigen over komen, in het weekendde heel veel .

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Guido en Paulette08-10-2013

Zeer goed !

Zeer vriendelijk personeel , heel lekkere gerechten met een zeer grote variatie , nette kamers , en kleine mankementjes worden onmiddelijk verholpen , in een woord aan te bevelen voor een lekkere ontspannen vakantie , mischien een minpuntje , tijdens ons verblijf de tweede helft van september, veel , maar dan ook heel veel kleine baby's en kinderen aanwezig,mischie een aktie kinderen onder de ?? jaar gratis ?voor de rest niets dan positief te melden . ,

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Davy04-10-2013

Beste hotel in 10 jaar!

Het beste hotel dat we ooit gedaan hebben in 10 jaar!

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10kenny van geel04-10-2013

Fantastisch gewoonweg!!

voor de 2de keer verbleven in porto bello beach! Het was onze huwelijksreis en het was gewoonweg af! We waren VIP gasten! Echt alles werd voor ons gedaan! Champagne ontbijt , tafel gereserveerd , suite kamer gehad,...

Dit hotel is gewoonweg top!

Volgend jaar er heen voor de 3 keer!

Echt meer dan een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2013

• 7Ringers26-08-2013

Goed Hotel, MAAR......

Porto Bello Beach is een goed hotel, MAAR... Wat niet in de brochure staat is dat het hotel op rechte lijn ligt met de luchthaven. Een 30 tal vliegtuigen scheren over het hotel om 20 seconden later te landen op de luchthaven. Neem nooit kamer 715. Van de 10 dagen hebben we 8 dagen moeten bellen voor warm water in de badkamer. kennelijk was dit probleem alleen voor ons. Het eten is goed. Veel variatie, maar toch elke avond bijna hetzelfde. Personeel is zeer vriendelijk. Ik heb al wel betere 4 sterren hotels gehad. Kamers: proper, maar ouds ingericht. Animatie is in de dag en 's avonds goed. Ze doen hun best om je te amuseren. Mini disco is leuk, helaas moet je daarna wel 3 kwartier wachten voordat de show begint. Bij de avondshow in de arena is er helaas geen bar. Jammer. Veel Italianen en Russen, weinig Belgen. Als algemene waardering geef ik het een 7.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Veronique10-07-2013

Op naar de 8e keer

Relaxte sfeer. Mooie ligging, niet op loopafstand van Kardamena. s avonds is het hotel redelijk rustig en biedt niet veel entertainment, mocht je dat zoeken. Wij komen hier al vele jaren, blijft een tophotel. Ontzettend aardig personeel, goeie service, alles netjes verzorgd en meer dan voldoende keus in buffet. Mooi strand met langzaam aflopende zee, geen kiezels. Kan maar 1 nadeel bedenken, en dat komt misschien omdat het hoogseizoen was, de ligbedjes zowel op strand als bij zwembad werden al vroeg bezet door handdoeken. Nog nooit eerder hier meegemaakt. Maar ondanks dit kleine tegenvallertje, hopen wij toch voor de 8e keer nog eens terug te gaan!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Kenny Van Geel08-11-2012

Super!!!!!!!!!!!!!!!

Super vakantie gehad dit jaar!! Het beste hotel ooit! Reeds terug geboekt voor volgend jaar maar dan voor 14 dagen ipv 9 omdat het zo goed was en we er nog wat langer willen blijven!! Super lekker gevarieerd eten en super animatie team en op en top vriendelijk personeel!

Echt een mega grote aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Linda01-10-2012

Gewoonweg formidabel !!

Een aanrader voor iedereen. Jong en oud worden hier op hun wenken bediend. Allemaal even vriendelijk.

• 10kenny van geel28-09-2012

Super plek!!!! Meer dan 4 sterren waard!

Voor de 1ste keer verbleven in porto bello beach en dit was werkelijk fantastisch!! Kamer elke dag gepoest , het buffet in het restaurant was zo overweldigend dat je net wist wat te kiezen , super mooi onderhouden en proper zwembad! Overal vriendelijk personeel ( zo vriendelijk heb ik het nog nooit geweten) Echt waar mensen dit hotel is een aanrader!! Wij gaan volgende jaar ZEKER terug!!!

• 10Rob en Margreet27-09-2012

Gewoon doen !!!!!

Voor de zesde keer heengeweest,je voelt je daar gewoon thuis . Helemaal top volgend jaar weer heen. het leuke is dat je daar mensen uit duitsland ,engeland etc weer terug zie.er was een fam. voor de tiende keer dat wil toch wel zeggen dat het allemaal goed is.

8 tips over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• c schram, 03-06-2014

Je kunt met de gratis hotel bus naar Kardameda

• a.c. van pelt, 01-06-2012

minpuntje is misschien de loopafstand naar het dorpje kardamena,dit is toch wel 4 km lopen. pluspunt, er gaat regelmatig een gratis pendelbus. voor ons,,,,,het zwembad had misschien zoet water moeten zijn,dit is prettiger voor de kleintjes.

• Veronique, 10-07-2013

Ga lekker een dagje relaxt varen van Kardamena naar Kefalos met: http://www.zeuslazydayz.com

19 vragen over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• wendy keijer, 22-08-2019

aquapark herfstvakantie

Hoi, is het aquapark ook in de herfstvakantie open? en kan je daar gratis in?

• Brenda Reijken, 14-11-2018

Animatie

Kan iemand mij vertellen of ze in de herfstvakantie ook animatie hebben? En zo ja is dat dan ook een mini disco want mijn meiden vinden dat zo leuk 😁 en voor de volwassenen is daarokk animatie voor

rs, 08-03-2019

wij gaan van 21 juli tot 4 aug, 3 kids van 12, 13 en 15

• -, 06-01-2018

Dresscode

Doet het personeel heel moeilijk over de dresscode bij mannen?

Edwin , 20-08-2018

De dresscode bij mannen is dat je ook met een nette korte broek mag dineren ! Je hoeft dus daarvoor niet speciaal een lange broek mee te nemen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch